Onko pakko osallistua poliittiseen lakkoon?
En kannata lakkotoimia. Voinko jättää lakon väliin vai tuleeko siitä jotain seuraamuksia liitolta tms.
Kommentit (38)
Jos se ei ole sinulle tähän päivään menessä selvinnyt minun toimesta ei selviä vieläkään.
Vierailija kirjoitti:
Jos se ei ole sinulle tähän päivään menessä selvinnyt minun toimesta ei selviä vieläkään.
Miksi vastasit?
Voit vapaasti mennä töihin, liitosta tosin saat todennäköisesti kenkää.
Kannattaa sitten erota ammattiliitosta jos et kannata tätä lakkotoimintaa. Muuten tuet edelleen rahallisesti näitä ihmisiä. Lakkoon ei tarvitse osallistua, mutta siitä ei kannata pitää ääntä
Vierailija kirjoitti:
Riippuu montako jättää lakkoilematta. Jos rivit rakoilee pahastikin niin tuskin alkavat kymmeniä prosentteja erottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Sakko tulee ja et saa ansiosidonnaista jatkossa.
BS
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän normaalit työtaistelutoimet, mutta en poliittisia lakkoa.
mihinkään lakkoon EI OLE pakko osallistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän normaalit työtaistelutoimet, mutta en poliittisia lakkoa.
Työtaistelu se on tämäkin, kohteena on vain hallitus
Vierailija kirjoitti:
Miti sitäkin miten jatkossa työkaverisi sinuun suhtautuu... Voi tulla yllätyksiä, mutta tee miten itse päätät.
Se on varmaa meidän metallifirmassa että rikkurit nauretaan talosta ulos hivuttamalla...
Ap ei ole näköjään selvinnyt peruskoulusta.
Jos oma liitto lakkoilisi nyt, niin en osallistuisi. Etätöitä tehdessä ei tarvitse onneksi edes nähdä ketään.
Mä kuulun liittoon, mä kuulun liittoon
Liiton tyttö
Ei tietenkään ole pakko osallistua. Ja jos liitto potkaisee pihalle, niin eipä käy vahinkoa.
Paskoja nuo liitot muutenkin. Kauheaa älämölöä pitävät ja muka tekevät meidän hyväksi jotain.
Mitähän niiltä ollaan saatu? Itse maksettu monta sataa vuodessa liiton maksuja ja nämä neuvottelevat meille muutaman kymmenen sentin palkankorotuksen (pam).
Pitäkööt tunkkinsa.
Vierailija kirjoitti:
Se on varmaa meidän metallifirmassa että rikkurit nauretaan talosta ulos hivuttamalla...
Teillä onkin kiva firma, kun kaikkien pitää ajatella samalla tavalla. Kai te kuvaatte äänestyskopissakin, mitä kukin on äänestänyt.
Minä olen äänestänyt tätä hallitusta ja seison mielipiteeni takana. En jäsenmaksuja vasemmistolle ja tukien riistäjille maksa, saati sitten menetä vielä tuntien palkkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sakko tulee ja et saa ansiosidonnaista jatkossa.
BS
BerusSuomalaiset?
Vierailija kirjoitti:
Mä kuulun liittoon, mä kuulun liittoon
Liiton tyttö
Union Maid
🥱