Onko muilla miehiä jotka jäävät elämään
vaikka ette käytännössä seurustele?
Mulla oli opiskeluaikana 24v - 30v tälläinen suhde ja nyt on ollut 40v - 45v jotain samanlaista.
Kommentit (16)
Kaikki ne miehet, joista ylipäänsä vielä jotain tiedän, ovat jääneet elämään. On tietysti mahdollista, että jokunen on kuollutkin, koska suurimman osan kanssa en ole ollut missään tekemisissä enää vuosikymmeniin.
Ei ole kukaan mies tietääkseni kuollut siihen, että minä en hänen kanssaan seurustele. Eli kaikki ovat jääneet elämään tahoillaan, vaikka emme seurustele.
Aasian namu kirjoitti:
Hei :)
No mitä mitä?
Yhden miehen vaan tiedän kuolleen, vaikka ei seurusteltukaan.
Määrä lienee aika iso kun en kaikkia tunne.
Ihan ovat jääneet elämään vaikka suhteet on loppunut.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ne miehet, joista ylipäänsä vielä jotain tiedän, ovat jääneet elämään. On tietysti mahdollista, että jokunen on kuollutkin, koska suurimman osan kanssa en ole ollut missään tekemisissä enää vuosikymmeniin.
Näh. Ymmärsit kuitenkin mitä ajoin takaa. Tottakai kaikki elävät. Sitten on miehiä jotka aina tulevat takaisin vaikka emme käytännössä seurustelleet: olimme ystäviä, meillä oli hauskaa.
Tietääkseni kaikki heistä on edelleen elossa.
Joo oli sellainen, mutta se kuoli vuosi sitten.
Meitä odotellaan mullan. Meitä odotellaan siellä odotellaan siellä. Ja vaikka moni oottaa innokkaina. Niin eipäs mennä vielä. Eipäs mennä ihan vielä.
Ap.
Ihmismies jää yleensä elämään parittelun jälkeen. Sen sijaan esimerkiksi musta leski ja jotkin rukoilijasirkat tappavat ja syövät koiraan parittelun jälkeen. Lähes kaikissa ihmisten yhteiskunnissa sellaista käyttäytymistä pidettäisiin erittäin tuomittavana.
Vierailija kirjoitti:
Joo oli sellainen, mutta se kuoli vuosi sitten.
Oikeastaan pari muutakin olisi saattaneet jäädä elämään, mutta nekin kuolivat.
Säädöistäni siis ainakin 3 on kuollut, saattaa olla neljäkin.
Vierailija kirjoitti:
Meitä odotellaan mullan. Meitä odotellaan siellä odotellaan siellä. Ja vaikka moni oottaa innokkaina. Niin eipäs mennä vielä. Eipäs mennä ihan vielä.
Ap.
YUP normaalien maihinnousu.
t, ihanan epänormaali
Vierailija kirjoitti:
Ihmismies jää yleensä elämään parittelun jälkeen. Sen sijaan esimerkiksi musta leski ja jotkin rukoilijasirkat tappavat ja syövät koiraan parittelun jälkeen. Lähes kaikissa ihmisten yhteiskunnissa sellaista käyttäytymistä pidettäisiin erittäin tuomittavana.
Niin. Hän oli 20 kun minä olin 24. Hän oli mieheni mielestä perheenrikkoja. Minä erosin ja Hän teki muovailuvahasta kuolleita eläimiä tyttärelleni, lämmitti einesmakaroonin ja toi 2 vuotiaan kakkavaipassa työpaikalleni.
Taukoa 10 v.
Hän oli kuwaitilainen ja kaunis mies. Minua 14 v nuorempi. Teki minulle kampauksia, toi pojalleni logoja ja valmisti aterioita. Pelkäsin kaikkea. Olin toisessa suhteessa. Hän on edelleen ovellani ja puhuu nyt täydellistä suomea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Hän oli 20 kun minä olin 24. Hän oli mieheni mielestä perheenrikkoja. Minä erosin ja Hän teki muovailuvahasta kuolleita eläimiä tyttärelleni, lämmitti einesmakaroonin ja toi 2 vuotiaan kakkavaipassa työpaikalleni.
Taukoa 10 v.
Hän oli kuwaitilainen ja kaunis mies. Minua 14 v nuorempi. Teki minulle kampauksia, toi pojalleni logoja ja valmisti aterioita. Pelkäsin kaikkea. Olin toisessa suhteessa. Hän on edelleen ovellani ja puhuu nyt täydellistä suomea.
Tekisi mieli jatkaa mutta ei tämä ole julkinen päiväkirja. Molemmissa näissä miehissä on jotain samaa.
Eloon ovat kaikki jääneet. Mun elämään ei yksikään. Laitat välit poikki aina kun juttu loppuu. Eli ei mitään sometilien seuraamista, viestittelyä, soittelua, yhteisiä iltoja.
En ole koskaan kokenut että tarvitsisin elämääni sellaista miestä, jonka kanssa en ole parisuhteessa.
Niin ja siinä välissä 30v - 39v olin parisuhteessa jossa asuin miehen kanssa yhdessä ja silloin en pettänyt.