Kokemuksia vilauttelijoista/runkkareista julkisilla paikoilla?
Millaisia kokemuksia teillä on erilaisista vilauttelijoista tai runkkailijoista julkisilla paikoilla?
Itse olen törmännyt muutaman kerran uimarannalla miehiin jotka ovat hinkanneet muniaan minulle vaatteiden päältä ja kerran sivummalla yksi runkkasi samalla kun katseli minua ja kaveriani. Toisaalta nämä ällötti ja huvittu, mutta myönnän että myös vähän kiihotti. En kumminkaan ilmoittanut asiasta kenellekään enkä ole mennyt koskemaan ketään vaikka yksi näistä kovasti viittoili lähemmäs.
Millaisia kokemuksia muilla?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan nais vilauttelijoita
Tissiflasmobissa niitä näkee.
Kesällä vaan rohkeasti nakurannalle. Jos fiksusti käyttäytyy niin yllättävän rohkeita on suomalaisetkin naiset nakurannoilla, ulkomailla meno on toki vielä rohkeammaksi mennyt.
Onhan noita naisiakin jotka näyttävät pillua.
Ainakin komeana miehenä olen saanut joskus kesä helteillä ihailla kun pikkuhousut on unohtuneet.
Olin joku kesä sitten runkulla uimarannan viereisellä rantakalliolla, josta oli jonkin verran matkaa laiturille, mutta kuitenkin suora näköyhteys. Kuuma kesäpäivä, laiturilla paljon nuoria kesäpäivän vietossa. Aika kauan sain tumputtaa ennen kuin eräs laiturilla ollut bikinineito huomasi puuhaamiseni ja osoitti minua kaverilleen sillä seurauksella, että molemmat repesivät nauruun.
Uimarannalla olen joskus muutenkin saanut uteliaita katseita osakseni, kun olen ollut makailemassa auringossa ja samalla vaivihkaa leikkinyt kovalla kullilla. Myös kirjastossa olen runkannut ja kuvitellut, että joku huomaa ja jää seuraamaan, mitä pöydän alla haarojen välissä tapahtuu, mutta tietääkseni kukaan ei ole ainakaan vielä huomannut. Tällä lailla esillä oleminen on tosi kiihottavaa, mutta haluan myös, että mahdolliset katsojatkin nauttivat ja kiihottuvat. Ollakseen kiihottava tilanteen pitää kuitenkin olla spontaani oikean elämän tilanne, eikä etukäteen sovittu juttu.
Pysähtykää Tampereen motarilla, janakkalan kohdalla olevalla levähdysalueella jos haluatte kaluja nähdä. Itse pysähdyn usein huvikseni töistä tullessani etelään päin menevälle puolelle tupakalle. Usein on vanhempia, ei niin hyvännäköisiä miehiä kalut kädessä siinä metsän reunalla. Joskus sattuu nuorempia, oikein hyvännäköisiä kohdalle ja komeita erektioitakin näkyy. Kait nämä etsii keskenään mies seuraa, mutta monet kyllä näyttää tykkäävän esitellä naisellekkin. Ihan hauskaa niitä on katsella tämmösessä paikassa, missä tietää sitä tapahtuvan. En ainakaan naisena haluaisi mitenkään yllättäen missään lenkkipolulla silti näkevän tämmöistä.
Täytyypi panna merkille tuo ja mennä turisemaan kun kevät koittaa. Onko siinä J pysähdyspaikan lähistöllä sopivasti pusikkoa missä vois tutustua ?
On siellä pusikkoa ja metsää. Kyllä tuolla hanskalla käydään ympäri vuoden. Kokemusta itselläkin paikasta, miehenä tosin. Olen nähnyt siellä naisiain pysähtyvän, mutta en ole heille uskaltanut esitellä, koska varmaan 1 tuhannesta naisesta siellä sen takia pysähtelee. Mistäs sinut tupakki nainen tunnistaa, jos joskus osut kohdalle. Täällä olisi kuulemma komea ja hyvin varusteltukkin 39v mies, joka voisi näyttää metsän reunalta muutakin, kun erektion.
Onpa hyvinkin naisen nähnyt esittelevän itseään.
Olin intissä ja niinä harvoina iltalomilla lähdettiin kahden kaverin kans Kajaanin ABC asemalla kahvilla. Meitä oli siis kolme armeijaa käyvää kaveria. Oli lämmin kesä päivä ja porukka oli kesäisissä vaatteissa.
Tuntui olo siltä että kaikki naiset näytti himoittavalta.
Yks nainen näytti erottuvan vielä herkullisemmalta. Kaveri siitä kuiskuttelikin että nännit näkyi valkoisen t-paidan läpi ,vaikkei tissit niin isot olleetkaan. Jokin muukin siinä naisessa kiinnitti huomiota.
Vilkuilimme ja juttelimme keskenään.
Nainen katseli meidän suuntaan ja hymyili.
Keksin pudottaa lakin pöydältä ,ja kyyristyin nostamaan sitä.
Mikä näky siitä avautui naisen mini hameen alle,ei ollut pikkareita ja nainen levitti kivasti jalkoja.
Pakkohan se oli kertoa kavereille.
Antaiskohan se pillua meille kaveri kuiskutteli meille.
Naidaan se kimppana jos se antaa ,toinen ehdotti.
Siinä istuessa ei tullut kellekkään mieleen miten kysyä.
Nainen nousi ja lähti käveleen ulos ja me perään.
Meidän autot oli melkein vierekkäin,hänen as auto ja kaverin Toyota.
Nainen istui autonsa penkillä poikittain ulos päin ja levitti jalkojaan ja hymyili viekkaasti.
Ei helvetti ,pakko käydä kysymässä antaako se. Kaveri tuli hymyillen takaisin,sanoi ,antaa se pillua.
Menimme naisen luokse,jokaisella näytti housun edusta olevan kireällä.
Saimme kutsun as auton sisälle.
Otimme kutsun vastaan.
Naiselta hame pois ,ja pilluhan sieltä paljastui.
Hommat hoitoon ,vaan tuli kiire kasarmille,aika meni nopeaa ja kiire takas kasarmille.
Sain naisen Puh no ,ja TJ juhlissa saimme saman naisen juhliin.
Tuossa vähän aikaa sitten kuulin nuoren naiskollegan kertovan toiselle, kuinka hänen makuuhuoneen ikkunaa vastapäätä olevassa ikkunassa oli joku mies riisuuntunut alasti verhot auki ja valot päällä. Vasta riisuunnuttuaan mies oli kuulemma poistunut hetkeksi ja tullut sitten takasin kylpytakki päällä, jota nainen päivtteli, että myöhäistä se nyt on kun kaikki näkyi jo. Teki mieli sanoa, että riisui muuten ehkä 99% varmasti tarkoituksella, mutta en kehdannut puuttua juttuun.
Muistakaa, että noista pitää tehdä aina ilmoitus poliisille. Psykologien mukaan vilauttelijoilla on taipumus käydä vähitellen kimppuun, jos asiaan ei puututa.
Psykiatrisessa sairaalassa olen nähnyt naisten avointa masturbaatiota. Ennen ei ollut yksityisyyttä. Orgasmin saaminen oli monella hankalaa. Ne lääkkeet. Tylsiä paikkoja, mitä muuta tehdä kuin maata ja runkata.
Toki he halusivat näyttää nuorelle kundille, mitä olis tarjolla. En sentään ollut niin hullu, mutta kollega yövuorossa hoiteli. Hänellä ei ollut mitään menetettävää.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa, että noista pitää tehdä aina ilmoitus poliisille. Psykologien mukaan vilauttelijoilla on taipumus käydä vähitellen kimppuun, jos asiaan ei puututa.
Asia on vaan todellisuudessa juurikin toisinpäin: ekshibitionistit eivät pääsääntöisesti pyri kosketuksiin paljastelun kohteen kanssa, vaan nimenomaan haluavat ainoastaan tulla nähdyiksi.
Aivan tosi. Pariskuntana ollaan hiukan tuohon päin kallistuneita eikä todellakaan kenenkään kimppuun olla käymässä. Se on vain tapa nauttia alastomuudesta eikä kiusaannuta toisten katseista. Eurooppalaisilla keskustelu sivuilla on asiallisia keskusteluja aiheesta.
Minulla oli tarve tulla nähdyksi 20-30 -kymppisenä. Olin silloin naimisissakin jonkin aikaa, mutta siitä huolimatta halusin paljastaa itseni välillä tuntemattomille naisille. Tein sen mahdollisimman hienovaraisesti, eikä koskaan ollut aikomustakaan käydä yhtään kenenkään kimppuun. Mutta voimakas tarve näyttäytyä oli, vaikka ei se mihinkään johtanut ja ennemminkin välillä pelotti, että mitä tästäkin seuraa. Selitäpä tuo sitten, mistä johtuu. Nyt yli 40 -vuotiaana en ole tehnyt tuota vuosiin. Popliinitakkia en ole koskaan omistanut niin kuin stereotypioissa ja ennakkoluuloissa väitetään ekshibitionistimiehillä olevan. :D
On varmaan eri asia myös näytellä itseään joko aikuisille esim seka saunassa tai sitten noi mielestäni oikeasti sairaat jotka haluavat esittää itseään lapsille. Tottakai joitakin loukkaa toisen alasti näkeminen ja heidän mielipahansa ymmärtää kyllä. Mutta itse en niinkään säikähdä jos näen alastoman miehen syy on ehkä lapsuudessa / nuoruudessa kun alastomuus oli normaalia käymällä esim seka saunoissa sukulaisten ja tuttavien kanssa. Edelleen nyt varttuneempana naisena pidän alatonta vartaloa ihan normaalina asiana.
Tilaisuuden tullen on mukavaa näyttää turpeassa tilassa olevaa kalua"vahingossa" ei mennä kokoasioihin sen tarkemmin, mutta on reippaasti keskivertomittoja isompi ja näyttää sellaisessa alle puoliheijarissa aika hyvälle.
Kaikki vaimon kolme siskoa muunmuassa on nähnyt ja ainakin yksi heistä myös täydessä seisokissa. Myönnän että silloin näin hänen tulevan mökin pihasaunan pukuhuonetta kohti, mutta en arvannut kuitenkaan hänen avaavan ovea. Kulli seisoi täydessä erektiossa kun kuivailin itseäni ja hän avasi sen noin 5 neliön kopin, eli näkymä oli aika läheltä.
Tästä ei seurannut yhtään mitään muuta, kuin alkuhämmennyksen jälkeen ei meinannut saada naureskeluaan loppumaan. "Haukkui" sen kauheaksi haloksi, kun totesin, että ei tämä nyt noin paha tilanne ollut.
Itse en ole nähnyt enkä vilautellut mutta kaverilla ollessa tuli kaverin isosisko ja oli aivan paniikissa runkkarista, joka kävi käsiksi.
Poliisit-sarjassa jollakin vilauttelijalla oli porkkana hanurissa.
Seurasin kerran linja-autosta kun kaverin eukko katseli edessä olevalta penkiltä automme viereen kuselle tullutta miestä. Mies seisoi kulli avoimena meihin päin, ja se oli joko kaljalastissa tai puoliseisokissa, kuitenkin melkein 20 senttinen. Kaverin eukko tuumasi, että sanokaa mitä sanotte, mutta minä katon tämän, harvoin näkee noin komeaa mulkkua. Minua pikkuisen hävetti, naiset on samanlaisia tirkistelijöitä kuin ukot...