Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon kanssa kaupassa (joo virhe) ja vastaantulevat sen kaverit

Ei koskaan Prismaan
22.09.2022 |

Eniten toiset vastaantulevat pariskunnat ja muut muian kaverit joidenka paruskuntien naisten kanssa oma muia jää suustaan kiinni. Siinä seisot sitten kuin koulupoika arestiin käskettynä eikä tiedä mitä tehdä. Jos lähtää jatkamaan matkaa, vaikuttaa tylyltä mutta jutustelu ventovieraiden kanssakin on 😒

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja muian nimi on Raia, ja saan sitä joka päivä naia. 

Mutta jos muian nimi onkin Maia, ei se joka päivä antaa taia.

Vierailija
62/96 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei koskaan Prismaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muia? ;D Oletko itse sitten äiä?

Olen ;=) Kurjoitun muia ironisesti koska huumoria, sitä pitää olla.

Sul on hyvä tyyli!! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt mie lähen muian kanssa Citymarketin mammuttimarkkinoille.

Hyvvää viikonloppuu kaikille, älkää riielkö niien muiien kanssa.

T.äiä

Elekeekä varsinkaan riielkö muien muiien kanssa!

Vierailija
64/96 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villakangasmi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muia?

Ei elämä, tästä se perjantai alkaa :-D

Muian kanssa kauppa asijoilla lauvantaina.

Erin lainen viikon loppu.

Seinäjokimeininkiä. Siellä mukana saattaa olla muian sijaan emäntä.

Vierailija
65/96 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin vain lampsit lihatiskille ostelemaan jauhenlihaa. Hauskaa viikonloppua ihanat söpöliinit!

Vierailija
66/96 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, miinuspisteitä siitä että käytät muotoa "muia". Ei jatkoon

Nää jonnet meinaa  että on merkki äärimmäisestä älykkyydestä kun pistää näihin pskarölläyksiin kirjoitusvirheitä. Mutta idareita kun ovat, eivät osaa tehdä uskottavia kirjoitusvirheitä.

Yhdys sana virheitä tehdään tarkoituksella jotta saataisiin sympatiaa tai jotta saataisiin itseä älykkäämmät ihmiset näyttämään ylimielisiltä nipottajilta.

Kuten eräskin ystäväni viestitti minulle: "Olen rautatie asemalla".

Hän oli siis rautatie ja parhaillaan jollain asemalla. Tai ehkä hän olikin uusi Taberman, onhan tuo tietyllä tavalla aika runollisen filosofisesti sanottu.

Vierailija
67/96 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toisin päin, mies tuntee puoli kaupunkia, mutta mä en jää seisoskeleen vaan jatkan ostoksia ja vien kärryt äijälle.

Vierailija
68/96 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin säälittävää, ettei aikuisena osaa poistua tilanteesta, jossa ei halua olla. Jätä se puhumaan ja poistu paikalta. Joko tulee mukana tai sitten ei. Tehnyt itse samoin, huikannut heipat ja häipynyt paikalta. Mies laittoi vasta parin tunnin päästä viestiä, jossa kysyi, miksi menin. No miksiköhän.. Vihaan noita tilanteita.

Sehän se on etten oikein kehtaa lähteäkään tilanteesta kun sitten oma muia joutuu mielestään lopettamaan tilanteen. Ja valittaa mulle jurodestani, vaikka minun puolestani voisikin jatkaa juttelua. En halua aiheuttaa pahaa mieltä omallekaan muialle.

No sano sille naiselles, että jatka sää vaan juttelua ja mä teen ostoksia sillä välin. Ei sitä nyt tarvi ihan talutushihnassa kuitenkaan olla vaikka muita ajattelisikin.

Ei kai siinä siitäkään ole kysymys että olisi talutushihnassa. Useimmiten tilanteet tulevat eteen pyytämättä ja yllätyksenä. Jostain tulee vastaan joku pariskunta MOOII! Kiva nähdä! Mitäs teille? jne. jne. Lähde siitä nyt sitten vaihtamatta ensin muutamaa sanaa. Ja seisottuasi hölmön näköisenä suolapatsaana aikaa x.

Tuo on juuri se pahin virhe, voisi vaan sanoa että terve ja jatkaa kulkua eteenpäin eikä alkaa kuulustella kuulumisia, josta seuraa aina se 3 tunnin jaarittelu...

Vierailija
69/96 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, miinuspisteitä siitä että käytät muotoa "muia". Ei jatkoon

Nää jonnet meinaa  että on merkki äärimmäisestä älykkyydestä kun pistää näihin pskarölläyksiin kirjoitusvirheitä. Mutta idareita kun ovat, eivät osaa tehdä uskottavia kirjoitusvirheitä.

Yhdys sana virheitä tehdään tarkoituksella jotta saataisiin sympatiaa tai jotta saataisiin itseä älykkäämmät ihmiset näyttämään ylimielisiltä nipottajilta.

Kuten eräskin ystäväni viestitti minulle: "Olen rautatie asemalla".

Hän oli siis rautatie ja parhaillaan jollain asemalla. Tai ehkä hän olikin uusi Taberman, onhan tuo tietyllä tavalla aika runollisen filosofisesti sanottu.

A

Automaattinen tekstinsyöttö tuottaa yhdyssana virheitä, vaikka kirjoittaisi sanat yhteen :(

Vierailija
70/96 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se toinen äijä on luultavasti yhtä vaivautunut. Sinuna vain menisin eteenpäin edes pysähtymättä, joko sinne puitiin tai poistullessa autoon.

Semmoiset tyypit on väsyttäviä, jotka jää koko ajan jonkun kanssa suustaan kiinni. Ole siinä sitten vieressä kuin joku Oskari olematon.

Sille "muialle" voi kyllä antaa vähän ohjeistusta. Ei silloin pidä jäädä puoleksi tunniksi jonkun kanssa pölisemään, kun puoliso tai muu kaveri on mukana.

Seuraavan kerran kun vaan menet omaa tietäsi eteenpäin, niin eiköhän muista, että tästä juuri oli puhetta.

Vierailija
71/96 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin säälittävää, ettei aikuisena osaa poistua tilanteesta, jossa ei halua olla. Jätä se puhumaan ja poistu paikalta. Joko tulee mukana tai sitten ei. Tehnyt itse samoin, huikannut heipat ja häipynyt paikalta. Mies laittoi vasta parin tunnin päästä viestiä, jossa kysyi, miksi menin. No miksiköhän.. Vihaan noita tilanteita.

Sehän se on etten oikein kehtaa lähteäkään tilanteesta kun sitten oma muia joutuu mielestään lopettamaan tilanteen. Ja valittaa mulle jurodestani, vaikka minun puolestani voisikin jatkaa juttelua. En halua aiheuttaa pahaa mieltä omallekaan muialle.

No sano sille naiselles, että jatka sää vaan juttelua ja mä teen ostoksia sillä välin. Ei sitä nyt tarvi ihan talutushihnassa kuitenkaan olla vaikka muita ajattelisikin.

Ei kai siinä siitäkään ole kysymys että olisi talutushihnassa. Useimmiten tilanteet tulevat eteen pyytämättä ja yllätyksenä. Jostain tulee vastaan joku pariskunta MOOII! Kiva nähdä! Mitäs teille? jne. jne. Lähde siitä nyt sitten vaihtamatta ensin muutamaa sanaa. Ja seisottuasi hölmön näköisenä suolapatsaana aikaa x.

Tuo on juuri se pahin virhe, voisi vaan sanoa että terve ja jatkaa kulkua eteenpäin eikä alkaa kuulustella kuulumisia, josta seuraa aina se 3 tunnin jaarittelu...

Miehenä suorastaan stressiä aiheuttaa jos kaupassa sattuu joku tuttu nainen vastaan, itse voin sanoa terve, mutta siihen jää sitten vähintään puoleksi tuntia kiinni, nainen pälättää suurimman osan ajasta, itse selviän ehkä muutamalla sanalla ja hymähdyksellä koko ajasta xD

Vierailija
72/96 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtääs nyt ennen kuin muia hermostuu.

Silmiin sattuu toi teksti.

Tämähän se aloituksen ydin onkin!

Vierailija
73/96 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä suorastaan stressiä aiheuttaa jos kaupassa sattuu joku tuttu nainen vastaan, itse voin sanoa terve, mutta siihen jää sitten vähintään puoleksi tuntia kiinni, nainen pälättää suurimman osan ajasta, itse selviän ehkä muutamalla sanalla ja hymähdyksellä koko ajasta xD

Koeta kestää siinä joutavan panttina.

Näin osoitat, kuinka arvostat ja kunnioitat vaimoasi.

Vierailija
74/96 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muia on ihan hoora

Vierailija
75/96 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muia on nuia.

Vierailija
76/96 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja muian nimi on Raia, ja saan sitä joka päivä naia. 

Mutta jos muian nimi onkin Maia, ei se joka päivä antaa taia.

Tarvitsetko siaismuian niille päiville kun ei saa naia?

Vierailija
77/96 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ;=) Kurjoitun muia ironisesti koska huumoria, sitä pitää olla.

Ok, "sovitaan, että voit palstalla noin kirjoitella", mutta ethän kuitenkaan kutsu vaimoasi muiaksi tai muijaksi irl, ellei vaimo itse siitä tykkää?

Vierailija
78/96 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaantulevat XDDDDDDDD Ei aikuinen n a i k k o n e n voi olla noin v....n tyhmä. MENE KIRJOITUSKURSSILLE JA LOPETA JO TÄMÄ IÄNIKUINEN P A S K A ja roolileikkisi.

Vierailija
79/96 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ;=) Kurjoitin muia ironisesti koska huumoria, sitä pitää olla.

Ok, "sovitaan, että voit palstalla noin kirjoitella", mutta ethän kuitenkaan kutsu vaimoasi muiaksi tai muijaksi irl, ellei vaimo itse siitä tykkää?

E-en. Useimmiten kutsun muiaa lempinimellä, etunimellä sanan "rakas ja vihitty vaimoni".

Vierailija
80/96 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muia ja tosi nuia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi