Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon kanssa kaupassa (joo virhe) ja vastaantulevat sen kaverit

Ei koskaan Prismaan
22.09.2022 |

Eniten toiset vastaantulevat pariskunnat ja muut muian kaverit joidenka paruskuntien naisten kanssa oma muia jää suustaan kiinni. Siinä seisot sitten kuin koulupoika arestiin käskettynä eikä tiedä mitä tehdä. Jos lähtää jatkamaan matkaa, vaikuttaa tylyltä mutta jutustelu ventovieraiden kanssakin on 😒

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on tuommoinen, sillä on kavereita joka puolella ja se jää niitten kanssa suustaan kiinni aina. Silloin harvoin kun mennään yhdessä kauppaan niin moikkaan ne kaverit ja jatkan vaan ostoksia, pöliskööt keskenään minkä haluavat. Kivahan se on toisaalta itsekin jäädä joskus hetkeksi juttelemaan jos tulee joku tuttu vastaan, eikä ole kiirettä.

Vierailija
22/96 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette jo avo/avioliitossa ja edelleen hänen ystävänsä puolisoineen ovat sinulle ventovieraita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo tarve ap:llä tuoda heikkolahjaisuutensa esiin.

Vierailija
24/96 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun muialla on pari toosi hyvännäköistä ja hauskaa kaveria. Oikein toivon että törmäämme kaupassa...

Vierailija
25/96 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnen poika

Vierailija
26/96 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupeat flirttailemaan niiden muian kavereiden kanssa niin ongelma poistuu. Kehut tukkaa ja tissajä ja kerrot kaksimielisiä vitsejä, niin muia saa kuulumiset vaihdettua jatkossa nopeasti.

Vierailija
27/96 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehu niiden legginssejä

ja simiä, hiuksia

Vierailija
28/96 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin säälittävää, ettei aikuisena osaa poistua tilanteesta, jossa ei halua olla. Jätä se puhumaan ja poistu paikalta. Joko tulee mukana tai sitten ei. Tehnyt itse samoin, huikannut heipat ja häipynyt paikalta. Mies laittoi vasta parin tunnin päästä viestiä, jossa kysyi, miksi menin. No miksiköhän.. Vihaan noita tilanteita.

Vierailija
29/96 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehu naisten vaatetusta.

Minä taas naisena, kun mies siis jää suusta kiinni, tervehdin ystävällisesti heitä ja sanon, että menen jatkamaan ostoksia jo edeltä.

Vierailija
30/96 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muia? ;D Oletko itse sitten äiä?

Olen ;=) Kurjoitun muia ironisesti koska huumoria, sitä pitää olla.

Vierailija
31/96 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on tuommoinen, sillä on kavereita joka puolella ja se jää niitten kanssa suustaan kiinni aina. Silloin harvoin kun mennään yhdessä kauppaan niin moikkaan ne kaverit ja jatkan vaan ostoksia, pöliskööt keskenään minkä haluavat. Kivahan se on toisaalta itsekin jäädä joskus hetkeksi juttelemaan jos tulee joku tuttu vastaan, eikä ole kiirettä.

Kamalinta on olla pikkulasten kanssa jossain kun tulee esim. työkaveri vastaan. Lapset eivät siedä hetkeäkään odottelua ja aloittavat hirveän huudon, saa hävetä silmät päästään.

Vierailija
32/96 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette jo avo/avioliitossa ja edelleen hänen ystävänsä puolisoineen ovat sinulle ventovieraita?

Muia on meistä se sosiaalinen ja sillä on tuttuja minne vaan mennäänkin. En minä niitä kaikkia voi tuntea. Eikä mulla ole asiaa sen niillekään kavereille, jotka tunnen.

Vierailija
33/96 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei koskaan Prismaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalinta on olla pikkulasten kanssa jossain kun tulee esim. työkaveri vastaan. Lapset eivät siedä hetkeäkään odottelua ja aloittavat hirveän huudon, saa hävetä silmät päästään.

Minun lapset ei todellakaan aina käyttäydy kuin enkelit mutta ei ne kyllä heti ala hirveää huutoa. Siinähän se on hyvä tapa lopettaa jutustelu kun toteaa että jaaha, taitaa lasten kärsivällisyys loppua, päivänjatkoja vaan.

Vierailija
34/96 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä koulukiusaajamammojen kokoontumisajot? Yhdestä j:n puuttumisesta hirveää dissaamista. Menkää nyt itseenne.

Vierailija
35/96 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei koskaan Prismaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotikasvatus. Kotikasvatus.

Vierailija
36/96 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyä mä olen aina ihmetellyt, miten kaikenmaailman tollot, läskit ja rikolliset löytää aina puolison mutta ne, jotka ovat kouluttautuneet, hoitaneet asiansa ja pitäneet huolta itsestään - ei mitään toivoa. Pitääkö ihmisen sössiä asiansa ja sitten vasta alkaa flaksi käymään? Luuseri löytää toisen luuserin?

Lisäisin tähän listaan vielä rumat. Kaikki naimisissa.

Vierailija
37/96 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muia & Äiä...siinäpä hyvä nimi vaikka uudelle lehdelle 😊

Vierailija
38/96 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, miinuspisteitä siitä että käytät muotoa "muia". Ei jatkoon

oikea muoto on muija

Vierailija
39/96 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun pääsisikin Prismaan . T. Ulkosuomalainen

Vierailija
40/96 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkä sen kaverit tulevat teitä vastaan.

Sanajärjestyksellä on väliä.

Sovitaanko, että jätät palstailun niille jotka osaavat, kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän