Vaimon kanssa kaupassa (joo virhe) ja vastaantulevat sen kaverit
Eniten toiset vastaantulevat pariskunnat ja muut muian kaverit joidenka paruskuntien naisten kanssa oma muia jää suustaan kiinni. Siinä seisot sitten kuin koulupoika arestiin käskettynä eikä tiedä mitä tehdä. Jos lähtää jatkamaan matkaa, vaikuttaa tylyltä mutta jutustelu ventovieraiden kanssakin on 😒
Kommentit (96)
Koulupoika jää seisomaan siihen orvosti, itsenäinen mies taas voi kohteliaasti huikata moikat ja sanoa, että hän voi jatkaa ostoksia niin naiset saa rauhassa vaihtaa kuulumisia. Ei kai se tän vaikeampaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se SIKA!
😂😂😂😂 Hyvää vkl.
Vierailija kirjoitti:
Meistä ei kumpikaan jäisi siihen, jis toinen tapaa tutttuja. Ei tulisi mieleenkään ajatella, että se olisi tylyä.
Näin. Ihan sujuvasti jatkan ostoksia, enkä pönötä vieressä kuuntelemassa.
Kaupassa voikin luontevasti poistua ostosten pariin. Pahempaa on kävelyllä. "Minäpä tässä jatkan eteenpäin, juokse Risto/Minna minut kiinni sitten kun olette saaneet kuulumiset vaihdettua."
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin säälittävää, ettei aikuisena osaa poistua tilanteesta, jossa ei halua olla. Jätä se puhumaan ja poistu paikalta. Joko tulee mukana tai sitten ei. Tehnyt itse samoin, huikannut heipat ja häipynyt paikalta. Mies laittoi vasta parin tunnin päästä viestiä, jossa kysyi, miksi menin. No miksiköhän.. Vihaan noita tilanteita.
Sehän se on etten oikein kehtaa lähteäkään tilanteesta kun sitten oma muia joutuu mielestään lopettamaan tilanteen. Ja valittaa mulle jurodestani, vaikka minun puolestani voisikin jatkaa juttelua. En halua aiheuttaa pahaa mieltä omallekaan muialle.
Vierailija kirjoitti:
ei koskaan Prismaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on tuommoinen, sillä on kavereita joka puolella ja se jää niitten kanssa suustaan kiinni aina. Silloin harvoin kun mennään yhdessä kauppaan niin moikkaan ne kaverit ja jatkan vaan ostoksia, pöliskööt keskenään minkä haluavat. Kivahan se on toisaalta itsekin jäädä joskus hetkeksi juttelemaan jos tulee joku tuttu vastaan, eikä ole kiirettä.
Kamalinta on olla pikkulasten kanssa jossain kun tulee esim. työkaveri vastaan. Lapset eivät siedä hetkeäkään odottelua ja aloittavat hirveän huudon, saa hävetä silmät päästään.
Kotikasvatus. Kotikasvatus.
Muistan kun oma isä antoi palautetta kun itse olin turhautunut odotteluun joskus pienenä kun hän tapasi sattumalta vanhoja tuttujaan. Vieläkään en tiedä miten oikein tuollaisessa tilanteessa pitäisi käyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin säälittävää, ettei aikuisena osaa poistua tilanteesta, jossa ei halua olla. Jätä se puhumaan ja poistu paikalta. Joko tulee mukana tai sitten ei. Tehnyt itse samoin, huikannut heipat ja häipynyt paikalta. Mies laittoi vasta parin tunnin päästä viestiä, jossa kysyi, miksi menin. No miksiköhän.. Vihaan noita tilanteita.
Sehän se on etten oikein kehtaa lähteäkään tilanteesta kun sitten oma muia joutuu mielestään lopettamaan tilanteen. Ja valittaa mulle jurodestani, vaikka minun puolestani voisikin jatkaa juttelua. En halua aiheuttaa pahaa mieltä omallekaan muialle.
Anna itsesi kasvaa ja sano muiallekin että uskaltaa opetella pärjäämään yksin?
Nyt mie lähen muian kanssa Citymarketin mammuttimarkkinoille.
Hyvvää viikonloppuu kaikille, älkää riielkö niien muiien kanssa.
T.äiä
Joo tämä on kyllä niin perseestä. Aikoinaan tuli jäätyä aina siihen mukaan "jutustelee" jotain väkisin, mutta jo jonkun aikaa tehnyt kyllä vaan sitä että kylmän viileästi jatkan matkaa. Jääköön muija seurustelemaan sinne jos jää.
Jätä se sika, eroa, ei tuommoisen narsistin kanssa ja muut kohteliaat ilmaisut, kiitos ihanat sivistyneet rouvat, tälläisellä sinkkutytöllä käy kivasti viuhka ja ei tarvitse kauaa houkutella ja varaa on valita seura, kun kuuntelee hetken ja ei hauku. Omat muodotkaan ei haittaa, jos ei oo aivan mallimitoissa.
Vierailija kirjoitti:
No sano sille naiselles, että jatka sää vaan juttelua ja mä teen ostoksia sillä välin. Ei sitä nyt tarvi ihan talutushihnassa kuitenkaan olla vaikka muita ajattelisikin.
Vierailija kirjoitti:
No, miinuspisteitä siitä että käytät muotoa "muia". Ei jatkoon
Kelpaisko kemaperseelle muyaah ?
Iha söpöö, et aatteelepi et pittää muian mieliks jäähä siihe viereen topottamaan, mutta pittää sitä sen verran olla erillinen ihminen että molemmat selviääpi ittekseen siellä kaupassakin liikkuessa.
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se SIKA!
😂😂😂😂 Hyvää vkl.
Entä jos sanookin, että hyvää keke-kesää ja menee jatkamaan ostoksia, näennäisesti kohtelias toivotus, mutta tosiasiassa piilovttuilua, kaikille tulee mieleen se perseily alushousumainos xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sano sille naiselles, että jatka sää vaan juttelua ja mä teen ostoksia sillä välin. Ei sitä nyt tarvi ihan talutushihnassa kuitenkaan olla vaikka muita ajattelisikin.
Ei kai siinä siitäkään ole kysymys että olisi talutushihnassa. Useimmiten tilanteet tulevat eteen pyytämättä ja yllätyksenä. Jostain tulee vastaan joku pariskunta MOOII! Kiva nähdä! Mitäs teille? jne. jne. Lähde siitä nyt sitten vaihtamatta ensin muutamaa sanaa. Ja seisottuasi hölmön näköisenä suolapatsaana aikaa x.
kysy niiltä tästä
Vierailija kirjoitti:
Muia? ;D Oletko itse sitten äiä?
Ehkä hän on ihan "äijjä"
Muia kuulostaa joltain Disney-animaation hahmolta.
Tunnetko sellaista vanhaa sanontaa, kun: "Pata kattilaa soimaa, mutta musta kylki kummallakin?"