Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kenelläkään oikeasti tällaista työtilaa (avokonttori, kuva)

Vierailija
22.09.2022 |

Kävin tänään töiden puolesta palaverissa paikassa, jossa on avokonttori. Olimme palaverissa ja sen jälkeen työntekijä palasi omalle paikalleen, joka oli pitkän pöydän päässä näytöt vastakkain vastapäätä istuvan kanssa.

Olin jokseenkin järkyttynyt, enkä oikein tiedä miksi. Palasin itse omalle toimistolle ja laitoin kahvit tippumaan, otin välipalaa jääkaapista ja vetäydyin omaan huoneeseen ovi kiinni keskittymään loppupäivän töihin. Ja todenteolla mietin, miten onnekas olen kun olen päässyt töihin tällaiseen firmaan, jossa saan tehdä töitä rauhassa ihanissa toimitiloissa.

Tätä kuvaa jäin pohtimaan, onko tämä todellisuutta nykysuomessa? https://yle.fi/uutiset/3-7960392

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wanha ketju, mutta muuttui ajankohtaiseksi itselle juuri nyt. Meillähän oli omat työhuoneet vielä muutama vuosi sitten, sitten oltiin kahden hengen huoneissa, nyt meillä on ehkä 6 henkeä samassa huoneessa ja sermit. Tämän vuoden alussa pomot pudottivat pommin, siirrytään kaikki tuon kuvan tyyliseen virikekanalaan. Mä nimenomaan vaihdoin työpaikkaa takavuosina kun jouduin jo kerran tuollaiseen hulluuteen. Mistä vielä löytää työpaikan, jossa on oma työhuone? Vai onko vaan perustettava oma firma? Tuollaiseen superavoimeen avokonttoriin EN jää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla