Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

VIHAAN TÄTÄ IHOA, VIHAAN YLI KAIKEN

22.09.2022 |

Olen käyttänyt nyt kolme kuukautta aikaa sen murehtimiseen päivin ja öin. En ole ajatellut muuta. Tuntuu kun en voi elää, kun kaikki vaikuttaa negatiivisesti. En haluaisi meikata, mutta "pakko". Haluaisin lähteä luontoon, mutta pahentaa tätä ongelmaa. Haluaisin olla pakkasilla pihalla. Harrastaa paljon ja raskasta liikuntaa, mutta iho ei tykkää mistään. Vihaan tätä, eikä se mene pois, kun pahenee ja herkistyy lisää ajan kanssa. En voi seurustella, koska kulutan kaiken ajan tämän ajatteluun. Sekoan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene lääkäriin

Vierailija
2/10 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene latva lääkärin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki oikeita ongelmia.

Vierailija
4/10 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en olisi ennenkin lukenut tämän kirjoittajan juttuja sanoisin että ihotautilääkärille. Mutta tässä tapauksessa psykoterapia on oikeampi osoite.

Vierailija
5/10 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos en olisi ennenkin lukenut tämän kirjoittajan juttuja sanoisin että ihotautilääkärille. Mutta tässä tapauksessa psykoterapia on oikeampi osoite.

Tosi harmi, että kävi niin. Hänessä oli aiemmin toivoa. Heitti elämänsä hukkaan ja se oli hänen oma valintansa.

Vierailija
6/10 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihoa ei pidä ylihoitaa, siitä tulee vain ärtynyt. Aamulla pelkkä vedellä huuhtelu. Ja vettä kannattaa juoda n. 2 litraa päivässä, tekee hyvää iholle. Itse laitan yöksi luomukookosöljyä kasvoille kevyesti. Urtekram kookosöljyä, on ihan S marketeissa. Usein ihoa ärsyttää jos ei käytä tarpeeksi kosteusvoidetta. Aurinkosuojakert. voidetta kannattaa käyttää kun aurinko paistaa.

7/10 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostan hullulta, koska ihoni ei NÄYTÄ pahalta vielä, mutta se on silti niin herkkä, juurin couperosa-iho. Ei ole mielenkiintoa itseäni kohtaan, mitä väliä hoitaa ihoa, kun se tulee aina olemaan sellainen, jonka kanssa ei juuri voi tehdä mitään. En ehkä ottaisi tätä niin dramaattisesti, jos henkisesti olen jotenkin jumittunut. Teen kyllä asioita, mutta heti kun olen yksin niin romahdan ja alan hautomaan it*emurhaa. Aina. Olen terapiajonossa, mutta se on aika pitkä. Vihaan olla nainen, varsinkin tämmöinen.

Vierailija
8/10 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Couperosaihoon ei pidä käyttää voimakkaita puhdistusaineita jne. Onhan couperosaiholle tarkoitettuja voiteita. Kannattaa käyttää aurinkosuojakert. voidetta aina kun aurinkoista. Kasvovesiä ei kannata käyttää.

Vierailija
9/10 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetis 20 kirjoitti:

Kuulostan hullulta, koska ihoni ei NÄYTÄ pahalta vielä, mutta se on silti niin herkkä, juurin couperosa-iho. Ei ole mielenkiintoa itseäni kohtaan, mitä väliä hoitaa ihoa, kun se tulee aina olemaan sellainen, jonka kanssa ei juuri voi tehdä mitään. En ehkä ottaisi tätä niin dramaattisesti, jos henkisesti olen jotenkin jumittunut. Teen kyllä asioita, mutta heti kun olen yksin niin romahdan ja alan hautomaan it*emurhaa. Aina. Olen terapiajonossa, mutta se on aika pitkä. Vihaan olla nainen, varsinkin tämmöinen.

Ei couperosa ole vielä mitään, hanki psoriaasi ja kerro sitten miltä tuntuu.

Couperosaa voi hoitaa jolloin sen saa rauhoittumaan. Välttelet ihoa ärsyttäviä juttuja ja käytät vain herkän ja allergisen ihon tuotteita. Nyt olisi hyvä aika aloittaa kuurimainen hoito hoitovoiteella, apteekista saat parhaat.

Vähän tulee vaikutelma, että oireilet nyt ihan muita juttuja, jotka heijastat ihoosi.

Vierailija
10/10 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta nyt ihmeessä se meikkaaminen. Ei ole pakko. Kaikki ylimääräiset tökötit pois. Auttaa vaikka ei kokonaan eroon pääsisikään.