Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 33-vuotias ja ajatus tylsästä keski-iästä kauhistuttaa

Vierailija
22.09.2022 |

Tuli mieleen tuosta ketjusta, että vanhempana ei tule enää kuunneltu kauheasti musiikkia.

Kauhistuttaa ajatus, että keski-ikäisenä pitäisi olla jotenkin tylsä ja kalkkis.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala sellaiseksi cool tädiksi, joka kuuntelee Eros Ramazottia ja pikku siideripöhnässä nostaa korkkarit kattoon. Yes, girl, sullon oikeus siihen!

Vierailija
2/25 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala sellaiseksi cool tädiksi, joka kuuntelee Eros Ramazottia ja pikku siideripöhnässä nostaa korkkarit kattoon. Yes, girl, sullon oikeus siihen!

Aahhahaa 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se oikeasti mene noin, kaikilla. Mä uskon, että liian paljon velvollisuuksia on se, mikä tylsistyttää.

Vierailija
4/25 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48 v ja ulkoisesti sellainen tylsä. Eli ei enää kiinnosta musiikki, elokuvat tms. Mutta olen onnellisempi kuin koskaan ennen. Sisäisesti on siis kaikkea muuta kuin tylsää! Se onni on löytynyt jotenkin sisältä, ei sitä kaipaa enää niin ulkoa.

Vierailija
5/25 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeinko tosissasi tuollaista mietit?

Vierailija
6/25 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämästäsi tulee juuri sellaista kuin siitä itse teet. Älä tee siitä tylsää.

Vierailija
7/25 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain kalkkikset kuuntelevat jotain Eros Ramazottis.

Vierailija
8/25 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet 10 vuoden päästä henkisesti loppuun ajettu raakki joka nauttii siitä kun on tylsää.

Vierailija
9/25 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 48 v ja ulkoisesti sellainen tylsä. Eli ei enää kiinnosta musiikki, elokuvat tms. Mutta olen onnellisempi kuin koskaan ennen. Sisäisesti on siis kaikkea muuta kuin tylsää! Se onni on löytynyt jotenkin sisältä, ei sitä kaipaa enää niin ulkoa.

Minulla sama kokemus! Ja olen myös vm -74. Ei ollenkaan tylsää, en kaipaa paljoa mitään. Pienet asiat aidosti ilahtuttaa..

Vierailija
10/25 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisenä ei paljon enää pohdi, mitä muut susta ajattelee ja kehtaat tehdä just niin kuin sua huvittaa. Se ei ole tylsää vaan virkistävää.

Vierailija
11/25 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua kiinnostaa kuunnella musiikkia ja tehdä kaikkea kivaa kuten nuorenakin, kun olen lomalla. Mutta jos tekee 8+ tuntia päivässä työtä joka imee mehut ja sen jälkeen pitää käydä kaupassa, siivoilla, pyykätä jne. Ei ihan kauheesti jää energiaa nauttia mistään.

Vierailija
12/25 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me keski-ikäiset ollaan tylsiä, koska haluamme olla sellaisia. Ihan on itsestä kiinni, millaiseksi elämän haluaa tehdä.

Vierailija
13/25 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuhlaa nuoruutta tommosen miettimiseen. Muuten ei jää mitään kivaa muisteltavaa sit vanhempana;)

Vierailija
14/25 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole yhtään tylsää. Kuuntelen edelleen musiikkia ja otan jopa laulutunteja. 

Ulkoilen päivittäin koiran kanssa 2-3 tuntia ja teen puolen tunnin jumpan iltaisin. Joskus tuntuu, ettei aika riitä...

Vierailija
15/25 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aih, mä kun olen ymmärtänyt, että keski-iässä osa porukasta sekoaa. Ne eroaa ja alkaa kreisibailamaan sekä pokailemaan itseään nuorempia.

Vierailija
16/25 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se oikeasti mene noin, kaikilla. Mä uskon, että liian paljon velvollisuuksia on se, mikä tylsistyttää.

Kumpa saisin edes pari vuotta tylsää keski-ikää, ennen kuin alkaa suvun dementikot vaatia hoitoa. Ei siunaaman rauhaa. Elämä on kuin mankeli, jossa on piikit.

Vierailija
17/25 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aih, mä kun olen ymmärtänyt, että keski-iässä osa porukasta sekoaa. Ne eroaa ja alkaa kreisibailamaan sekä pokailemaan itseään nuorempia.

Ei se niistä tee onnellisempia, voi olla merkki ihan päinvastaisesta.

Vierailija
18/25 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä viel sun ikäisenä elämä oli jännittävämpää. Nykyään istun himassa lauantait ja en tee mitään.

M38

Vierailija
19/25 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpa saisin edes pari vuotta tylsää keski-ikää, ennen kuin alkaa suvun dementikot vaatia hoitoa. Ei siunaaman rauhaa. Elämä on kuin mankeli, jossa on piikit.

Elämä on kidutusta raivosi teini mulle edellispäivänä kun piti mennä jo kymmeneltä nukkumaan kun aamulla piti herätä ennen kuutta. Totesin, että hyvä kun nyt jo tajusit.

Vierailija
20/25 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se niistä tee onnellisempia, voi olla merkki ihan päinvastaisesta.

Joo, en mä kuvitellutkaan tuollaisen käytöksen tekevän ketään onnelliseksi. Puhehan oli tylsyydestä.