Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan käsittämätön lapsiviha lentokoneilla matkustavia lapsiperheitä kohtaan

Vierailija
22.09.2022 |

Onko joku muu huomannut? Ikään kuin lapsettomat ja/tai ilman lapsia matkustavat olisivat ainoa ryhmä, joilla on oikeus matkustaa etelään lentokoneella.

Palstalla haukutaan itsekkääksi, jos erehtyy lentokoneeseen alle 5-vuotiaan lapsen kanssa.

Todennäköisesti moni teistäkin on ollut pikkulapsina koneissa.

Ihan järjetöntä, ettei muka lasten kanssa saisi matkustaa lentokoneessa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelen sata kertaa mielummin itkevää lasta kuin keski-ikäsiä humalaisia pissiksiä, joilta on mennyt ohi, että eivät ole enää parikymppisiä. Ihan tajuton myötähäpeä tulee joka kerta. Ja yllättävän usein näitä osuu samaan lentokoneeseen. Parhaimpia ovat ne, jotka ei osaa olla yölennolla hiljaa ilman, että lentoemännät käy ojentamassa monta kertaa.

En ole koskaan kokenut moista, tosin en lennä white trash koneilla.

Vierailija
22/23 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset on hyvin kasvatettu, eivät ole häiriöksi.

Kurittomat ovat haitaksi muille kaikkialla muuallakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut joskus koneessa jossa oli huonokäytöksisiä lapsia. Ne tosin ei olleet enää mitään ihan pieniä ja eivät olleet perheensä kanssa liikenteessä, vaan jollain leirillä/retkellä. Ohjaajat oli turhan flegmaattisia pitämään kuria. Minä komensin paria muksua (jotka olivat ainakin 10-vuotiaita) olemaan hiljaa. OMat lapseni osasivat kyllä käyttäytyä. Mutta en oo ikinä ollut koneessa jossa perheensä kanssa matkustavat lapset olisi olleet rasittavia. Kyllähän joskus vauvat itkee jne, mutta eipä tuo minua ole niin haitannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi