G: Montako lasta sinulla on? Montako haluaisit? Miksi luvuissa on eroa jos on?
Kommentit (32)
Pelottaa, jos 5 olisi tosi sairas, nyt neljä tervettä lasta.
Mutta sitten on tämä hormonihirviö jota kutsun kropakseni... Se haluaisi enemmän vauvoja siitä huolimatta että mun pääni ei todellakaan halua. Onneksi pää saa yleensä päättää tällaiset asiat (ellei kroppa yllätä ja tee vahinkoa).
en halua yhtään enempää. En jaksaisi jäädä kotiin.
mutta ihanan miehen löydettyäni kaikki muuttui. Nyt lapsia on viisi, ja kuudetta odottelen syntyväksi syksyllä. Mitään rajaa ei lapsiluvulle laitettu. Mutta kuusi tuntuu ihan hyvältä lapsikatraalta.
toinen saisi edes tulla , mutta sitä kun ei tule raskaaksi nuin vain . . .
Lääkitys päällä, joten lastenhenkintaa lykättävä. Toiveissa olisi vielä toinen.
Tätä yhtä aarretta yritimme monta vuotta ja lopulta hedelmöityshoidoilla onnistuimme. Sisarukset ovat tervetulleita, mutta luonnollisin keinoin ei tunnu taaskaan tärppäävän enkä ole varma haluanko enää hoitoihin. Olen kuitenkin ikionnellinen tästä yhdestäkin ihmeestä.
kolmea haaveilin, sitten iski armoton vauvakuume!
Ja nyt meillä on se vauva. :)
ehkä vain nämä kolme, tai sitten maksimissaan 6... nyt on kuitnekin tiedossa useamman vuoden tauko, että saadaan talo valmiiksi ja kaikki muutkin asiat kuntoon ja elellä jonkin aikaa ihan rauhallista perhe-elämää.
Onnellinen ja ylpeä olen isosta perheestä. Mies haluaisi vielä 1-2 lasta mutta niin kuin pari muutakin täällä, pelkään sairautta tai et joku menisi tällä kertaa vikaan kun tähän asti kaikki mennyt melko helposti.
Ja kyllä, olen katkera...