Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähtee vanhempiensa ja meidän kahden isomman kanssa viikoksi veneilemään...

Vierailija
05.06.2008 |

Istu terassilla ja kömmi joskus aamuyöllä kotiin ja nuku iltapäiville ja mee taas terassille.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli silloin kun miehellä alkaa kesäloma... Aluksi oli tarkoitus että vain lapset mutta appiukko oli houkutellut myös miehen mukaan... Mä ja meidän nuorin (2v) jäädään kotiin jo pelkästään siksi että siihen veneeseen ei kaikki mahduta. Mutta nyt alkanut mietyttää se et miks mun pitää taas jäädä kotiin, täällä muutenkin paljon kun hoitovapaalla olen... Ymmärrän kyl miestä et haluu mennä kun on pienestä pitäen reissannut kesiä veneellä... Ja ollaan mekin vielä viime kesään asti tehty reissuja oman perheen kesken tuolla veneellä, mutta meidän porukalla se ei ole enään mukavaa...

Eli nyt hyviä vinkkejä siitä mitä tehdä, minne mennä... Oma pää lyö tyhjää just nyt...

Vierailija
2/3 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten oliskin ollut hyvä idea ;o)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuu sinne nyt yksi pieni mukaan. Onhan siellä porukkaa vahtimaan. Vietä ansaittu lomaviikko omassa rauhassa, ei nyt välttämättä tartte terassilla remuta joka yö, mutta tee mitä haluat, käy kavereitten kanssa rauhassa ulkona, makaa rannalla, lue kirjaa sohvalla ja syö suklaata, tee joku risteily vaikka pois kotiympyröistä. NAUTI!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan