Saas nähdä jatkaako ukko suhdettaan toiseen sädehoitoni aikana.
Vai onko sen verran moraalia, että pistää poikki ainakin pahimman ajaksi.
Ainakin oli ihan kärttyinen kun kuuli tuomioni tänään.
Ukko pettää ja minä saan syövän. Elämä on : (
Kommentit (8)
Toivottavasti minä selviän ja sitten mies saa kyllä mennä jos haluaa, kunhan ei jätä mua nyt!
Ap
Keskity itse nyt paranemiseen ja käsittele ihmissuhdepettymys vasta sen jälkeen. Inhottavaa, että asiat kasautuu noin mutta kuten sanoit " elämä on..." :(. Tsemppiä rutkasti!!!!!
Toivon sydämestäni, että sinä paranet täysin ja toivon kaikkea mahdollista hyvää ja hirmuisesti voimia tulevaan, mutta oletko nyt ihan varma, että tuosta pettävästä, narsistisesta idiootti-miehestäsi on lopultakaan sinulle mitään hyötyä tilanteessasi? Onko hän kyvykäs mitenkään tukemaan sinua tai olemaan avuksi henkisesti/käytännön tasolla? Mitäpä jos mies tekee erittäin vaikeasta elämänjaksosta vaan vielä stressaavamman ja raskaamman. Minä ainakin kuvittelisin, että tuollainen suhde stressaa jo itsessään helvetisti (ottaa enemmän kuin antaa), ja ei se henkinen stressi ainakaan hyväksi paranemiselle voi olla...
Onko sinulla ketään ystäviä tai sukulaisia, joiden puoleen voisit kääntyä?!
Voimia ja *virtuaalihali*!
Laittaisin miehen kävelemään JOS vain mitenkään pystyisin! Meilläei ole sukua ei oikein minkäänlaista realistista tukiverkkoa ja meillä on pienet lapset. Täytyy soittaa varmaan sos. hoitajalle jos he voisivat tarjota jotain apua. En haluisi lapsia isästään nyt vierottaa erolla kun ei tiedä miten taisteluni käy.
Ap
keskity paranemiseen nyt ja anna miehen elellä siinä " siivellä" ja huolehtia lapsista yms. Tärkeintä on paraneminen ja hoitojen jaksaminen yms., jos vain suinkin jaksat katsella miestä. Pistä mokoma pellolle, kun olet parantunut!! Että tuollaisiakin miehiä on...
elokuva kuin " Pariisi, rakkaudella" .... siinä on tälläinen tarina. Mies on kertomassa vaimolleen, että tahtoo eron, koska hänellä toinen. Mutta nainen ehtii ensin kertoa syövästä. Nainen ei parane, mutta mies jää hänen luokseen koko ajaksi ja rakastuu naiseen uudestaan. Eikä tämän kuoltua kykene enää koskaan uuteen suhteeseen.