Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin eilen naisen jonka kanssa mieheni petti minua.

Vierailija
22.09.2022 |

Oltiin miehen kanssa 8 vuotta yhdessä kunnes hän ihastui työkaveriinsa. Mies kertoi asiasta ja sanoi, että olivat suudelleet. Lupasi että jää siihen, otti loparit ja minun pyynnöstä myös näytti tämän naisen kuvan.
Meni 6kk ja mies petti uudestaan tämän naisen kanssa. Erosimme. Tänään sitten mun asiakkaaksi tuli tämä kyseinen nainen, niin onnellisena ja kilttinä. Lenkkivaatteet päällä, hikisenä.

Nyt ahdistaa tämä asia. En ihmettele että mies hänet valitsi, mutta ahdistaa silti. Jouduin vielä palvelemaan häntä eikä hänellä varmaankaan minusta tietoakaan tai miltä näytän

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos olikin vaan joku saman näköinen? Minä tiedä useampiakin sisaruksia, jotka voi sekoittaa helpostikin toisiinsa vaikkeivät kaksosia olisikaan...

Vierailija
22/52 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se ukkoa siitä kulu. Jopa parempaa sexyä sulle kun muistelee edelleen panoi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviäkin miehiä on, tuo ei nyt ollut hyvä. Parempi vaan laittaa kiertoon.

Vierailija
24/52 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset olette niin herkkiä. Kyllä minäkin Janinaa rakastan.

Vierailija
25/52 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan hetkeen seurustele. Eräs terapeutti kertoi petettyjen pitävän yllään sika magneettia. Magneetista pääsee kyllä irti. Irrottautuminen kysyy aikaa ja vaivaa. Pettämistä ei voida estää eikä ennakoida. Joitakin avain elementtejä pettäjillä usein on. 1) kokemattomuus 2) pitkä kokemustausta, korostunut extroverttinä oleminen 3) materialistisuus

Hae tarvittaessa apua Better Helpiltä. Kokeile ensiksi itsekseen reflektoida exän ja sun suhdetta. Muistele millainen ex oli tavattaessa. Kirjaa ylös ettet haksahda toista kertaa vastaavaan tapaukseen.

Vierailija
26/52 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oliko siinä eksässä mitään vikaa kuin 8 vuotta olitte kuitenkin yhdessä? Muutuitko sinä tuona aikana ollenkaan? Ehkä eksä vain kasvoi ja löysi sopivamman, toivottavasti sinäkin vielä.

Vierailija
27/52 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin tuollainen "toinen nainen työpaikalta". Naimisissa olevan miehen kanssa alettiin flirttailemaan, hän sanoi minulle ensin että on eroamassa ja että mennyt huonosti vaimon kanssa, antoi ymmärtää että on ohi ja että etsi uutta asuntoa. Muuten en olisi sinkkuna lähtenyt mukaan tuollaiseen suhteeseen! Tapailimme alle puoli vuotta, meillä meni erinomaisen hyvin, mutta yllättäen hän alkoi ikään kuin syyttää minua tuosta pettämisestä kun olen "niin vastustamaton, viettelevä ja seksikäs" (juu eli oli naurettavaa seliseliseliä siltä) ja sanoi ettei aio alkaa erota vaimostaan kun yhteiset asuntolainat eikä halua muitakaan yhteisiä kamoja jakoon ja koska on läheinen myös naisen perheen kanssa. En edes tiennyt että asuvat yhä yhdessä, luulin että oli muuttanut lapsuuskaverinsa luokse tilapäisesti!

En tiennyt hänen vaimostaan mitään, miltä näyttää, mitä tekee. En koskaan kysynyt, luulin että oli mennyttä.

En halunnut enää olla samalla työpaikalla tuon miehen kanssa, joten melkein kaksi vuotta sitten vaihdoin työpaikkaa.

Aloin silti jossain vaiheessa miettiä että onko tuo mies mahdollisesti kertonut minusta mitään vaimolleen. Viime keväänä kävin huvikseni kurkistamassa hänen sometiliään, mitä en ollut enää tehnyt sen jälkeen kun erottiin suhteesta. Siellä ei ollut kuvia vaimostaan, ei koskaan ollut, mutta vaimonsa oli tykännyt muutamista hänen kuvistaan joten sitä kautta löysin hänen tilinsä ja kuvansa. Kävin katsomassa ja siellä vaimon tilillä oli puolestaan myös heidän yhteiskuvia häistään saakka, mutta se mikä kiinnitti eniten huomioni, oli naisen muuttunut ulkonäkö. Hän oli vaalentanut aiemmin lyhyitä tummanruskeita hiuksiaan ja hankkinut saman tyylisen kampauksen kuin minulla ja vaaleita jatkeita koska ne pidemmät hiukset olivat vaihtuneet ja ilmestyneet muutaman viikon sisään, sekä meikannut minun tyylisesti, vaikkei ollut selvästi meikannut aiemmin. Lähtökohtaisesti olemme eri näköiset ja eri kokoiset, ja oli ehkä laihduttanutkin ja ostanut muutamat saman näköiset vaatteet millaiset minulla on ollut omissa somekuvissani.

Aloin ihmetellä että onko tuo mies kertonut minusta, onko näyttänyt minun kuvia, onko nainen itse alkanut kopioimaan minua vai onko mies ehdottanut hänelle noita muutoksia nimen omaan minun ulkonäön suuntaan!?

En todellakaan aio ottaa yhteyttä tuohon mieheen ja kysellä mitään onko kertonut, mutta kieltämättä välillä käy mielessä jos eräs vihainen, pettynyt, katkera nainen yllättää minut jossain täällä päin ja haukkuu minut miehensä viettelemisestä, miehen joka kertoi olevansa eroamassa vain koska himokas vehkeensä halusi hetkeksi kuumaa pesää. :(

Vierailija
28/52 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aa

arvaan

tiesin että se olit sinä

miehesi näytti myös kuvasi

hyvin palvelit

ihan tunne viedä sinulta kaikki

mielessäni nauroin

Inhimillistä, mutta alhaista. Siirrät oman syyllisyytesi toiseen ihmiseen. Tiedän, koska on kokemusta. Miehen ex on mielestäni vastenmielinen, falski, manipuloiva, ripustautuva, kostonhaluinen itsekäs p*a, vailla minkäänlaista kykyä itsekritiikkiin ja vielä patologinen valehtelijakin. Mutta joskus rakastamani mies rakasti häntä, joten täytyyhän hänessä jotain hyvää olla, vaikken draaman keskellä sitä päässytkään näkemään. Ja hänen häijy ja erpärehellinen luonteensa ei millään lailla poista tai puhdista omaa epärehellistä ja itsekästä toimintaani.

Tee tilit itsesi kanssa selväksi niin voit paremmin.

Vierailija
29/52 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommoselle kuuluu sanoa "V *t un h u or ra!", halveksivimmalla mahdollisella katseella (jos on ollut tietoinen, että miehesi on varattu)

Vierailija
30/52 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tämä nainen on paremman näköinen, paremman kuntoinen ja vielä onnellisempi kuin sinä?

Mistä tuon voi päätellä? Voi olla vaikka mikä kusipää tai sitten ei.

Vierailija
31/52 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommoselle kuuluu sanoa "V *t un h u or ra!", halveksivimmalla mahdollisella katseella (jos on ollut tietoinen, että miehesi on varattu)

Yleensähän ne miehet sanoo tossa vaiheessa että vaimojen tai avovaimojen kaa menee huonosti, ovat eroamassa tms. kehuvat sitä naista jota haluavat ja saavat naisen uskomaan että hän on heille se oikea. Eli miehet tuossa useammin naisia kusettaa, miksi naista siis pitäisi h u o r i t e l l a ?

Miehet ne yleensä pahempia pukkeja on, mullekin on tultu suoraan ehdottamaan suhteita niin baareissa ja työpaikoilla, ja etenkin nousukännissä baareissa kun ovat ensin vartin verran valittaneet että vaimo on kotona vauvan kanssa eivätkä enää saa tarpeeksi huomiota ja että miten vaimot on rupsahtaneet, vaimot halus vaan lapsia ja ne pistää ne lapset etusijalle ja pitää saada lapset mukaan kaikkiin tekemisiin ja matkoihin, ja muuta naurettavaa liioiteltua valheita. Isoja, vaativia narsistisia mieslapsia tuollaiset jotka ei osaa ajatella muuta kuin munillaan ja joille omat lapsetkin vaikuttavat olevan jokin este!

Vierailija
32/52 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät selvästikään osaa pitää tunteita ja työtä erillään.

Vierailija
33/52 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala miten vahingonilosia te kommentoijat olette. Ihan järkkyä miten ilkeitä ihmisiä.

Vierailija
34/52 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko nainen paremman näköinen kuin sinä?

Vierailija
35/52 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mieheni ei ole samanlainen kuin sinä.  Olen muutamalle miehelle ystävänsuukon antanut ihan mieheni nähden, muttei hän ole sairaalloisen mustasukkainen ja jätä minua sen vuoksi.

Vierailija
36/52 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin tuollainen "toinen nainen työpaikalta". Naimisissa olevan miehen kanssa alettiin flirttailemaan, hän sanoi minulle ensin että on eroamassa ja että mennyt huonosti vaimon kanssa, antoi ymmärtää että on ohi ja että etsi uutta asuntoa. Muuten en olisi sinkkuna lähtenyt mukaan tuollaiseen suhteeseen! Tapailimme alle puoli vuotta, meillä meni erinomaisen hyvin, mutta yllättäen hän alkoi ikään kuin syyttää minua tuosta pettämisestä kun olen "niin vastustamaton, viettelevä ja seksikäs" (juu eli oli naurettavaa seliseliseliä siltä) ja sanoi ettei aio alkaa erota vaimostaan kun yhteiset asuntolainat eikä halua muitakaan yhteisiä kamoja jakoon ja koska on läheinen myös naisen perheen kanssa. En edes tiennyt että asuvat yhä yhdessä, luulin että oli muuttanut lapsuuskaverinsa luokse tilapäisesti!

En tiennyt hänen vaimostaan mitään, miltä näyttää, mitä tekee. En koskaan kysynyt, luulin että oli mennyttä.

En halunnut enää olla samalla työpaikalla tuon miehen kanssa, joten melkein kaksi vuotta sitten vaihdoin työpaikkaa.

Aloin silti jossain vaiheessa miettiä että onko tuo mies mahdollisesti kertonut minusta mitään vaimolleen. Viime keväänä kävin huvikseni kurkistamassa hänen sometiliään, mitä en ollut enää tehnyt sen jälkeen kun erottiin suhteesta. Siellä ei ollut kuvia vaimostaan, ei koskaan ollut, mutta vaimonsa oli tykännyt muutamista hänen kuvistaan joten sitä kautta löysin hänen tilinsä ja kuvansa. Kävin katsomassa ja siellä vaimon tilillä oli puolestaan myös heidän yhteiskuvia häistään saakka, mutta se mikä kiinnitti eniten huomioni, oli naisen muuttunut ulkonäkö. Hän oli vaalentanut aiemmin lyhyitä tummanruskeita hiuksiaan ja hankkinut saman tyylisen kampauksen kuin minulla ja vaaleita jatkeita koska ne pidemmät hiukset olivat vaihtuneet ja ilmestyneet muutaman viikon sisään, sekä meikannut minun tyylisesti, vaikkei ollut selvästi meikannut aiemmin. Lähtökohtaisesti olemme eri näköiset ja eri kokoiset, ja oli ehkä laihduttanutkin ja ostanut muutamat saman näköiset vaatteet millaiset minulla on ollut omissa somekuvissani.

Aloin ihmetellä että onko tuo mies kertonut minusta, onko näyttänyt minun kuvia, onko nainen itse alkanut kopioimaan minua vai onko mies ehdottanut hänelle noita muutoksia nimen omaan minun ulkonäön suuntaan!?

En todellakaan aio ottaa yhteyttä tuohon mieheen ja kysellä mitään onko kertonut, mutta kieltämättä välillä käy mielessä jos eräs vihainen, pettynyt, katkera nainen yllättää minut jossain täällä päin ja haukkuu minut miehensä viettelemisestä, miehen joka kertoi olevansa eroamassa vain koska himokas vehkeensä halusi hetkeksi kuumaa pesää. :(

Tarinasta voidaan päätellä että vaimo ei ollut aiemmin pitänyt ulkonäöstään huolta, joten on ihan ymmärrettävää että mies haki sitten seksinsä muualta.

Luonnollista ja oikein, sanoisin.

Vierailija
37/52 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin naiselle viestin että onnea yhteiseen elämään pettäjän kanssa.

Sit jatkaisin elämääni.

Ei vaikuta välttämättä mitenkään. Nainen voi olla onnessaan että hän on ollut niin ihana ja upea, että on valinnut olla hänen kanssaan toisen naisen yli pettäessään.

Sitä paitsi jos nainen on miehelle suuri rakkaus, ei hän välttämättä edes petä häntä. Joskus sen oikean tapaaminen ajaa tekemään ikävästi toista kohtaan.

Jos helpottaa katkeraa ja vihaista oloa niin laita toki.

Toki laittaisin. Helpottaisi kyllä kovasti omaa oloa tuossa tilanteessa :)

Vierailija
38/52 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet valehtelee niille uusille löydöilleen, kuinka kamalaa kotona on. Ihan vierestä olen päässyt todistamaan, kun silloisen miesystävän ja hänen kavereidensa kanssa oltiin baarissa ja yksi naimisissa oleva, usean lapsen isä vonkasi erästä naista. Hän luritteli ettei rakasta vaimoaan ja se on vain semmoinen tiskikone ja pyykkäri. Nainen totesi, ettei varatut kiinnosta ja lähti. Somessa tuo hyvinkin onnellinen aviopari julkaisi siirappisia päivityksiä perhearjestaan. Myös mies, oli sydäntä ja rakasta, kultaa, elämäni tärkeimmät jne, kyllä hiukan oksennusta meinasi suuhun nousta, kun totuuden tiesi. No, enää en ole sen porukan enkä eksän kanssa tekemisissä, heille tuo käytös oli normaalia ja useampi sitä harrasti.

Vierailija
39/52 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarinasta voidaan päätellä että vaimo ei ollut aiemmin pitänyt ulkonäöstään huolta, joten on ihan ymmärrettävää että mies haki sitten seksinsä muualta.

Luonnollista ja oikein, sanoisin.

Tuossa ollut kyse siitä että mies kuitenkin valinnut tietyn näköisen naisen vaimokseen, joka ollut minun vastakohta, mutta nainen silti muuttanut hieman oudolla ja yllättävällä tavalla ulkonäköään ja tyyliään minun suuntaan, asia mikä jäi lähinnä minua ihmetyttämään, tuon kaiken jälkeen. Ei se suinkaan tarkoita sitä etteikö nainen olisi pitänyt aiemmin ulkonäöstään huolta. :) Eri tyylillä vaan.

t: Sama joka kertoi tuon oman aiemman pettämistilanteensa

Vierailija
40/52 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet valehtelee niille uusille löydöilleen, kuinka kamalaa kotona on. Ihan vierestä olen päässyt todistamaan, kun silloisen miesystävän ja hänen kavereidensa kanssa oltiin baarissa ja yksi naimisissa oleva, usean lapsen isä vonkasi erästä naista. Hän luritteli ettei rakasta vaimoaan ja se on vain semmoinen tiskikone ja pyykkäri. Nainen totesi, ettei varatut kiinnosta ja lähti. Somessa tuo hyvinkin onnellinen aviopari julkaisi siirappisia päivityksiä perhearjestaan. Myös mies, oli sydäntä ja rakasta, kultaa, elämäni tärkeimmät jne, kyllä hiukan oksennusta meinasi suuhun nousta, kun totuuden tiesi. No, enää en ole sen porukan enkä eksän kanssa tekemisissä, heille tuo käytös oli normaalia ja useampi sitä harrasti.

😂 Mulla oli vähän sama, se mies sanoi että menee eräänä viikonloppuna tapaamaan vanhoja miespuolisia kavereita entiselle kotipaikkakunnalleen kun ei jaksa enää vaimoaan eikä halua olla täällä pääkaupunkiseudulla juuri nyt ja kun ovat eroamassa, minäkin olin tuona viikonloppuna perheeni luona toisella paikkakunnalla, mutta vaimon instagramissa tyyppi olikin ollu toisella paikkakunnalla mihin sanoi menevänsä, eli appivanhempiensa landella esittämässä onnellista vaimonsa kaa, kuvaamassa terassilla ruokia ja juomia, ja kesäisiä pelejä nurmikolla ja kaikki oli niin autuasta ja ihanaa sisarusten lastenkin kaa isolla porukalla, eikä aikuisten miesten kaa saunomassa. Alle 100 km päässä siitä mihin valehteli  menevänsä, no mut noiden paikkakuntien nimet sentään alkoi samalla kirjaimella niin ehkä se vaan vähän lipsahti väärin hei! 🤣 Silti se mies laittoi mulle viestiä sieltä mestoilta että haluaisi päästä johonkin erämökille kaksin mun kaa, niin että vois huudattaa mua siellä oikein kunnolla ja estottomasti melallaan. Siis mielettömän kivaa jälkikäteen tajuta että miten sen vaimo kuvaa instagramiin sitä lande ja sukuidylliä samalla kun sen mies laittaa seksiviestiä mulle sen selän takana, oikeesti härskiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi