Mies, miksi et huomioi naisesi rintoja?
Pahoittelut hieman typerästä otsikoinnista. Eli täällä keski-ikäinen nainen, joka nauttii yli kaiken rintojensa kaikenlaisesta hyväilystä, mutta mies ei vaan tee sitä niin paljoa kun haluaisin. Olen siis monesti ilmaissut, kuinka paljon se tuo minulle nautintoa, että tämän pitäisi kyllä olla miehellä tiedossa. Voiko kyse olla siis siitä, että hän ei vaan ole ns. tissimiehiä? ei malta, alapää kiinnostaa enemmän? rinnat eivät ole mieleiset (itselle isot ja raskaat luomurinnat eli ei kovinkaan terhakat)? Vai mikä voi olla syynä? Tai siis mikä teillä muilla miehillä on syynä, jos ei vaimon rintojen hyväily kiinnosta? Oma ukko kyllä sanoo, että kiinnostaa, mutta teot puhuu toista kieltä. Itse alan olemaan todella epävarman rinnoistani tämän vuoksi ja vaikuttaa kyllä jo muuhunkin seksielämään.
Kommentit (22)
Naiset ei välitä. Ei yhtään. Rinnoistaan, niin että niihon kosketaan. Kiskee joku mies. Eikä vauva..
No niin, my kind of man. Eli olet niin sanottu tissimies ja tällaisen minäkin haluaisin ja tarvitsisin ilmeisesti. Onnittelut vaimollesi (olettaen, että hänkin pitää rintojensa hyväilystä siis). Olen kade. t: ketjun aloittaja