Kuinka jatkuva sotauutisointi on vaikuttanut teidän lapsiin?
Sota ja varsinkin ydinsota on lasten suurimpia pelkoja kun niitä kysytään.
6kk sotauutisia joka päivä. Putinin naama ja tuijottavat silmät se mitä lehtien kansissa näkyy.
Miten teidän lapset reagoi?
Kommentit (7)
Koko lapsuuteni ajan oli kylmä-sota ja ja vaihteleva ydinsodan pelko.
Eipä tuo nyt hirveästi vaikuttanut, eipä niihin tullut paljoa kiinnitettyä huomiotakaan.
Oikeesti? Ei vaikuta eikä pelkää? Mun lapsuudessa 70- ja 80- luvuilla pelättiin sotaa kyllä.
Lapsesta asti näiden pankkiirien välisiä sotia pitääkin alkaa pelkäämään ja ymmärtämään kumpaan joukkueeseen kuuluu. Sitten parinkymmenenvuoden iässä voidaan vaatia kloppia "velvollisuuden" nimissä marssimaan kohti taistelukenttää.
Vanhaa peliä, jota on pelattu jo pitkään. Itse katkaisin kierteen eroamalla reservistä. Eikä kiinnosta pätkääkään mitkään "maanpetturi" tai "pelkuri" lällätykset. Suomi Oy:tä johtavat korruptoituneet ministerit voi itse mennä sinne räjäyttelemään toisiaan.
Ovat alkaneet leikkiä sotaa. Toiset on ukrainalaisia ja toinen porukka venäläisiä ja sitten vallataan leikkimökkiä ym. alueita ja otetaan sotavankeja ym.
Ei oikeastaan mitenkään. Lapsi on 5v ja ei osaa vielä lukea. En katso uutisia televisiosta joten sieltäkään ei ole tullut sotajuttuja, en myöskään ole keskustellut sodasta lapsen kuullen kenenkään kanssa.