Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi et huomioi naisesi rintoja?

Vierailija
22.09.2022 |

Pahoittelut hieman typerästä otsikoinnista. Eli täällä keski-ikäinen nainen, joka nauttii yli kaiken rintojensa kaikenlaisesta hyväilystä, mutta mies ei vaan tee sitä niin paljoa kun haluaisin. Olen siis monesti ilmaissut, kuinka paljon se tuo minulle nautintoa, että tämän pitäisi kyllä olla miehellä tiedossa. Voiko kyse olla siis siitä, että hän ei vaan ole ns. tissimiehiä? ei malta, alapää kiinnostaa enemmän? rinnat eivät ole mieleiset (itselle isot ja raskaat luomurinnat eli ei kovinkaan terhakat)? Vai mikä voi olla syynä? Tai siis mikä teillä muilla miehillä on syynä, jos ei vaimon rintojen hyväily kiinnosta? Oma ukko kyllä sanoo, että kiinnostaa, mutta teot puhuu toista kieltä. Itse alan olemaan todella epävarman rinnoistani tämän vuoksi ja vaikuttaa kyllä jo muuhunkin seksielämään.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei vaan ole tissimies.

Ei kannata tehdä asiasta sen suurempaa numeroa ja vähiten antaa sen vaikuttaa muuhun seksielämään. Hyväile itse rintojasi, jos miehesi ei sitä tee. Ei kai se kiellettyäkään ole? 

Jos asia oikeasti vaivaa, niin sulla on väärä mies sun haluillesi.

Vierailija
2/22 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväiletkö itse miehesi palleja ja kullinvartta? Se tuottaa nautintoa miehellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se on lähes kiellettyä kosketella tai katsoa. Hyvin usein rouvalla joku paita päällä ettei niitä näe. Ovat jotain A/B-kokoa, ilmeisesti ei ole itse tyytyväinen niihin. Vanhemmiten tullut vielä vaikeammaksi asia. Tykkäisin hyväillä ja katsella. Tämän takia asennot missä näkisi ne ovat meillä poissuljettuja. Ja seksiähän meillä harrastetaan vain pimeässä.

Vierailija
4/22 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä se on lähes kiellettyä kosketella tai katsoa. Hyvin usein rouvalla joku paita päällä ettei niitä näe. Ovat jotain A/B-kokoa, ilmeisesti ei ole itse tyytyväinen niihin. Vanhemmiten tullut vielä vaikeammaksi asia. Tykkäisin hyväillä ja katsella. Tämän takia asennot missä näkisi ne ovat meillä poissuljettuja. Ja seksiähän meillä harrastetaan vain pimeässä.

Vaihtoon

Vierailija
5/22 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän aristelee asiaa jotenkin? Tai sitten rintojen hyväily ei saa häntä enää kiihottumaan samalla tavalla kuin ennen?

Voisitko kertoa hänelle?

Itse hyväilisin juuri tuollaisia isoja ja raskaita luomurintoja todella mielelläni. 

Vierailija
6/22 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollani ollut aina kohtuu isot rinnat. Nuorena ja raskausaikoina suostui niiden hyväilyihin, muttei ei ole juurikaan halunnut. Kiihtoittuessaan olleet liian herkät hyväilyille. Itse kyllä hyväilee nännejä kuin annat suuseksiä.  Itseäni ei ole haitannut mitenkään, isot rinnat ei muutenkaan ole suosikkini, eikä tissit kiinnosta paljoa muutenkaan. Pillu ja peppumiehiä, eikä anuskaan paljoa kiinnosta. Liian iso sinne.  

Vierailija
7/22 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimo joskus riisuisi seksin ajaksi paidan ja rintaliivit niin kyllä hyväilisin

Vierailija
8/22 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo myöskään tissimiehiä. Ei vaa jotenkin sytytä tai onhan sellaiset sopivan kokoiset mukavan näköiset ja tuntuiset mutta jotenkin se vaa jää sinne taka-alalle. Nykyään olen vaimoni rintoja koittanut enemmän huomioida koska tiedän että hän on epävarma rinnoistaan ja olen huomannut nuollessa että hän itse hyväilee rintojaan. Olen myös lauennut hänen rinnoilleen mutta siinä piti olla vähän mielikuva harjoituksia mukana.

Vierailija
9/22 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan hyväillä ja imeä tissiä, mutta vaimo liittää imettämisen vauvan syöttämiseen ja siksi ei "imetä" minua.

Vierailija
10/22 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten naiset eivät alun jälkeen reagoi tai ainakaan näytä reagointiaan mitenkään vaikka hyväilisit rintoja kuinka tahansa. Joskus joku nainen oikein muistutti, että pitää sitten rintojensa kaikenlaisesta hyväilystä, hänen tosi pehmeät keskikokoiset rintansa olivat ihan nätit, mutta minkäänlaista reaktiota ei syntynyt puoleen tuntiin mistään. Hellästä kovempiinkaan otteisiin mennessä.

Onhan niitä sellaisiakin tilanteita, joissa naiselle on saanut suukoteltua ja imuteltua ensimmäiset orgasmit pelkästään rintoihin koskemalla. Kivaahan tuo on ollut tuokin.

Aina ei vaan kaikki natsaa.

Vierailija
11/22 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin imettää aikuisvauvaa vaipoissa

Vierailija
12/22 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt tulee vähän jälkijunassa, mutta nykyisen mieheni kanssa puhuttiin ennen seurustelun aloitusta tietyt asiat läpi, ja tämä oli yksi niistä. 

Vierailija
13/22 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän rinnat kauniit ovat ja hyväilisi, jos

vaimo tykkäis , mutta olen peppufani, niin

ei ne rinnat minua kiihkon valtaan vie

eivätkä esim. anna stondista. Minulle olis

siis ihan sama minkä kokoiset naisen rinnat

ovat.

Vierailija
14/22 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaimon tissit saa paljonkin huomiota jos vaan ovat paljaana. Vaimo kyllä vie käteni tissille pannessa jos en itse älyä. Orgasmin aikaan saa puristaa tai imeä aika kovaakin.

Vierailija
15/22 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sitä, mies tätä. Jatkumo.

Vierailija
16/22 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, rinnat ovat vähän kun kyynärpäät. Olemassa mutteivat erityisen mielenkiintoiset.

Vierailija
17/22 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimollani ollut aina kohtuu isot rinnat. Nuorena ja raskausaikoina suostui niiden hyväilyihin, muttei ei ole juurikaan halunnut. Kiihtoittuessaan olleet liian herkät hyväilyille. Itse kyllä hyväilee nännejä kuin annat suuseksiä.  Itseäni ei ole haitannut mitenkään, isot rinnat ei muutenkaan ole suosikkini, eikä tissit kiinnosta paljoa muutenkaan. Pillu ja peppumiehiä, eikä anuskaan paljoa kiinnosta. Liian iso sinne.  

Tässäpä taas tyyppi, missä seksissä nauttii molemmat. Mies ja muna. 

Onko tullut mieleen, että seksissä olisi tarkoitus tuottaa nautintoa sille toiselle? Siis toiselle ihmiselle. 

Vierailija
18/22 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun lukeminen vahvisti taas omaa ajatusta loppuelämän selibaatista. Osa miehistä tässä maassa on todella luusereita. 

Vierailija
19/22 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vaimoni tyrkkää käteni pois rinnoiltaan, joskus hieman kielellä kyllä.

Vierailija
20/22 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle vaimo taas on monesti sanonut "eikö minulla ole muita paikkoja kuin tissit.. " 🤣

Että näinkin päin voi olla, meitä on moneksi..

En voi mitään sille että himottaa usein puristella kun hänellä on tapana pitää kotona paituleita joissa isot tissit heilahtelee vapaasti ja nännit vielä aina pystyssä, eikä mitkään pikku" näppylät" nekään! 😋

Eilenkin kumartui tietsikalla ollessani lukemaan ruudulta jotain ja tissi tietysti painautui kaulalleni.. ja se oli menoa sitten! 😉😍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän