Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tsekkasin juuri avatun joulusuklaa-osaston marketissa, palmuöljyn käyttö on vaan lisääntynyt!

Vierailija
22.09.2022 |

Ilmeisesti makeis tehtaat kompensoi kalliin kaakaon hintaa lisäämällä halpojen raaka-aineiden, kuten glukoosi-fruktoosisiirapin ja palmurasvan käyttöä. Ei näin!

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fazerit ja muut prisma-suklaat ihan samaa sokerimössöä vaan , niitä ihmiset syö levyn kerralla maistamatta mitään edes.

Etelämmästä löytyy kunnollista, esim.    https://www.cluizel.com/fr/

https://www.cluizel.com/fr/coffrets/313-nuancier-accords-d-exception-n7…

Haista paska. Jokainen saa tykätä siitä, mikä miellyttää. 

Vierailija
42/45 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, ettei rypsiöljyä ole. Se vasta pahaa on!

Ei mua palmuöljy haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ostan aina palmuöljysuklaata, koska se maistuu yksinkertaisesti paremmalta, joten tämä on vain hyvä asia.

Lisäksi tavara on vegaanisempaa kuin aikaisemmin käytetyt "paremmat" versiot. 

Siis voisitko kertoa mitkä noista palmuöljyä sisältävistä "joulusuklaista" on vegaanisia? Minä en ole vuosikausiin syönyt kuin jotain sikakalliita artesaanikonvehteja, kun kaikissa konvehdeissa on maitoa.

Wiener Nougat on ainoa perinteinen vegaaninen joulusuklaa joka mulle tulee mieleen ja siitäkin onneksi jättivät sen palmuöljyn pois.

Miten imbesilli pitää olla, että sanoo Wiener Nougatia suklaaksi? Jos sulle nugaa on suklaata, niin varmaan lakritsakin on marsipaania.

Huomaa muuten hyvin, että joidenkin suu on yhtä tuohta kuin aivotkin, jos nugaa maistuu suussa suklaalta eikä nugaalta. Muuta yhteistä ei nugaalla ja suklaalla ole kuin väri, etäisesti.

Vierailija
44/45 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa saa ihmiset kiihtymään raivon partaalle. Näköjään. Taidankin boikotoida ihmisiä.

Vierailija
45/45 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ostan aina palmuöljysuklaata, koska se maistuu yksinkertaisesti paremmalta, joten tämä on vain hyvä asia.

Lisäksi tavara on vegaanisempaa kuin aikaisemmin käytetyt "paremmat" versiot. 

Siis voisitko kertoa mitkä noista palmuöljyä sisältävistä "joulusuklaista" on vegaanisia? Minä en ole vuosikausiin syönyt kuin jotain sikakalliita artesaanikonvehteja, kun kaikissa konvehdeissa on maitoa.

Wiener Nougat on ainoa perinteinen vegaaninen joulusuklaa joka mulle tulee mieleen ja siitäkin onneksi jättivät sen palmuöljyn pois.

Miten imbesilli pitää olla, että sanoo Wiener Nougatia suklaaksi? Jos sulle nugaa on suklaata, niin varmaan lakritsakin on marsipaania.

Huomaa muuten hyvin, että joidenkin suu on yhtä tuohta kuin aivotkin, jos nugaa maistuu suussa suklaalta eikä nugaalta. Muuta yhteistä ei nugaalla ja suklaalla ole kuin väri, etäisesti.

Jos huomasit, niin se siellä oli lainausmerkit :)

Mutta koetetaan uudelleen niin, että kaikki nyt varmasti ymmärtävät:

Voisitko kertoa,  että mitkä vegaaniset jouluMAKEISET sisältävät palmuöljyä.

:)