Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidiksi 18-vuotiaana. Mitä haluaisit kysyä?

Vierailija
22.09.2022 |

Äiti nyt 27-vuotias ja poika 9-vuotias :)

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveiletko vielä uudesta vauvasta vai koetko sen ajan olevan jo takana päin?

Ei. Yks lapsi riittää mulle ja olla äitipuoli toiselle, synnytys oli niin helvetin kivulias ettei uskalla toista tehdä. Vauva aika oli kuitenkin ihanaa <3

Vierailija
22/32 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oletuksena on joillakin, että nuorena äidiksi tullut on joku wt joka eronnut lapsensa isästä? Kouluja käymätön ja työtön?

Mun äiti oli 19v. kun sai mut ihan suunnitellusti ja avioliitossa, neljä vuotta myöhemmin syntyi sisko ja siitä kolmen vuoden päästä veli. Mä olen nyt 41v. ja vanhemmat edelleen yhdessä. Äiti ollut vakituisessa työssä 21-vuotiaasta lähtien. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap. Et olisi ottanut noin vanhaa miestä. Miehelläsi taitaa olla useita liittoja takana?

Vierailija
24/32 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä on teidän yhteisiä harrastuksia miehesi ja perheesi kanssa? 

Vierailija
25/32 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään siis sitä vastaan, jos joku saa lapsen vaikka 32-vuotiaana ja on korkeakoulutettu jne. Mutta mitä helvettiä hän tulee mua halveksumaan sen perusteella jos minä olen saanut 18-vuotiaana lapsen ja ehkä eronnutkin! Kyllä sitä eroja tapahtuu ammatista riippumatta, kun ei vaan enää kemiat kohtaa... Surullista, mutta ei mitenkään ihmeellistä. Että minä kyllä annan elää kaikkien rauhassa ja omalla tyylillään kun eivät satuta muita, mutta miksi heidän täytyy esim yrittää satuttaa minua

Jokaisen alan osaajia tarvitaan. Ei ole mikään häpeä työskennellä tarjoilijana tai siivoojana. Ravintola-ala on hyvin monimuotoinen voit olla töissä yökerhossa, baarissa, ravintolassa, kahvilassa. Ei ole pakko olla mikään likainen kolmoskalja juottola, on olemassa myös 5 tähden ravintoloita. Täysin tyytyväinen olen työhöni, mitään muuta en haluaisi tehdä, opiskelisin jos haluaisin

Vierailija
26/32 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ap. Et olisi ottanut noin vanhaa miestä. Miehelläsi taitaa olla useita liittoja takana?

Rakkaus ja intohimo on vahva, se veti puoleensa. Hänellä on parempi kunto kuin minulla. Ikänsä urheillut. Ei oo takana kuin yks aiempi avioliitto. 25-vuotiaana aloin seurustelemaan 45-vuotiaan miehen kanssa.

En uskonut että voisin toista ihmistä rakastaa enää näin voimakkaasti, ajattelin että mun elämän rakkaus olisi ollut lapseni isä joka on minua vain 2 vuotta vanhempi. Seurusteltiin jo ensimmäisen kerran 2008-2009 kun olin ylä-asteella ja 2011 löydettiin toisemme uudestaan

Vierailija
27/32 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen ap että tuo on tilanne jossa sinun kuuluisi kysellä muilta neuvoja. Ei muiden sinulta.

Vierailija
28/32 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä on teidän yhteisiä harrastuksia miehesi ja perheesi kanssa? 

Ulkoillaan paljon. Pojat keskenään harrastaa monenlaista urheilua.

Vierailija
29/32 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen ap että tuo on tilanne jossa sinun kuuluisi kysellä muilta neuvoja. Ei muiden sinulta.

Miksi tarvitsisin neuvoja muilta? Olen aikuinen ja täysin kykenevä kasvattamaan lapsia. Loistava äiti olin myös 18-vuotiaana, hyvin rakastava ja huolehtiva, tein kaiken mitä pitikin, vaikka toki olen kypsynyt paljon henkisesti tähän päivään saakka ja kypsyminen jatkuu varmasti läpi eliniän. Aina voi oppia jotain uutta . Ja jos neuvoja tarvitsisin, niin en ikinä kysyisi niitä täältä kuten näet tämä palsta on täynnä ylimielisiä mammoja jotka saa kiksejä kun yrittävät loukata muita ...

Vierailija
30/32 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ap kirjoitti, että muiden pitäisi kysyä häneltä neuvoja?

Vierailija
31/32 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? T: Itse 18 vuotiaana äidiksi tulleen naisen tytär

Vierailija
32/32 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään.

En minäkään. Synnytin itse 18- ja 28-vuotiaana.

Perheen parissa meni 30 vuotta, mutta kaikki oli sen arvoista.