Onko sinulla arkkivihollista?
Kommentit (26)
On.
Pahuus, epäoikeudenmukaisuus ja vääryys sekä yhtenä näiden suurimmista maanpäällisistä edustajista pappis-sääty.
Pari löytyy. Ex esimies, pahanlaatuinen narsisti, toinen asunnon rasitetien omistaja, umpihullu kyttääjä
Kyllä on. He ovat inkarnoituneita demoneja. Oikeasti.
On, koko eduskunnan rosvojoukko. Kansanvastaisuus tekee heistä arkkivihollisiani.
Melkein on anoppini. Onneksi minun ei tarvitse olla enää paljoakaan hänen kanssaan tekemisissä.
Hän on epäluotettava narsistinen manipuloija, joka tunkee yksityiseen tilaani aina kun mahdollista. Hän ehdollistaa kaiken mitä tekee eli mielestään "antaa". "Antaa" sitä mitä ei pyydetä, ei tarvita ja josta on enemmän haittaa kuin hyötyä ja ei anna pienintäkään sellaista, mitä olisi tarvittu.
Vierailija kirjoitti:
Melkein on anoppini. Onneksi minun ei tarvitse olla enää paljoakaan hänen kanssaan tekemisissä.
Hän on epäluotettava narsistinen manipuloija, joka tunkee yksityiseen tilaani aina kun mahdollista. Hän ehdollistaa kaiken mitä tekee eli mielestään "antaa". "Antaa" sitä mitä ei pyydetä, ei tarvita ja josta on enemmän haittaa kuin hyötyä ja ei anna pienintäkään sellaista, mitä olisi tarvittu.
Kuulostaa kamalalle ja oksettavalle. Fiksu ihminen takjuaa kysyä minkälaista apua joku haluaa ja lahjoja miettiessä minkälaisia lahjoja toivoo. Voi mennä rahat hukkaan.
On. Useampi henkilö. Mielenkiintoista että suurinta osaa en edes olisi oppinut tuntemaan jos eivät olisi yrittäneet vaikuttaa elämääni. En ymmärrä kuinka voi vihata sellaista henkilöä jota ei ole koskaan aiemmin edes tuntenut. Siis nämä henkilöt ovat ilmeisesti toistensa kanssa tekemisissä.
Yläasteella oli! Homma alkoi, kun hän oli kateellinen uudesta poikaystävästäni, jota hän oli kaavaillut itselleen. Hän yritti koko ajan varastaa hänet itselleen ja puhui minusta pahaa (valheita) kaikille mahdollisille tahoille, opettajia myöten. Siitä alkoi monen vuoden vihanpito. Rauhaa ei tehty ikinä, vaan muutimme eri paikkakunnille. Aikuisena ei ole tullut uusia arkkivihollisia vastaan.
Vierailija kirjoitti:
On. Useampi henkilö. Mielenkiintoista että suurinta osaa en edes olisi oppinut tuntemaan jos eivät olisi yrittäneet vaikuttaa elämääni. En ymmärrä kuinka voi vihata sellaista henkilöä jota ei ole koskaan aiemmin edes tuntenut. Siis nämä henkilöt ovat ilmeisesti toistensa kanssa tekemisissä.
Ja lisäyksenä ennen kuin kukaan ehdottaa mt-hoitoon menemistä. Olen voittanut 3 tapausta näitä ihmisiä vastaan (2 kunnianloukkausta, 1 laiton uhkaus ja vainoaminen). Pyysin eräässä vaiheessa tutkivaa poliisia kysymään miksi olen kohteena.
On yksi Darth Vader, mutta en halua puhua asiasta enempää...
Vierailija kirjoitti:
On.
Pahuus, epäoikeudenmukaisuus ja vääryys sekä yhtenä näiden suurimmista maanpäällisistä edustajista pappis-sääty.
Samat.
työpaikan kopiovastaava arkkeineen
Folio ja kelmu joita töiden vuoksi joudun käyttämään, ne ei juuri koskaan irtoa nätisti rullasta.
Joululahjojen paketointi on myös sellainen joka tuottaa suurta tuskaa.
Töissä on yksi. Hän yrittää selvästi kampittaa minua asemastani ja tulla siihen tilalleni, ja tekee tämän panettelemalla minua selkäni takana, nostamalla ison metelin pomon ja kollegoiden edessä jos teen hänen meilestään virheen, on jopa lähettänyt asiattomia vittuiluviestejä jotka tosin forwardasin suoraan esimiehelle.
Arkkiviholliseni on arkiaamu. Kaikki vinkit millä tuon vihollisen saa hengiltä ovat tarpeellisia. Olen nääs raskaasti tappiolla tässä taistelussa.