Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla arkkivihollista?

Vierailija
22.09.2022 |

Jos on, mikä tekee hänestä sellaisen?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/26 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Pahuus, epäoikeudenmukaisuus ja vääryys sekä yhtenä näiden suurimmista maanpäällisistä edustajista pappis-sääty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperiarkki a4

Vierailija
4/26 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari löytyy. Ex esimies, pahanlaatuinen narsisti, toinen asunnon rasitetien omistaja, umpihullu kyttääjä

Vierailija
5/26 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. He ovat inkarnoituneita demoneja. Oikeasti.

Vierailija
6/26 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, koko eduskunnan rosvojoukko. Kansanvastaisuus tekee heistä arkkivihollisiani.

Vierailija
7/26 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein on anoppini. Onneksi minun ei tarvitse olla enää paljoakaan hänen kanssaan tekemisissä.

Hän on epäluotettava narsistinen manipuloija, joka tunkee yksityiseen tilaani aina kun mahdollista. Hän ehdollistaa kaiken mitä tekee eli mielestään "antaa". "Antaa" sitä mitä ei pyydetä, ei tarvita ja josta on enemmän haittaa kuin hyötyä ja ei anna pienintäkään sellaista, mitä olisi tarvittu.

Vierailija
8/26 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiskunta

Vierailija
9/26 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein on anoppini. Onneksi minun ei tarvitse olla enää paljoakaan hänen kanssaan tekemisissä.

Hän on epäluotettava narsistinen manipuloija, joka tunkee yksityiseen tilaani aina kun mahdollista. Hän ehdollistaa kaiken mitä tekee eli mielestään "antaa". "Antaa" sitä mitä ei pyydetä, ei tarvita ja josta on enemmän haittaa kuin hyötyä ja ei anna pienintäkään sellaista, mitä olisi tarvittu.

Kuulostaa kamalalle ja oksettavalle. Fiksu ihminen takjuaa kysyä minkälaista apua joku haluaa ja lahjoja miettiessä minkälaisia lahjoja toivoo. Voi mennä rahat hukkaan.

Vierailija
10/26 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Useampi henkilö. Mielenkiintoista että suurinta osaa en edes olisi oppinut tuntemaan jos eivät olisi yrittäneet vaikuttaa elämääni. En ymmärrä kuinka voi vihata sellaista henkilöä jota ei ole koskaan aiemmin edes tuntenut. Siis nämä henkilöt ovat ilmeisesti toistensa kanssa tekemisissä.

Vierailija
11/26 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella oli! Homma alkoi, kun hän oli kateellinen uudesta poikaystävästäni, jota hän oli kaavaillut itselleen. Hän yritti koko ajan varastaa hänet itselleen ja puhui minusta pahaa (valheita) kaikille mahdollisille tahoille, opettajia myöten. Siitä alkoi monen vuoden vihanpito. Rauhaa ei tehty ikinä, vaan muutimme eri paikkakunnille. Aikuisena ei ole tullut uusia arkkivihollisia vastaan.

Vierailija
12/26 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin

Vierailija
13/26 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Useampi henkilö. Mielenkiintoista että suurinta osaa en edes olisi oppinut tuntemaan jos eivät olisi yrittäneet vaikuttaa elämääni. En ymmärrä kuinka voi vihata sellaista henkilöä jota ei ole koskaan aiemmin edes tuntenut. Siis nämä henkilöt ovat ilmeisesti toistensa kanssa tekemisissä.

Ja lisäyksenä ennen kuin kukaan ehdottaa mt-hoitoon menemistä. Olen voittanut 3 tapausta näitä ihmisiä vastaan (2 kunnianloukkausta, 1 laiton uhkaus ja vainoaminen). Pyysin eräässä vaiheessa tutkivaa poliisia kysymään miksi olen kohteena.

Vierailija
14/26 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yksi Darth Vader, mutta en halua puhua asiasta enempää...

Vierailija
15/26 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On.

Pahuus, epäoikeudenmukaisuus ja vääryys sekä yhtenä näiden suurimmista maanpäällisistä edustajista pappis-sääty.

Samat.

Vierailija
16/26 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikan kopiovastaava arkkeineen

Vierailija
17/26 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Folio ja kelmu joita töiden vuoksi joudun käyttämään, ne ei juuri koskaan irtoa nätisti rullasta.

Joululahjojen paketointi on myös sellainen joka tuottaa suurta tuskaa.

Vierailija
18/26 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä on yksi. Hän yrittää selvästi kampittaa minua asemastani ja tulla siihen tilalleni, ja tekee tämän panettelemalla minua selkäni takana, nostamalla ison metelin pomon ja kollegoiden edessä jos teen hänen meilestään virheen, on jopa lähettänyt asiattomia vittuiluviestejä jotka tosin forwardasin suoraan esimiehelle.

Vierailija
19/26 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vladimir Putin.

Vierailija
20/26 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkkiviholliseni on arkiaamu. Kaikki vinkit millä tuon vihollisen saa hengiltä ovat tarpeellisia. Olen nääs raskaasti tappiolla tässä taistelussa.