minkä ikäisenä olette aloittaneet pottailun? Siis kk.
En nyt halua mitään taistelua siitä että kuka on saanut kuivaksi minkäkin ikäisenä vaan haluaisin tietää minkä ikäisenä lapsenne on alkanut istua potalla, tuli sinne jotain tai ei ;)
Vauva 11kk ja vielä ei olla kokeiltu. Ihmettelin vaan kun pari kaveria on kommentoinut jo että ei tule olemaan helppoa kun noin myöhään aloitatte kun vauva osaa jo liikkuakin (oppi ryömimään ennen kuin istumaan). Siis hä, ei ole tullut mieleenkään pistää potalle ennen 1 vuotta! Ollaanko me nyt tuomittuja ikuiseen vaippakierteeseen... ;)
Kommentit (25)
Kyykötättekö te potattajat kotona kaikki päivät? Vai onko teillä potta matkassa vauvamuskareissa, kaupungilla, kavereilla, lomapaikoissa ym.?
1v pyysi itse potalle, jonne tulikin jotain. Sitten oli kausi, että pissa (tai kakka) tuli silloin tällöin pottaan, silloin tällöin lattialle ja usein vaippaan. Oppi kokonaan kuivaksi 1v 9kk.
1v pyysi itse potalle, jonne tulikin jotain. Sitten oli kausi, että pissa (tai kakka) tuli silloin tällöin pottaan, silloin tällöin lattialle ja usein vaippaan. Oppi kokonaan kuivaksi 1v 9kk.
tai minä ainakin potatan lapseni vain ja ainoastaan ruokailujen jälkeen, jotka enimmäkseen tapahtuu kotona. Ja kyläillessä on joko oma potta mukana tai sitten lainataan kylänpaikan pottaa, jos lapsiperheessä kyläillään. Käydään muskarissa etc. mutta ei me syödä siellä. Ja olenpa ravintolassa pistänyt lapsen ihan vessanpytyllekin, kun näin että nyt rupeaa kakkaa tekemään ja hienosti toimi. Ei asiaa pidä ajatella vaikeimman kautta :-).
Vierailija: