Ottaisitko 10 000 euroa ilmaista rahaa, jos ehtona on, että naapurisi saa 20 000 euroa?
Naapurisi myös tietäisi, että sinä sait puolet vähemmän.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin vaikka 5000 euroa jos naapuri saisi 100000.
Ottaisitko 5000 jos kaikki muut maailman ihmiset saisi 50000?
Vain 1 naapurin tästä kerrostalosta tunnen kunnolla, joten toki ottaisin, en olisi edes kade, koska suurintaosaa en tunne.
Maksaisin 100 000 jos ulosottomiehen kantaisi naapurin irtaimiston hankeen jouluaattona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko joku viisivuotias?
Kyllä vaan, naapurissa asuu ukrainalaisia.
Kyllä! Mun naapuri on mun esikoinen!
Meillä minä saan joka kuukausi 4000 e ja naapuri 2000 e eikä meistä kumpikaan ole asiasta numeroa tehnyt. Jos joku haluaa antaa minulle 10 000 e ja naapurille 20 000 e, on se ihan OK sillä edellytyksellä, ettei minulta vaadita muuta kuin rahan vastaanottaminen.
Ilman muuta tämä sopii minulle. Pikaisen laskutoimitukseni mukaan minulla on neljä naapuria noin puolen metrin päässä asumuksestani. Jos jokainen heistä saisi tuon 20 000 €, niin 2-3 heistä kiikuttaisi minulle 5 000 € kuultuaan millaisesta rahanjaosta on kysymys. Tällöin minulla olisikin 20 - 25 tonnia rahaa aivan yllättäen ja naapuritkin pitäisivät minua mukavana miehenä edelleen!
Maksaisin 10 000€ että naapuri ei tietäisi minun kieltäytyneen tarjouksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, koska koko maailman talous menisi pilalle jos yhtäkkiä jaettaisiin noin paljon rahaa. En minä siinä vaiheessa tekisi sillä viidellä tonnilla mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta tämä sopii minulle. Pikaisen laskutoimitukseni mukaan minulla on neljä naapuria noin puolen metrin päässä asumuksestani. Jos jokainen heistä saisi tuon 20 000 €, niin 2-3 heistä kiikuttaisi minulle 5 000 € kuultuaan millaisesta rahanjaosta on kysymys. Tällöin minulla olisikin 20 - 25 tonnia rahaa aivan yllättäen ja naapuritkin pitäisivät minua mukavana miehenä edelleen!
Missä vidun rotankolossa asut jos naapurit puolenmetrin päässä?
Mulla sentään naapurit 40m päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vielä.
En koska se ei merkitsis mulle mitään, mut tiedän, että naapuria hiukan ketuttais jäädä ilman 20 000 euroa!! :D
Tietenkin ottaisin koska naapurissa asuu vaimoni :))))))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
13.
Kyllä jos naapuri suostuu ostamaan 20 tuhatta 15 tuhannella. Molemmat voittaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Naapurisi saa _ei_ tarkoita, että naspurisi saavat. Eli yksi naapurisi saa 20 000 eur.
Jos kyse olisi laillisesta rahasta niin kyllä.