Alkaisitko käymään kirkossa jos seurustelukumppani sitä pyytäisi?
Kommentit (24)
En todellakaan. Seurustelukumppanini tulee kunnioittaa vakaumustani, uskonnottomuutta. En tosin usko että voisin seurustella mihinkään uskontokuntaan kuuluvan kanssa
En seurustelisi kirkossa käyvän ihmisen kanssa.
En tietenkään. Enkä ikinä valitsis kumppania, joka a) kävisi kirkossa ja b) pyytäisi tuollaista.
No en todellakaan. Todella outoa, että tuollaista edes pyytäisi, kun tietää etten kirkossa käy.
En enkä ylipäätään alkaisi seurustella uskovaisen kanssa.
En, haluan kumppaniksi järkevän ihmisen.
Käyn jo mutta toisen vaatimuksia en alkaisi toteuttamaan
Voisin, niin kauan kuin itsestä tuntuisi oikealta siellä käydä ja hän sitä erityisesti haluaisi. Pakotettuna kuitenkaan en, ja tuskin joka sunnuntai.
Totta kai, koska käyn muutenkin srk:ssa ja niin monet nuoret käy siellä nykyään.
En, olen ateisti. Voin käydä korkeintaan joulukirkossa. 🎄
Mikä on seuraava aloitus, pidätätkö pierua jos seurustelukumppani sitä pyytää?
Vierailija kirjoitti:
En seurustelisi kirkossa käyvän ihmisen kanssa.
Minkä takia? Minua ei ainakaan haittaisi jos toinen käy kirkossa, kunhan ei oleta, että minun pitäisi käydä. Ei yhtään haittaa vaikka toinen uskkoo vaikka itse en usko.
Alkaisin toki. Mutta edellytys on että sinne mennään sitten yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
En, haluan kumppaniksi järkevän ihmisen.
Mikään ei ole niin järkevää, kuin uskossa olo ja Jumalaan luottaminen, silloin ei ole hätäpäivää koskaan, koska hän auttaa kaikissa asioissa, kun pyydän ja usein, vaikka en pyytäisikään.
Vierailija kirjoitti:
Käyn jo mutta toisen vaatimuksia en alkaisi toteuttamaan
Tuossa taitaa olla kysymys pyytämisestä. Siinä on hieman erilainen sävy, kuin vaatimisessa.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Seurustelukumppanini tulee kunnioittaa vakaumustani, uskonnottomuutta. En tosin usko että voisin seurustella mihinkään uskontokuntaan kuuluvan kanssa
Onhan sinullakin uskonto, vaikket ole kristitty, höhlä.
En. Vaikea kuvitella, että seurustelisimme muutenkaan.