Onko kukaan uupunut parisuhteeseen?
Siis niin, että ei edes riitele vaan totaalisesti loppuu mikään draivi tai kiinnostus? Ettei ole sanottavaa toiselle tai ei enää edes odota toiselta mitään?
Kommentit (69)
Jep, tutulta kuulostaa. Ei oikein jaksa tätä. Kaiketi ero olisi paras vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Kysy mielummin, että onko joka ei ole.
No, onko?
Helpointa olisi, jos joku viettelisi miehen ja hän haluaisi jättää minut. En jäisi taistelemaan hänestä.
Kyllä on. Minä uuvuin ja me muutettiin erilleen. Parisuhde kyllä jatkuu ihan normaalisti ja se oli meidän suhteen pelastus.
Ja ne syyt pysyä yhdessä on mitkä?
Jos ei enää innosta tai kiinnosta niin on aika nostaa kytkintä.
Talo tai yhteinen autolaina ei ole syy olla yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Ja ne syyt pysyä yhdessä on mitkä?
Jos ei enää innosta tai kiinnosta niin on aika nostaa kytkintä.
Talo tai yhteinen autolaina ei ole syy olla yhdessä.
No ei ole sitä draivia tehdä sitäkään siirtoa enkä tiedä mitä sitten tekisin.
Vierailija kirjoitti:
Helpointa olisi, jos joku viettelisi miehen ja hän haluaisi jättää minut. En jäisi taistelemaan hänestä.
Ihan samaa olen joskus ajatellut. En sitä vastuuta jaksaisi että olen jättäjä. Mies on avuton, saamaton, sottainen, ylipainoinen, huonokuntoinen.... erotiikka ei kiinnosta eikä seksikään ollut koskaan kovin kummoista. On vaikeaa irrottautua tällaisesta vaikka mitään iloa ei enää ole suhteessamme eikä mitään puhuttavaakaan. Lomailemmekin eri paikoissa. Jos nyt törmäisin johonkin ihanaan mieheen joka haluaa seksiä, olisin äärimmäisen onnellinen. Saisin ehkä voimaa lähteä kuolleesta suhteesta.
Sanon vielä sen verran että emme edes riitele. Olemme kuin kaksi vierasta ihmistä joilla sama osoite.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä siis normaalia?
Ap
Ei varmaan normaalia mutta kovin yleistä.
En kyllä ole.