Kertokaa marketeista saatavia sulfaatittomia ja silikonittomia shampoita?? En löydä enkä viitsisi kampaamoista ostaa kallista kokeiluun...
Löysin vain sen xz merkkisen, (joku nektari) sulfaatittoman shampoon. En ostanut kun luki että se on värjätyille hiuksille ja minulla ei ole värjätyt hiukset. Mitä kaikkia niitä on? Vai onko?
Kommentit (46)
Monikin kauppojen luonnonkosmetiikka-sarja voisi sopia. Minulle sulfaatittomuus ei sopinut, mutta käytin jonkin aikaa Lidlin Cien Wild Rose -shampoota. Se maksoi silloin alle kaksi euroa pullolta. En tiedä onko sitä enää.
Esimerkiksi Erisan
Noita on kyllä tosi paljon myynnissä
Vierailija kirjoitti:
Mene Ruohonjuuren myymälä: Kysy myyjältä. Tai Sokoksen ,Stokmannin kemikalio osastolle ja kysy myyjältä.
En pääse ruohonjuureen tms ovat liian kaukana. Voisin kyllä mennä sokokselle/emotioniin mutta kun en halua ostaa ja kokeilla mitään kallista jos se ei toimikaan minun hiuksilla. Siksi kysyn markettituotteita
Minulla on värjäämättömät hiukset, mutta yleensä sulfaatittomat ja silikonittomat shampoot on tarkotettu kuiville ja rasittuneille (siis myös värjätyille) hiuksille. Jos hiukset ovat luonnostaan rasvoittuvat ja kiiltävät, ei ole tarvetta kokeilla sulfaatitonta.
Se ruusuntuoksuinen, mikä se nyt onkaan. Maksaa jotain 4 euroa. En ole moneen vuoteen ostanut sitä, joten en ole hinnasta varma.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on värjäämättömät hiukset, mutta yleensä sulfaatittomat ja silikonittomat shampoot on tarkotettu kuiville ja rasittuneille (siis myös värjätyille) hiuksille. Jos hiukset ovat luonnostaan rasvoittuvat ja kiiltävät, ei ole tarvetta kokeilla sulfaatitonta.
Luulin, että sulfaatitonta shampoota käytetään yleensä siksi, että Itämeri ei saastuisi. Jotain sellaista ainakin on radiossa puhuttu.
Oliivi shampoo S-kaupoista. On kotimainen tuote ja ei kallis.
XZ SULFAATITON PERSIKKANEKTARI SHAMPOO
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että sulfaatitonta shampoota käytetään yleensä siksi, että Itämeri ei saastuisi. Jotain sellaista ainakin on radiossa puhuttu.
Kyllä se minun takiani ikävä kyllä saastuu. Toinen vaihtoehto on kulkea eltaantuneella talinhajuisella päällä ympäriinsä. Jos hiuslaatu ei vaadi kovin pesevää shampoota, sulfaatiton on hyväksi hiuksille ja luonnolle.
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa vaimon kanssa suihkussa, kun shampoota hierotaan hiuksiin, se vaahtoaa ja hiljalleen valuu selkää pitkin kohti peppuvakoa ja etupuolella hiljalleen kohden pillukarvoja...Vaimon selästä on mukavaa sitä hieroa,,, Hiljalleen asettua aloilleen ja kohdistaa muna sinne söpöjen pakaroiden väliin ja alkaa hiljalleen temmoltaan kiihtyvät työnnöt...
Luepa kysymys uudelleen,hitaasti ja ajatuksella,ääliö.
Osta Sokokselta jotain markettituotetta parempaa, kun siellä on hiustenhellimisviikot ja isot alennukset. Joidenkin hiuksille markettikama ja sulfaatittomuus varmaan sopii mutta olen yksi heistä joille ei. Urtekram varsinkin jätti hiukseni todella likaiseksi, vaikka tuplapesin.
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa vaimon kanssa suihkussa, kun shampoota hierotaan hiuksiin, se vaahtoaa ja hiljalleen valuu selkää pitkin kohti peppuvakoa ja etupuolella hiljalleen kohden pillukarvoja...Vaimon selästä on mukavaa sitä hieroa,,, Hiljalleen asettua aloilleen ja kohdistaa muna sinne söpöjen pakaroiden väliin ja alkaa hiljalleen temmoltaan kiihtyvät työnnöt...
Teidän täytyy olla samanmittaisia tai sinun lyhyempi jotta tuo on mukavaa. Ja silti on vettä silmässä ja korvassa ja kyynärpäät kipeänä ja tukkaa joka paikassa ja kylmä. Tosi fantsua.
Suosittelen kokeilemaan kotimaisia palashampoota.
https://kaurilansauna.fi/collections/kaurilan-sauna-hiustenhoito?gclid=…
Vierailija kirjoitti:
XZ SULFAATITON PERSIKKANEKTARI SHAMPOO
Sorry,väärä tuote.
Kotimaiset Varpu-shampoot. Ainakin tyrni on toiminut hyvin omiin hiuksiin, jotka ovat hennot ja kuivat.
Mene Ruohonjuuren myymälä: Kysy myyjältä. Tai Sokoksen ,Stokmannin kemikalio osastolle ja kysy myyjältä.