Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleeko muille siivoamisesta tuskanhiki? Hirvee sihi.

Vierailija
20.09.2022 |

En ymmärrä miten voi olla heti tuskaisen kuumissaan, jos vähän siivoaa. Onko muilla sama ongelma, vai onko mulla jotain mummukuumetta?

Tyhjäsin astianpesukoneen, keräsin astiat huushollista (mies ja lapset jättelee sinne tänne, vaikka asiasta huutaa kuin hyeena) ja latasin ne koneeseen, keräsin pyykit ja vein koriin, laitoin tavaroita paikoilleen. Ihan normaalia puuhastelua, eli miten voi tulla heti aivan tuskanhiki päähän.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, mutta yleensä kun siivoan, laitan päälle vain shortsit ja t-paidan.

Vierailija
2/30 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o, söin just varmaan 4000kcalorin nachos annoksen ja hiki tulee ajatuksesta, että pitää siivota pöytä, joka on täynnä pikku kippoja ja kuppeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo-o, söin just varmaan 4000kcalorin nachos annoksen ja hiki tulee ajatuksesta, että pitää siivota pöytä, joka on täynnä pikku kippoja ja kuppeja.

😂😂

Vierailija
4/30 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekai jo hengittämisestä hiki  ku painaa sata kiloa ja huono kunto.

Vierailija
5/30 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ehtiny ennen ensimmäistä painosheimaajaa. Oma kommentti jäi vissiin julkaisematta sen ällällä alkavan sanan käytön takia. Olin siinä just sanomassa, että ennenkö joku ehtii haukkua ryhävalaaksi ni ihan normipainossa.

Vierailija
6/30 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se stressi ja v*tutus.

Vierailija
7/30 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä sisälämpökään ole mitenkään korkea, 21-22 astetta. Olin kyllä lapsenakin kuumakalle. Muilla oli talvella villasukat ja neuleet päällä, meikä hillu kotona uikkarissa kesää leikkien. Oon miettiny, että onkohan joillakik ihmisillä vaan korkeampi "core temperature", mikähän ydinlämpötila nyt vois suomeksi ollakaan. Eli tulee helpommin hirveän kuuma. Pärjään kyllä kylmässä paremmin kuin kuumassa.

Vierailija
8/30 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee tuskanhiki kaikesta. 

Vierailija
9/30 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko mies vai nainen? Ja onko taustalla joku sairaus, vai tuleeko sulle vaan niin kuuma?

Vierailija
10/30 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei normaalisti, mutta koronan sairastamisen jälkeen tuollainen kesti 2 kk. Eikä mun tauti edes ollut mitenkään erityisen kova.

Vierailija
11/30 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesähelteillä tuli. Harvoin muuten.

Vierailija
12/30 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalotoveri täällä. Luulen hikoilun johtuvan osittain siitä, että siivoaminen ottaa pattiin. Pikkuisen auttaa, jos kittaa pirusti vettä samalla kun touhailee.

Vierailija
13/30 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itehän tykkään ottaa lasin punkkua siivoillessa. Tekee muuten tylsästä hommasta vähä mukavempaa. Kuuma siinä kyllä tulee, ku alkoholi nostaa kropan lämpötilaa.

Pitäskähä vaihtaa punkku johonki jäähiledrinksuun 🤔 jos ne jäät vähä viilentäs.

Vierailija
14/30 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tulee hiki pelkästään siitä kun laittaa kengät jalkaan. Kiva lähteä ulos sitten valmiiksi hikisenä. Eikä johdu ylipainosta eikä mummutaudista koska näin on ollut aina. Siivoaminen on kuin saunassa kävisi, tarvitsisin oikeasti hikinauhan ettei silmiä kirvele. Siis niin ärsyttävää.

Vierailija
15/30 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ehtiny ennen ensimmäistä painosheimaajaa. Oma kommentti jäi vissiin julkaisematta sen ällällä alkavan sanan käytön takia. Olin siinä just sanomassa, että ennenkö joku ehtii haukkua ryhävalaaksi ni ihan normipainossa.

No sulla on sitte harvinaisen huono kunto.

Vierailija
16/30 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on se stressi ja v*tutus.

Tämä se vois kyllä olla juurisyy. Eihän toi siivoaminen mitään kivaa oo ja alkaa siinä touhutessa aina v*tuttaa, kun ite huhkit ja muut elää ku siat pellossa. Mulla tulee kyllä muutenkin helposti kuuma. Harvoin esim nukun kokonaan peiton alla, vaan se peitto on jalkojen välissä, eli ehkä oon vaan sellainen kuumottelija.

Tai sit oon vaan sisäisesti joku mies 😂 eikö niillä oo aina kuuma. -ap

Vierailija
17/30 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tulee hiki pelkästään siitä kun laittaa kengät jalkaan. Kiva lähteä ulos sitten valmiiksi hikisenä. Eikä johdu ylipainosta eikä mummutaudista koska näin on ollut aina. Siivoaminen on kuin saunassa kävisi, tarvitsisin oikeasti hikinauhan ettei silmiä kirvele. Siis niin ärsyttävää.

Hei ihanaa, että en oo ainoo hikikalle! Tai siis ei ihanaa se hikominen, mut kiva etten oo ainoo. Aamukiireessä kyllä toi ulkovaatteiden pukeminen aiheuttaa just tollasen tuskanhien! Ja siivoaminen saunomisfiiliksellä kuulostaa niin tutulta. Pakko mennä aina pihalle välillä höyryämään. Ihan hirveetä.

Vierailija
18/30 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee

Vierailija
19/30 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesähelteillä tuli. Harvoin muuten.

Ittellä jäi kyl siivoamiset silloin kuumilla kesähelteillä kokonaan välistä. Olisin varmaan kuollu siihen kuumuuteen, kun nytkin on pakko välillä pitää ulkoilutaukoja. -ap

Vierailija
20/30 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko mies vai nainen? Ja onko taustalla joku sairaus, vai tuleeko sulle vaan niin kuuma?

Mies olen ja tuska raastaa 24/7. Ei mulla vanhenemista pahempia sairauksia ole.