Tuleeko muille siivoamisesta tuskanhiki? Hirvee sihi.
En ymmärrä miten voi olla heti tuskaisen kuumissaan, jos vähän siivoaa. Onko muilla sama ongelma, vai onko mulla jotain mummukuumetta?
Tyhjäsin astianpesukoneen, keräsin astiat huushollista (mies ja lapset jättelee sinne tänne, vaikka asiasta huutaa kuin hyeena) ja latasin ne koneeseen, keräsin pyykit ja vein koriin, laitoin tavaroita paikoilleen. Ihan normaalia puuhastelua, eli miten voi tulla heti aivan tuskanhiki päähän.
Kommentit (30)
Mulla todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta ja lääkityksen aloittamisen jälkeen tunnistan vaivan. Ennen oli oikeestaan aina vilu, nykyään varsinkin aamuisin lääkkeen ottamisen jälkeen iskee tommonen tuskanhiki
Siinä onkin kiva, kun suihkussa on käyty, mutta heti soijassa puolen tunnin päästä. Ja aivan perseestä pukea vaatteita päälle sillä tuskanhiellä ja nihkeellä iholla. Arhg, siis raivo oikein puskee pintaan. Kahvia ei pysty juomaan ennen puolta päivää, siihen mennessä toi tuska on yleensä hälvenny. Kaveri sanoi, että aikaa myöten olo tasaantuu, ku elimistö tottuu lääkkeeseen. Sitä odotellessa prkl.
Joo. Olen itse palelija ja aina kylmissäni, mutta siivous on hyvä keino saada itsensä lämpimäksi.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Olen itse palelija ja aina kylmissäni, mutta siivous on hyvä keino saada itsensä lämpimäksi.
Huvä huomio! Jos talvella tulee niitä lämmityskatkoja, niin raivosiivotaan kaikki ittemme lämpimiks (muttei mukaviks).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtalotoveri täällä. Luulen hikoilun johtuvan osittain siitä, että siivoaminen ottaa pattiin. Pikkuisen auttaa, jos kittaa pirusti vettä samalla kun touhailee.
Kalja auttaisi enemmän. Se voi saada siivouksesta jopa siedettävää.
Pakastimessa viilennetty jäähileinen keppana menee ilman muuta kokeiluun siivousjuomana! Vois veetutuski sillä vähä helpottaa. Siinä on perhekin ihmeissää ku äippä on siivonnu ittesä mukavaks 😂 -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee tuskanhiki kaikesta.
Ootko mies vai nainen? Ja onko taustalla joku sairaus, vai tuleeko sulle vaan niin kuuma?
Mies olen ja tuska raastaa 24/7. Ei mulla vanhenemista pahempia sairauksia ole.
Voi ei. Oon pahoillani sun puolesta. Se on todella ahdistava tunne, kun on tuskallisen kuuma. En pysty edes kuvitella, miltä tuntuu, jos toi tunne on koko ajan päällä. Aika järkyttävää. Onko lääkärissä käyty? Jos löytyisi joku selitys ja apu vaivaan.
Mulle tulee paitsi siivotessa, niin myös kahvia juodessa hirveä hiki. En voi juoda kerralla ku yhden kupin, muuten tulee niin tuskaisen kuuma, et tekis mieli järveen hypätä suoraan.
Ei tuu hiki. Jos typerykset jättää astiat, ne saa olla. Vien vaikka omani myös sinne haisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko mies vai nainen? Ja onko taustalla joku sairaus, vai tuleeko sulle vaan niin kuuma?
Voi ei. Oon pahoillani sun puolesta. Se on todella ahdistava tunne, kun on tuskallisen kuuma. En pysty edes kuvitella, miltä tuntuu, jos toi tunne on koko ajan päällä. Aika järkyttävää. Onko lääkärissä käyty? Jos löytyisi joku selitys ja apu vaivaan.
Lääkäreiltä saa vain niitä hyödyttömiä mielialamömmöjä. Ei sieltä mitään apua saa. Kaikenmaailman veriarvot otettiin keväällä ja kaikki ovat ok. Edes maksa-arvot ei ole koholla.
[{quote=Vierailija]
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkäreiltä saa vain niitä hyödyttömiä mielialamömmöjä. Ei sieltä mitään apua saa. Kaikenmaailman veriarvot otettiin keväällä ja kaikki ovat ok. Edes maksa-arvot ei ole koholla.
No höh. Jos vaiva on suht tuore, tarkoitan siis ettei tyyliä nuoresta asti ole ollut tuollaista oloa, niin mieleen tulee joku hormonaalinen juttu. Ei varmaan kaikki lääkärit osaa sellaista edes tutkia.
Kalja auttaisi enemmän. Se voi saada siivouksesta jopa siedettävää.