No niin, rukoilin yhtä asiaa noin kolme tuntia sitten ja niin tapahtui!
En olisi uskonut, olin jo luopunut toivosta. Yhtäkkiä kaikki muuttui parin asian seurauksena.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisinaan rukouksiin tulee vastauksia kuin kaupan hyllyltä. Toisinaan ei saa mitään vastausta edes. Sellaisenkin olen kuullut jonkun saaneen vastauksena: vastaamattoman rukouksen siunaus. Ehkä siis pyysi jotain josta olisi seurannut surua tms.
Jumala vastaa rukouksiimme omalla aikataulullaan. Jumala on täydellinen ja tietää mikä on meille parhaaksi.
Jos sua olis nussittu lapsena suuhun ja olisit yhä täysjärkinen, et lässyttäisi tuollaista.
Nämä on aikalailla yksyhteen, minkäverran on osakseen saanut.Niin taitaa olla, mutta nimenomaan niin päin, että kaltaisesi lässyttäjät joilla mitään rankkaa ei ole vaan kaikki kannettu valmiina, makaavat kotona ja ylenkatsovat Jumalaa.
+ olette olevinanne huolissanne vaikka mistä Afrikan orvoista joita "Jumala ei auta" vaikkei teillä ole mitään hajua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisinaan rukouksiin tulee vastauksia kuin kaupan hyllyltä. Toisinaan ei saa mitään vastausta edes. Sellaisenkin olen kuullut jonkun saaneen vastauksena: vastaamattoman rukouksen siunaus. Ehkä siis pyysi jotain josta olisi seurannut surua tms.
Jumala vastaa rukouksiimme omalla aikataulullaan. Jumala on täydellinen ja tietää mikä on meille parhaaksi.
Kyllä tässä maailmassa niin paljon kurjuutta ja vääryyttä on, että tuskin vastaa kenenkään rukouksiin. Jos vastaisi niin ihmisiä säästyisi insestiltä, pedofilialta, murhilta, sodilta, kidutukselta jne. Aika epäreilu on Jumala jos vastaa hyvinvointiyhteiskunnan hyvä osasen rukouksiin mutta jättää todelliset avunpyynnöt huomioitta ja apua tarvitsevat heitteille.
Ja en siis usko kristilliseen Jumalaan. Sen sijaan uskon jälleen syntymiseen.
Tämä maailma on epätäydellinen. Synti ja pahuus tuli tänne ihmisen toimesta. Ensimmäisillä ihmisillä, Adam ja Eva oli kaikki. Rikkoivat kuiteinkin Jumalaa vastaan, pahasti. Jumala loi ihmiselle vapaan tahdon. Synti ja kuolema tuli ihmiseen. Koko ihmiskunta on täysin syntinen ja turmeltunut.
Jeesus tuli kärsimään syntiemme puolesta. Jos turvaudumme hänen sovitustyöhönsä ja uskomme häneen, niin kun Raamattu opettaa, saamme ikuisen elämän taivaassa.
Jos ei seuraa Jeesusta, silloin ihminen tuomitaan tekojensa mukaan. Yksikään ihminen ei pärjää siinä, olemme liian syntisiä.
Jeesuksen sovitustyö on ilmainen lahja meille, jonka saamme ottaa vastaan.
Kaikkea hyvää Sinulle!Jeesuksen sovitustyö OLI ilmainen lahja jonka SAITTE ottaa vastaan.
Tämän lahjan todellakin saamme ottaa vastaan, riippumatta siitä kuinka huonosti olisimme elänneet ja vaikka olisimme hylänneet Jumalaa ennen. Ainoa takaraja on kuolema, sen jälkeen se ei ole mahdollista enään, jos ei elämänsä aikana on ottanut Jeesusta vastaan.
Se on nimenomaan ilmainen lahja, joka tarjotaan koko elämäsi aikana.
Toivon että saisit kokea Jeesuksen armo!
Jos rukoilee vaikka kolme päivää putkeen, niin tehostaako se toiveen toteutumista? Olisi tässä nyt lomaa ja voisin rukoilla useammankin asian puolesta. Pitääkö olla polvillaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sua olis nussittu lapsena suuhun ja olisit yhä täysjärkinen, et lässyttäisi tuollaista.
Nämä on aikalailla yksyhteen, minkäverran on osakseen saanut.Niin taitaa olla, mutta nimenomaan niin päin, että kaltaisesi lässyttäjät joilla mitään rankkaa ei ole vaan kaikki kannettu valmiina, makaavat kotona ja ylenkatsovat Jumalaa.
+ olette olevinanne huolissanne vaikka mistä Afrikan orvoista joita "Jumala ei auta" vaikkei teillä ole mitään hajua
Ja tällä kertaa vähän lisää kierroksia "suuhun nussittu lapsi" tarinalla. Oletan, että kyseessä on jälleen mielikuvituksesta lähtöisin oleva tarina. Oikeasti hyväksikäytetyt löytävät todennäköisesti Jumalan avun mutta lässyttäjä soittaa palstalla suutaan keksityillä tarinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut siitä, että olette pystyneet muuttamaan kaikkitietävän olion suunnitteleman maailmankaikkeuden toimintaa haluamaksenne.
Jumalan suunnitelmaa kukaan ei muuta. Jumala, kaiken luojana on myös kaiken yläpuolella. Se mikä ei ole Jumalan tahdon mukaista, ei toteudu. Vaikka ihminen kuinka pyytäisi.
Ovatko sodatkin, sairaudetkin ja kaikki muukin pahuudet jumalan tahdon mukaisia? - jumalahan sallii ne. Ei niitä olisi alkuunkaan, kun ihmiset rukoilevat niitä pois!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, tietäisitpä mitä olen saanut kokea elämäni aikana. Ei ole ollut helppo elämä, kaikkea muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, tietäisitpä mitä olen saanut kokea elämäni aikana. Ei ole ollut helppo elämä, kaikkea muuta.
Mutta suuhun ei ole nussittu lapsena, eikö vain ?
Pelkkä katkeruus ja valittaminen ei lisää arvostustani sinua kohtaan, sori.
Vierailija kirjoitti:
Jos rukoilee vaikka kolme päivää putkeen, niin tehostaako se toiveen toteutumista? Olisi tässä nyt lomaa ja voisin rukoilla useammankin asian puolesta. Pitääkö olla polvillaan?
Kun puhumme nyt kristinuskosta, vastaus on: ei tarvitse olla polvillaan. Rukoile niin kun Sinulle sopii parhaiten. Ulkoiset tekijät eivät merkitse mitään kristinuskossa. Se mikä merkitsee on mitä sydämissämme on.
Olen rukoillut lottovoittoa jo vuosikymmenet. Ei ole tullut vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tapahtunut paljon ikäviä asioita, myös sairauksia. En rupea tarkalleen avaamaan mitä kaikkea.
Jos toi kuvaamasi asia on tapahtunut Sinulle, olen sydämestäni pahoillani.
Vierailija kirjoitti:
Olen rukoillut lottovoittoa jo vuosikymmenet. Ei ole tullut vielä.
Maalliset rikkaudet eivät ole Jumalan tahdon mukaisia.
Raamattu opettaa että emme voida palvella sekä Jumalaa että mammonaa ( rahaa), samanaikaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tapahtunut paljon ikäviä asioita, myös sairauksia. En rupea tarkalleen avaamaan mitä kaikkea.
Jos toi kuvaamasi asia on tapahtunut Sinulle, olen sydämestäni pahoillani.
Ei todellakaan ole. Täällä joku tuollaisen otti esiin.
Jos tarina on totta, aivan kauheaa ja olen pahoillani myös.
Mutta pointti olikin, että jotkut kirjoittavat tänne olemattomia juttuja spekukoiden "miksei Jumala auttanut tällaista ja tällaista"
Ap. mulla on toivoton olo elämäntilanteeni vuoksi. Tuntuu kuin kaikki romahtaisi monella osa-alueella ja yritys parantaa asioita, vain pahentaa niitä.
Olen uskossa.
Voisitko rukoilla mun puolesta?
Meille ihmisille olisi yksinkertaista ja helppoa, jos rukouksiin tulisi heti vastaus. Kyllä niihin tulee, mutta me ei huomata. Kysymys on henkimaailmasta, josta emme tiedä kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Ap. mulla on toivoton olo elämäntilanteeni vuoksi. Tuntuu kuin kaikki romahtaisi monella osa-alueella ja yritys parantaa asioita, vain pahentaa niitä.
Olen uskossa.
Voisitko rukoilla mun puolesta?
Olen eri, mutta rukoilen myös ehdottomasti puolestasi, ystävä💟
En kuulu kirkkoon, mutta uskon Jumalaan ja Jeesukseen, enkeleihin ja johdatukseen. Tiedän sydämessäni että se on hyväksytty, vaikka olenkin uskontokuntiin kuulumaton.
Minulle on vastattu niin moniin rukouksiin että se on tehnyt nöyräksi. Itselleni en kehtaa enää juurikaan pyytää mitään enkä tarvitsekaan, rukoilen läheisteni puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika näppärää, minä rukoilin lasta 10 vuotta, ennen kuin sen sain.
Toisaalta sitten taas uuden pankkikortin tunnusnumero oli helppo, kuten olin rukouksessa toivonut sen olevan: 0000 (juu, olen kertonut sen aiemminkin täällä).
Olisin varmaan ehkä mielummin ottanut sen vauvan jo silloin 27-vuotiaana, kuin että olisin joutunut opettelemaan hankalan tunnusluvun.
Tutkimattomat ovat Herran tiet - vai miten se nyt meni.
Minäkin rukoilin vauvaa. Muutaman kuukauden kesti niin odotin jo.
Ap
Luulen, että johtui nylpyttämisestä eikä rukoilusta.
Tapahtui siis rukoilusta huolimatta.
Ehkä matrixissa henkioppaasi välitti tiedon ja toiveen eteenpäin. Tai telepatia, kenties positiivinen manifestaatio. Olet kenties ollut kiltti luonteeltasi. Ja sitten rukous auttoi. Ellei se oli joku muu mekanismi tai Jinn.