Kumpi on sinun suosikkisi seuraavaksi puheenjohtajaksi?
Tämmöinen kysely, nyt kun Laura Huhtasaari on palaamassa kotimaan politiikkaan.
Kommentit (77)
Oikeastaan kannattaisi houkutella Sanna loikkaamaan demareista. Suoraan puheenjohtajaksi, voisi tarttuakin tarjoukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestäkää ihmeessä Laura puheenjohtajaksi, niin kutistutte pienimmäksi puolueeksi.
Laura on tähän mennessä tyhmin poliitikko minkä olen nähnyt. Sopii persujen johtajaksi kuin nenä päähän.
Millä tavalla tyhmä?
Tähän et tule saamaan asiallista vastausta. Itse laskisin huonoiksi puoliksi tietynlaisen vauhtisokeuden, joka näkyy huolimattomina lausuntoina, provosointina, Trumpin ihailuna, plagioimisena...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestäkää ihmeessä Laura puheenjohtajaksi, niin kutistutte pienimmäksi puolueeksi.
Laura on tähän mennessä tyhmin poliitikko minkä olen nähnyt. Sopii persujen johtajaksi kuin nenä päähän.
Millä tavalla tyhmä?
Tähän et tule saamaan asiallista vastausta. Itse laskisin huonoiksi puoliksi tietynlaisen vauhtisokeuden, joka näkyy huolimattomina lausuntoina, provosointina, Trumpin ihailuna, plagioimisena...
Hyviä puolia taas rohkeus, arvot, sydämellä tekeminen, perinteisyys, edustavuus...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura on nätimpi, muita meriittejä sillä ei ollutkaan.
Laura on tosi kuuma.
Yhtä kuuma, kuin Irma Grese.
Vierailija kirjoitti:
Arja Juvonen, Kike tai vaikka Lulu Ranne olisi kivempi vaihtoehto. Miehistä ehkä Arto Luukkanen.
Kaikki olisivat miellyttäviä vaihtoehtoja, joita arvostetaan ja voisivat saada ääniä ydinkannattajia laajemminkin uusilta äänestäjiltä. Harmi vain, etteivät puolueen kannattajat tule todennäköisesti ymmärtämään tätä tai heitä pyytämään edes ehdolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura on nätimpi, muita meriittejä sillä ei ollutkaan.
Laura on tosi kuuma.
Yhtä kuuma, kuin Irma Grese.
Laurahan on Israel-myönteinen. Vertaus keskitysleirivartijaan ontuu siten aika pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tasaista näyttää rouvien kannatus olevan. Tulee mielenkiintoinen puoluekokous.
Tulos on juuri sitä mitä puolue-eliitti tahtoo, jos Putkonen hallinnoi äänestyskoneita.
Ai niin, salaliitot. Putkonen ulos, asia ratkeaa?
Moni asia ratkeaisi, jos Perussuomalaiset kieltäytyisi enää olemasta tämän kommunistin egon pönkitys projekti. Se nyt on taas sitten toisen ketjun aihe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arja Juvonen, Kike tai vaikka Lulu Ranne olisi kivempi vaihtoehto. Miehistä ehkä Arto Luukkanen.
Kaikki olisivat miellyttäviä vaihtoehtoja, joita arvostetaan ja voisivat saada ääniä ydinkannattajia laajemminkin uusilta äänestäjiltä. Harmi vain, etteivät puolueen kannattajat tule todennäköisesti ymmärtämään tätä tai heitä pyytämään edes ehdolle.
Arjaa voisin äänestääkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tasaista näyttää rouvien kannatus olevan. Tulee mielenkiintoinen puoluekokous.
Tulos on juuri sitä mitä puolue-eliitti tahtoo, jos Putkonen hallinnoi äänestyskoneita.
Ai niin, salaliitot. Putkonen ulos, asia ratkeaa?
Moni asia ratkeaisi, jos Perussuomalaiset kieltäytyisi enää olemasta tämän kommunistin egon pönkitys projekti. Se nyt on taas sitten toisen ketjun aihe.
Siitä olisi kyllä kiinnostavaa tietää lisää. Linkitä ihmeessä ketju tähänkin jatkoksi, jos sellaisen teet. Itsehän olen vain puolueväen ulkopuolinen äänestäjä.
Vierailija kirjoitti:
Se, jolta löytyy seksiä, sydäntä että järkeä. Samat kriteerit kuin yleensäkin hyvällä johtajalla.
Nohnoh.
Vierailija kirjoitti:
Huhtasaari on persujen Räsänen.
Ja se on pelkästään hyvä asia.
Laura koska Lauran äiti kuuluu samaan kirkkoon kuin minun äitini. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhtasaari on persujen Räsänen.
Ja se on pelkästään hyvä asia.
Teissä persuissa on kyllä ateisteja ja agnostikkojakin jotka eivät haluaisi mitään uskonsa tuputtajaa johtajakseen.
Rufi-yhdistyksen puheenjohtajaksi?
Se, jolta löytyy sekä sydäntä että järkeä. Samat kriteerit kuin yleensäkin hyvällä johtajalla.