Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mun lapsi itkee kaikesta?

Vierailija
20.09.2022 |

Alan olla epätoivoinen. Nelivuotias lapseni itkee aivan pienistäkin asioista. Hän on aina ihan pienestä saakka ollut aika itkuherkkä, mutta miksi se ei näin iän mukana ole vähentynyt. Saattaa itkeä joka päivä useammasta eri asiasta. Ei itke pitkään, jonkun minuutin, mutta kuitenkin. Olen yrittänyt tehdä kaikkeni, että lapsella olisi hyvä elämä, mutta alan kohta itsekin itkeä, kun kaikki on itkua vain. Miten tähän saisi muutosta aikaiseksi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska et ole osannut kasvattaa lastasi.

Anna kun arvaan, olet yh?

Vierailija
2/12 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska et ole osannut kasvattaa lastasi.

Anna kun arvaan, olet yh?

En ole yh. Ja uskon osaavani kasvattaa ihan siinä missä kuka vain muukin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on herkkä luonne. Hänellä voi olla ihan hyvä elämä itkuista huolimatta. Tärkeintä on, että hyväksyt hänet ja hänen itkunsa, etkä anna ymmärtää että hänessä on jotain vikaa koska hän on herkkä. Tai että itku on jotenkin paha asia.

Itse olen myös aina ollut itkuherkkä, ja olen aikuisenakin. Ei siitä mitään haittaa ole.

Vierailija
4/12 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itkin lapsena joka päivä, olen aina ollut herkkä. Kun lähdin kouluun tajusin että pitää vähän tsempata ja sen jälkeen en enää itkseskellyt useinkaan. Mutta aikuisenakin olen niitä naisia jotka itkevät "häissä ja hautajaisissa".

Ollaan yksilöitä.

Vierailija
5/12 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsi tunneherkkä?

Voiko kyseessä olla b-vitamiinien puute tai kuluttaa niitä runsaasti.

Lasten itku tarttuu itsellekin 😯

Olen tunteellinen ja empaattinen.

Vierailija
6/12 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityisherkät ovat rasittavia. siis ap ja lapsi molemmat jos nyt lasta voi sellaiseksi kutsua, kun se itkee päivässä 4x1min.

Vierailija
7/12 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona on opittu että itkemällä saa tahtonsa läpi.

Tulevaisuuden uhriutuja.

Vierailija
8/12 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa lapset itkuherkkiä, mutta ovat osaltaan oppineet siihen. Ovat oppineet saamaan rajatonta huomiota jatkuvalla itkulla vaikka mikään ei olisi oikeasti hätänä. Tyyliin pakastimessa ei ollutkaan juuri sitä lempijäätelöä. Kouluikäisistä kyse ja ei, eivät ole minun kasvattamiani eikä biologisesti omia. Omaa lastani kasvatan kestämään myös pettymyksiä ja vastoinkäymisiä ja annan huomiota muutoin kuin ainaisella itkemisellä.

Vierailija
9/12 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on herkkä luonne. Hänellä voi olla ihan hyvä elämä itkuista huolimatta. Tärkeintä on, että hyväksyt hänet ja hänen itkunsa, etkä anna ymmärtää että hänessä on jotain vikaa koska hän on herkkä. Tai että itku on jotenkin paha asia.

Itse olen myös aina ollut itkuherkkä, ja olen aikuisenakin. Ei siitä mitään haittaa ole.

Mutta onhan hänessä nyt jotain vikaa, ei siksi että on herkkä, vaan koska jatkuvasti märisee! Onko noin muuten huomiohakuinen?

Vierailija
10/12 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko vika siinä että sulla on joku pakkomielle saada se itku loppumaan ja oot aina kaikkes tehny että itku loppuisi.

Toiset tuskailee sitä kun laps ei syö kunnolla/ollenkaa, vaikka ovat aina muistaneet tehdä siitä niin ison numeron ettei laps pysty enää syömään ku jo ajatus ruoasta alkaa oksettaa/itkettää jne.

Vierailija
11/12 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lapsi tunneherkkä?

Voiko kyseessä olla b-vitamiinien puute tai kuluttaa niitä runsaasti.

Lasten itku tarttuu itsellekin 😯

Olen tunteellinen ja empaattinen.

Aiheuttaako B- vitamiinin puute itkuisuutta?

Vierailija
12/12 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää että itkemällä saa huomiota

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan