Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laittanut vuoden ajan joka kuukausi 50€ ETF:iin, koska niitä suositelkiin täälläkin. Saldo miinuksella.

Vierailija
20.09.2022 |

Vanguardista ole ollut mitään hyötyä. Kannattaisi vaan jättää rahat tilille.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpä talousnerot neuvoja jakavat.

Vierailija
2/10 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kumpi antaa sinusta tyhmemmän kuvan; se että tekisit tällaisen provon, vai se että kirjottaisit tosissasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka ja katso uudestaan 10 vuoden kuluttua. Säästäminen on pitkäjänteistä hommaa.

Vierailija
4/10 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täällä ehdotetaan hyppäämään katolta, niin noudatathan neuvoa, please 🙏

Vierailija
5/10 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkinä: Koroissa on nousutrendi joten pörssi-indekseissä sitä heijastava laskutrendi.

Vierailija
6/10 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut viimeiset parikymmentä vuotta ainakin 50 euroa kuussa keskikaljaan. Saldo ihan helvetisti, ihan täydellisesti miinuksella.

Vierailija
7/10 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen laittanut viimeiset parikymmentä vuotta ainakin 50 euroa kuussa keskikaljaan. Saldo ihan helvetisti, ihan täydellisesti miinuksella.

Sait sentään rahoillesi vastinetta.

Vierailija
8/10 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

NFT:illä ei ole sellaista tulevaisuutta, mitä sillä hehkutetaan olevan. Kyllä, sen teknologiaa voidaan hyödyntää omistussuhteissa, mutta käytännössä vain asioissa, joita ei voida kopioida. Ketään ei kiinnosta vaikka omistaisit NFT:n riisinjyviin tai digitaaliseen kuvaan, tai edes videoon, koska niitä voidaan siitä huolimatta kopioida, jolloin sen arvo ei perustu omistussuhteeseen. Talojen omistussuhteissa taas se voisi olla jopa ihan järkevä systeemi.

Hypettämisen avulla höynäytetään ihmisiä, jotka eivät jaksa itse perehtyä asioihin joihin sijoittavat. Bitcoiniinkin sijoittaminen on pitkällä kantamalla virhe, koska sillä ei ole tulevaisuutta käyttövaluuttana. Uudempien sukupolvien kryptovaluutat ajavat sen ohi, koska ne on kehitetty pitäen skaalautuvuus mielessä jo alusta asti. Bitcoin oli hyvä idea, mutta siinä oli paljon vikoja, joita ei oltu hoksattu ottaa huomioon. Nyt sitä ei voida enää paikata.

M27

Vierailija
9/10 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatka ja katso uudestaan 10 vuoden kuluttua. Säästäminen on pitkäjänteistä hommaa.

ETFllä et tule tekemään ikinä rahaa, vain menettämään sitä.

Vierailija
10/10 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tuota ehdottivat asuntolainaa ottaessa, mutta sanoin että lyhennän nyt vaan tätä lainaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi