Mitäpä isät ovat saamassa isänpäivälahjaksi?
Kommentit (20)
...ja jos nyt bonuksena veis vaikka viinipullon ilmaajan.
Uusi paistinpannu pitäisi ostaa ja mies eilen ehdotti, että ostaisin sen isänpäivälahjaksi. Itse sain äitienpäivälahjaksi uuden kattilan. Se oli toiveeni.
Eikä ole heitä myöskään tavannut helmikuun jälkeen vaikka asuu 1,5km:n päässä ja auto ja ajokorttikin on...
Ärsyttää kun laspet tekee päiväkodissa isänpäivälahjan ja kortin kun ei mun lapsilla oikeesti ole isää eikä isoisiäkään niin eipä ole ketään kelle sellaisia antais.
Eli käydään ostamassa valkoiset boxerit ja kangasvärejä. Sitten vaan molempien muksujen jalanjälki persaukseen ja onnenpotku on valmis! :)
Ok, ollaan ehkä aika outoja monien mielestä, mutta mä TIEDÄN et tää kolahtaa sille... :D
Vierailija:
Vierailija:
Lapset hoitoon.
Eli siis lahjakortin saa silloin, ja reissu tehdään viikon kuluttua.
tehdään varmaan aamiainen sänkyyn. Ja sitten pitäis keksiä jotakin kivaa, urheiluun liittyvää lahjaksi.
Vierailija:
Eli käydään ostamassa valkoiset boxerit ja kangasvärejä. Sitten vaan molempien muksujen jalanjälki persaukseen ja onnenpotku on valmis! :)Ok, ollaan ehkä aika outoja monien mielestä, mutta mä TIEDÄN et tää kolahtaa sille... :D
Toivoi sitä joululahjaksi, mutta ajattelin yllättää sillä jo isänpäivänä. Ja lasten kanssa askarrellaan jotain. Tuo boxeri-idea oli kyllä tosi hyvä, taidetaan kokeilla mekin! Kiitos ideasta! :)
Kiva huomata että meidän perhe ei ole ainoa, jossa tämänkaltaiset ideat toimii! :)
t. se eka boxerintuunaaja
Vierailija:
Vierailija:
Eli käydään ostamassa valkoiset boxerit ja kangasvärejä. Sitten vaan molempien muksujen jalanjälki persaukseen ja onnenpotku on valmis! :)Ok, ollaan ehkä aika outoja monien mielestä, mutta mä TIEDÄN et tää kolahtaa sille... :D
En ole koskaan ostanut. Kangaskaupasta?
t. myöskin ideasta innostunut :)
Tästähän tulee ihan buumi! :) Hienoa!
t. se ap. tuunaaja
oon rv 38 isänpäivän aikoihin ja haluan antaa miehelle muiston vauvamahasta ennen kuin sitten aikanaan tulee oikeestä isäksi. maalaan ja koristelen sen oikein nätiksi, ehkä mies jopa haluaa viedä sen työhuonettaan koristamaan, niin toivon
...Olin ajatellut t-paitaa ja siihen muksujen käden jäljet etupuolelle ja jalan jäljet selkäpuolelle ja tietty päivämäärä ja muksujen nimet...
Mutta tuo boxerit on kyllä myös mainio idea ;)
saattaisivat vähän ihmetellä työpaikalla... :)
Vierailija:
Mä aion tehdä sille sellasen masukipsin
oon rv 38 isänpäivän aikoihin ja haluan antaa miehelle muiston vauvamahasta ennen kuin sitten aikanaan tulee oikeestä isäksi. maalaan ja koristelen sen oikein nätiksi, ehkä mies jopa haluaa viedä sen työhuonettaan koristamaan, niin toivon
mutta mies on firman pomo. Ihailee masuani yli kaiken joten uskon että on mieleinen lahja.
- Tyynyliina, jossa lukee: " Maailman paras isä"
- Suklaarasia
- Uusi dödö
- Leivon kakkua, paistan pekonia ja kananmunia ja kutsumme hänet lasten kanssa laulun kera aamukahville.
- Lapset saavat piirrellä ostamaani isänpäiväkorttiin piristykseksi kuvia.
- Illalla kun saadaan lapset nukkumaan, mennään saunaan ja houkuttelen hänet sänkyyn sen jälkeen, kun on juotu vähän viiniä kynttilän valossa ja herkuteltu pientä suolaista.
ei tarvitse tehdä ruokaa, siivota, vaihtaa auton renkaita jaillalla sitten....