Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäpä isät ovat saamassa isänpäivälahjaksi?

Vierailija
30.10.2006 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse tehdä ruokaa, siivota, vaihtaa auton renkaita jaillalla sitten....

Vierailija
2/20 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja jos nyt bonuksena veis vaikka viinipullon ilmaajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi paistinpannu pitäisi ostaa ja mies eilen ehdotti, että ostaisin sen isänpäivälahjaksi. Itse sain äitienpäivälahjaksi uuden kattilan. Se oli toiveeni.

Vierailija
4/20 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset hoitoon.

Vierailija
5/20 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole heitä myöskään tavannut helmikuun jälkeen vaikka asuu 1,5km:n päässä ja auto ja ajokorttikin on...

Ärsyttää kun laspet tekee päiväkodissa isänpäivälahjan ja kortin kun ei mun lapsilla oikeesti ole isää eikä isoisiäkään niin eipä ole ketään kelle sellaisia antais.

Vierailija
6/20 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lapset hoitoon.

Vierailija
7/20 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli käydään ostamassa valkoiset boxerit ja kangasvärejä. Sitten vaan molempien muksujen jalanjälki persaukseen ja onnenpotku on valmis! :)

Ok, ollaan ehkä aika outoja monien mielestä, mutta mä TIEDÄN et tää kolahtaa sille... :D

Vierailija
8/20 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Lapset hoitoon.

Eli siis lahjakortin saa silloin, ja reissu tehdään viikon kuluttua.

Vierailija
9/20 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdään varmaan aamiainen sänkyyn. Ja sitten pitäis keksiä jotakin kivaa, urheiluun liittyvää lahjaksi.

Vierailija
10/20 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli käydään ostamassa valkoiset boxerit ja kangasvärejä. Sitten vaan molempien muksujen jalanjälki persaukseen ja onnenpotku on valmis! :)

Ok, ollaan ehkä aika outoja monien mielestä, mutta mä TIEDÄN et tää kolahtaa sille... :D

Vierailija
11/20 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoi sitä joululahjaksi, mutta ajattelin yllättää sillä jo isänpäivänä. Ja lasten kanssa askarrellaan jotain. Tuo boxeri-idea oli kyllä tosi hyvä, taidetaan kokeilla mekin! Kiitos ideasta! :)

Vierailija
12/20 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva huomata että meidän perhe ei ole ainoa, jossa tämänkaltaiset ideat toimii! :)

t. se eka boxerintuunaaja

Vierailija
13/20 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Vierailija
14/20 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ostanut. Kangaskaupasta?

t. myöskin ideasta innostunut :)

Vierailija
15/20 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän tulee ihan buumi! :) Hienoa!

t. se ap. tuunaaja

Vierailija
16/20 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon rv 38 isänpäivän aikoihin ja haluan antaa miehelle muiston vauvamahasta ennen kuin sitten aikanaan tulee oikeestä isäksi. maalaan ja koristelen sen oikein nätiksi, ehkä mies jopa haluaa viedä sen työhuonettaan koristamaan, niin toivon

Vierailija
17/20 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Olin ajatellut t-paitaa ja siihen muksujen käden jäljet etupuolelle ja jalan jäljet selkäpuolelle ja tietty päivämäärä ja muksujen nimet...

Mutta tuo boxerit on kyllä myös mainio idea ;)

Vierailija
18/20 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaisivat vähän ihmetellä työpaikalla... :)

Vierailija:

Mä aion tehdä sille sellasen masukipsin

oon rv 38 isänpäivän aikoihin ja haluan antaa miehelle muiston vauvamahasta ennen kuin sitten aikanaan tulee oikeestä isäksi. maalaan ja koristelen sen oikein nätiksi, ehkä mies jopa haluaa viedä sen työhuonettaan koristamaan, niin toivon

Vierailija
19/20 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mies on firman pomo. Ihailee masuani yli kaiken joten uskon että on mieleinen lahja.

Vierailija
20/20 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Tyynyliina, jossa lukee: " Maailman paras isä"

- Suklaarasia

- Uusi dödö

- Leivon kakkua, paistan pekonia ja kananmunia ja kutsumme hänet lasten kanssa laulun kera aamukahville.

- Lapset saavat piirrellä ostamaani isänpäiväkorttiin piristykseksi kuvia.

- Illalla kun saadaan lapset nukkumaan, mennään saunaan ja houkuttelen hänet sänkyyn sen jälkeen, kun on juotu vähän viiniä kynttilän valossa ja herkuteltu pientä suolaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi