Laihdutan yhden miehen vuoksi :)
Ja miksei jonkun muunkin miehen vuoksi, josta voisin kiinnostua. 15 kilon ylipaino kun ei ole muutoin nätissä naisessa kaunista katseltavaa, siksi hän varmaan torjui minut :( Emme siis ole koskaan käyneet treffeillä vaan lähestyin aika tuntematonta miestä jonka kanssa emme olleet kuin vaihtaneet pari sanaa, ja se kohtaaminen oli positiivinen. Eli tästä päätellen torjunta perustui ulkonäkööni.
Tämä pitää yllä laihdutusmotivaatiotani :) Saa rakkaussuhteen eikä tarvitse vaan tyytyä johonkuhun josta en oikeasti kiinnostu
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Mä en huolisi miestä jolle kelpaisin vasta kun paino pudonnut.
Itse en huolisi naista, jolle kelpaisin vasta kun olen työllistynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en huolisi miestä jolle kelpaisin vasta kun paino pudonnut.
Noinhan sitä haluaisi ajatella, mutta kyllä se kylmä tosiseikka on, että useimmat miehet eivät viehäty ylipainoisista naisista. Eivät he minustakaan näytä viehättäviltä, näin heteronaisen silmin katsottuna. Kaupungilla näkee tosi lihavia nuoriakin naisia, jotka saattavat olla kasvoiltaan sieviä ja tulen ajatelleeksi, että hieman säälittävää kun nuokin voisi hoikkina olla vetävän näköisiä. Ihan turha siinä on luonteeseen vedota jos ulkomuoto on luokkaa tankki tai valas. Sairauksille ei tietenkään mitään voi mutta se ei muuta sitä että hoikkuus on miehistä viehättävää, tai siis ainakin normaalipainoisuus.
Ap
You do you. Miehissä on chubby chasereita. Oot oikeassa useimpien viehättyvän normeista.
Mees jonne takas ylikselle provoilemasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et itsesi vuoksi? Kurjaa jos tekee tuollaista vain miellyttääkseen muita.
Siis tottakai myös itseni vuoksi. Terveys kohenee ja pääsee taas ostamaan nättejä vaatteita ja varmasti olemuksenikin muuttuu, kun on taas tyytyväinen itseensä.
Mutta tuo miesihastus ylläpitää motivaatiota!
Yhteen aikaan laihdutin/kevensin ennen suosikkilaulajani jokavuotista keikkaa. Nyt kun ollaan nähty monta kertaa ja olen rupsahtanut/vanhentunut, en enää jaksa.
Tosin niin on hänkin.
Hyvä, että laihdutat ennen miehen hankkimista etkä vasta parisuhteessa. Jälkimmäisessä tapauksessa teet miehelle kurjan tempun, kun laihana huomaat saavasi huomattavasti enemmän vastakaikua miehiltä ja dumppaat hänet.
En ole ruma, kauniiksi sanottu monesti. En ole tyhmäkään, ja kuten kerroin emme ole olleet treffeilläkään, joten ei mies tiedä luonteestanikaan mitään minkä vuoksi olisi voinut torjua. Kyllä se on ulkomuotoon perustunut.
Ap