Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen ejakulaatiossa eli squirttauksessa neste on peräisin virtsarakosta

Vierailija
20.09.2022 |

Tieteelistä tutkimusta asiasta kiinostuneille.

https://tekniikanmaailma.fi/naisen-ejakulaatiossa-eli-squirttauksessa-n…

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin tutkittu. Faktat eivät koske minua, koska voin korvata ne tunteilla.

Terv.

Pissahousu

Vierailija
2/32 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin tutkittu. Faktat eivät koske minua, koska voin korvata ne tunteilla.

Terv.

Pissahousu

Et ilmeisesti edes lukenut koko juttua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka osaavat seksin ovat tämän tienneet aina.

Vierailija
4/32 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että Tekniikan Maailma tutkii nykyään muitakin nesteitä kuin moottoriöljyjä (eli julkaisee netistä löytynyttä humpuukkia)

Vierailija
5/32 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa että Tekniikan Maailma tutkii nykyään muitakin nesteitä kuin moottoriöljyjä (eli julkaisee netistä löytynyttä humpuukkia)

Saahan sitä jokainen leimata vaikka kaiken netissä kerrotun humpuukiksi, mutta TM:n lähteenä tässä uutisessa ollut New Scientist on kyllä varsin arvostettu tiedejulkaisu. TM julkaisee nykyään paljon muidenkin tieteenalojen juttuja kuin pelkästään nimensä mukaisilta tekniikan eri aloilta.

Vierailija
6/32 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä ja asialline tieteeseen pohjautuva juttu.

En ainakaan itse ole ollut oikein tietoinen mitä tai mistä neste on peräisin ja joskus sitä pohtinutkin, nyt tiedän taas naisista hieman enemmän...

Vierailija
7/32 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräisin virtsarakosta ei tarkoita, että se on virtsaa.

Vierailija
8/32 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kiinnostaisi ilmiön tarkoitus. Kaikille on tai on ollut tarkoitus. Naisen orgasmin myös on turha tavallaan, koska monet naiset eivät ole saaneet orgasmia ikinä. Se näkyisi syntyvyydessä, jos olisi ongelma.

Itse veikkaan naisen orgasmia ryhmäpanon tarkoitukseksi, jotta nainen viihtyisi pidempään miesten nussittavana ja samalla kiihottaisi vuoroaan odottavia ääntelyllään.

Vierailija
9/32 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M44 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä jokainen leimata vaikka kaiken netissä kerrotun humpuukiksi, mutta TM:n lähteenä tässä uutisessa ollut New Scientist on kyllä varsin arvostettu tiedejulkaisu. TM julkaisee nykyään paljon muidenkin tieteenalojen juttuja kuin pelkästään nimensä mukaisilta tekniikan eri aloilta.

Hei vaan, dippainssi!

Se ei ole vertaisarvioitu tiedejulkaisu eli popularisoivaa hölynpölyä.

Vierailija
10/32 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M44 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei vaan, dippainssi!

Se ei ole vertaisarvioitu tiedejulkaisu eli popularisoivaa hölynpölyä.

Eipä oo diplomia, mutta kyllä tuossa New Scientistin lontoonkielisessä jutussakin on ihan oikeat lähteet. Mutta kuten sanoin, saahan sitä vaikka väittää mustan valkoiseksi halutessaan, elämämkoulun opeilla.

Vierailija
11/32 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiennytkään, että ihminen voi olla noin sekaisin.

Vierailija
12/32 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä äärimmäinen tarve sepittää mustaa valkoiseksi. Ottaako todella noin koville myöntää että pissaa orgasmin yhteydessä alleen?

Vierailija
13/32 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen mies, jonka nainen on ejakuloinut sormettaessa miehen suuhun tietää, ettei neste ole virtsaa. Ihan pska puhetta, että olisi virtsaa. Voi toki olla, että joillain naisilla lirahtaa joskus, muttei se ole ejakulointia.

Vierailija
14/32 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä artikkeli. Itse olen squirttaava nainen ja hyvä että selvitetään. Tämä ei selvitä kaikkea, eikä missään nimessä ole lopullinen tieto.

Squirttaaminen on minulle niin ihana ja tärkeä osa seksuaalisuutta, ja on sitä monelle muullekin.

Lopettakaa nyt pissajankkaajat jankkaamisenne tämän uutisen myötä. Vaikka tulis rakosta tai mistä, MITÄ VÄLIÄ!

Se on silti fysiologinen todellinen tapahtuma, ei ole mikään vika. Niin ei tartte haukkua ja jankata, antakaa tämän nyt vain olla.

Keskitytään seksikkäisiin kuvauksiin asiasta ja keskitytään me, jotka tästä nautimme, nauttimaan!

Vierailija
15/32 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä artikkeli. Itse olen squirttaava nainen ja hyvä että selvitetään. Tämä ei selvitä kaikkea, eikä missään nimessä ole lopullinen tieto.

Squirttaaminen on minulle niin ihana ja tärkeä osa seksuaalisuutta, ja on sitä monelle muullekin.

Lopettakaa nyt pissajankkaajat jankkaamisenne tämän uutisen myötä. Vaikka tulis rakosta tai mistä, MITÄ VÄLIÄ!

Se on silti fysiologinen todellinen tapahtuma, ei ole mikään vika. Niin ei tartte haukkua ja jankata, antakaa tämän nyt vain olla.

Keskitytään seksikkäisiin kuvauksiin asiasta ja keskitytään me, jotka tästä nautimme, nauttimaan!

Se on just näin. Mitä väliä sillä on vaikka tulisi persereijästä jos se tuottaa mielihyvää. Te, jotka homman osaatte, jatkakaa samaan malliin. Muutenkin seksissä, onko mitään väliä mitä jokin asia on, jos se tuottaa mielihyvää? Itse ainakin nauttisin sqruittaavasta naisesta paljon enemmän kuin kuivasta. Se kertoo, että nainen on sinut seksuaalisuutensa kanssa, eikä pelkää sitä näyttää.

Taitaa nämä kusijankkaajarunkkarit olla melko estyneitä seksuaalisuudeltaan. Tietysti jos seksikokemusta on nessun verran niin minkäpä sille tekee.

Vierailija
16/32 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla vähän dorka kun et tajua ettei kirjoittamassasi ole mitään järkeä.

Vierailija
17/32 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä äärimmäinen tarve sepittää mustaa valkoiseksi. Ottaako todella noin koville myöntää että pissaa orgasmin yhteydessä alleen?

En tiedä kenelle kommenttisi osoitit, mutta se ketä lainasit kirjoiiti ihan asiaa. On hiton hölmöä sanoa, ettei nesteen tarvitse olla virtsaa vaikka se tuleekin rakosta. Sitä tyhmää kommenttiahan tossa kritisoitiin, sulla vaan meni se yli hilseen ja käsitit väärin.

Vierailija
18/32 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mitä oli mutta ihanaa se on.

Vierailija
19/32 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko nyt vihdoin voidaan haudata sadut ejakulaationesteistä ja puhutaan jatkossa virtsasta virtsana.

Jokainen saa toki maistella sitä ihan niin paljon kuin lystää, aiemmin tässä on ärsyttänyt ainoastaan migreenitason valheellisuus, luokkaa: "ei se ole ulostettta, se on lemmensuklaata".

Vierailija
20/32 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla vähän dorka kun et tajua ettei kirjoittamassasi ole mitään järkeä.

Niin missä ei ole järkeä? Se, että se tulee virtsarakosta ei tarkoita, että se tulee sinne virtsanjohtimia pitkin munuaisten suodattamana, vaan erittyy virtsarakkoon muuta kautta (myönnän etten tiedä mistä). Ja tästä taas päästään siihen lopputulemaan, että se ei ole virtsaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi