Pankkikortilta rahan varastaminen etänä?
Onko totta, että pankkikortilta tai luottokortilta voidaan varastaa rahaa kun se on esimerkiksi laukussa ja kävelen kaupungilla??
Kommentit (363)
Vierailija kirjoitti:
Auttaako nelinkertainen foloi suojaamaan puh?
Folio auttaa ainoastaan iluminatin aivopyyhkimis signaalilta mutta etä luku säteeseen ei välttämättä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin mahdollista varastaa rahaa pankkikortilta vaikka ei itse edes koskisi korttiin.
On olemassa jotain sellaisia kuoria joiden sisällä on jotain ainetta (foliota??) jonka avulla se blokkaa sen etälukusäteen, mikä sen säteen nimi nyt oikeastaan onkaan?
ei.. ei ole mitään "etälukusädettä".
Se on radioaalto....
paljonko mensan nettitestissä?[/quote
sain 60 t. sama
Vierailija kirjoitti:
On totta, jos kortissa/luurissa on lähimaksu. Testattiin kerran töissä niin lukijalla on mahdollista höylätä maksuja pienellä virityksellä noin 0,5 - 1 metrin alueelle, vaikka se olisi taskussa/laukussa.
Taidat olla hulluissa töissä jos teillä on aikaa testata tuollaisia höpötyksiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en luota raha systeemiin ja siksi pidän kaikki rahani puhtaassa kullassa
Mulla on oravannahkoja :)
Miksei bitcoin?
Koska joku 10 lompakkoa omistaa 90% bitcoineista 🙃
Säilytän pankkikortiani aina mikroaaltouunissa, koska se on kuin Faradayn häkki ja estää kaikki signaalit. Kokeilkaapas vaikka onko puhelimellanne verkkoa siellä. Spoiler alert: ei ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako siihen luuriin kaikki mahdolliset laittaa? Puhelin puhelimena ja maksukortti maksukorttina.
Nyt puhuttiin korteista.
Ei kun koirista
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo mahdollisuus hirvittää, niin tehkää kuten minä. Eli ostin RFID-suojatun puhelimen suojakotelon ja pidän maksukorttia siinä. Näin eivät voi lukea kortin tai puhelimen maksusirua. Ei tainnut juuri kymppiä enempää maksaa. Nämä källit ovat varmasti tulevaisuudessa kasvava rikollisuuden ala johon on hyvä varautua jo nyt.
Jos et halua kävellä ulkona mikro kädessä niin taitaa nämä rfid-suojatut lompakot olla ainoa vaihtoehto
Vierailija kirjoitti:
Kortit aina rfid lompakossa niin eipä huoleta
ja,,, foliohattu päässä; ompi jämpti
Vierailija kirjoitti:
Mikäs rosvo siellä kyselee..
Pidä huoli omista asioistas.
Kun nainen tanssilattialla hinkkaa itseään sua vasten koko illan niin on aika kysyä oletko yht'äkkiä muuttunut komeaksi vai onko kyseessä jotain muuta?
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen tanssilattialla hinkkaa itseään sua vasten koko illan niin on aika kysyä oletko yht'äkkiä muuttunut komeaksi vai onko kyseessä jotain muuta?
häh?
joo ja mä olen ajmes bond