Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihonhoito, jolla ehkäisen tulevat rypyt

Vierailija
20.09.2022 |

Olen 29 v ja silmieni ympärillä alkaa olemaan jo juonteita. Olen myös huomannut, että kasvojeni ympärille alkaa tulemaan hieman pieniä ryppyjä. Kasvojen hoidossa tuppaa olemaan kahdenlaisia ihmisiä, toiset panostaa paljon ja käyttää paljon rahaa, kun taas toiset vaan luottaa vesipesuun.

Onko ne kalliit tökötit vaan pelkkää hukkaan heitettyä rahaa vai voiko niillä oikeasti pelastaa kasvot? :D Miten te hoidatte ihoanne? Julkkikset ainakin tuppaa laittaa rahaa ja aikaa ihonhoitoon ja näyttävät hyviltä.

Kommentit (2032)

Vierailija
121/2032 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on aivan järkyttävä neuvo ettei saisi tehdä turhia ilmeitä :D Mulla on hymyilevät kasvot ja olen perusluonteeltani positiivinen. Silmieni kulmissa on ollut nauruviirut jo alle parikymppisestä. Ihotyyppini on ollut nuorempana tosi rasvainen ja kiitos sen - paksusta ihosta on hyötyä nyt melkein viisikymppisenä. Lisäksi olen suojannut kasvoni ympäri vuoden auringolta kymmenkunta vuotta ja käytän laadukasta luomu- ja k-kosmetiikkaa.

Ne jotka haluaa uskoa pelkkään saippua-, tummeli- ja vesirutiiniin kasvojenhoidossa on ihan höpöhöpöä.

Vierailija
122/2032 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on aivan järkyttävä neuvo ettei saisi tehdä turhia ilmeitä :D Mulla on hymyilevät kasvot ja olen perusluonteeltani positiivinen. Silmieni kulmissa on ollut nauruviirut jo alle parikymppisestä. Ihotyyppini on ollut nuorempana tosi rasvainen ja kiitos sen - paksusta ihosta on hyötyä nyt melkein viisikymppisenä. Lisäksi olen suojannut kasvoni ympäri vuoden auringolta kymmenkunta vuotta ja käytän laadukasta luomu- ja k-kosmetiikkaa.

Ne jotka haluaa uskoa pelkkään saippua-, tummeli- ja vesirutiiniin kasvojenhoidossa on ihan höpöhöpöä.

Rypythän voivat olla kauniita. Jotkut ilmejuonteet kertovat siitä että on hymyillyt paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/2032 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino ehkäisee ryppyjä 👍 Olen lähellä 60ä,mutta ei uskoisi, ei rypyn ryppyä, mutta leuan alus vousi olla vähemmän löysä kylläkin.

Lievä ylipaino voi jossain iässä olla parempi kuin alipaino. Mahdollisimman normaali paino on kuitenkin aina hyvännäköistä.

Vierailija
124/2032 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat ikäännyttäjät ovat aurinko ja tupakka sekä muut päihteet.

Ihoa ei voi millään ulkoisilla keinoilla estää ikääntymästä, eli nuo kalliit ihonhoitotuotteenne ovat huuhaata.

Poikkeus: aurinkosuoja SK 50. Aina, kesät talvet.

Vierailija
125/2032 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsijat on ruttuisia alle kolmikymppisinä. Ja keltaisia, koska nikotiinihappo.

Plastiikkakirurgia ei auta, koska tupakoivan haavat eivät parane. Vastuullinen kirurgi ei leikkaa tupakoijaa, ellei tämän henki ole vaarassa.

Vierailija
126/2032 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinkosuojaa ympäri vuoden.  UV-Säteily vanhentaa ihoa ja sille altistuu niin talvella kuin kesälkläkin. Toisena vinkkinä ei alkoholia, koska se vanhentaa ihoa.

Jos rahat haluaa käyttää kalliisiin ihonhoitotuotteisiin niin voin ainakin näitä Biothermejä suositella, esimerkkinä....: https://tinyurl.com/2m25y23c

Vielä yksi kysymys: miksi pelkäät ihan perus ryppyjä?

Iso peukku biothermille, mulla iho tuntui silkiltä sen jälkeen ja oon myös nähny muiden someinfluensserien käyttävän sitä

Vierailija
127/2032 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anti-aging tuotteet

Vierailija
128/2032 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin vain on herkästi rypistyvä naama, eikä sille mitään voi. Pyöreät ja lapsekkaat kasvot ehkä rypistyy hitaammin.

Mutta terveet elämäntavat, liikunta raittiissa ilmassa, hyvä kosteusvoide ja auringonoton välttely (keväästä alkusyksyyn) pitää ihon hehkeänä pitempään.

Niin minä ainakin ajattelen.

Vierailija
129/2032 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin vain on herkästi rypistyvä naama, eikä sille mitään voi. Pyöreät ja lapsekkaat kasvot ehkä rypistyy hitaammin.

Mutta terveet elämäntavat, liikunta raittiissa ilmassa, hyvä kosteusvoide ja auringonoton välttely (keväästä alkusyksyyn) pitää ihon hehkeänä pitempään.

Niin minä ainakin ajattelen.

Mä olen sellainen pyöreä- ja lapsenkasvoinen ja joo, ryppyjä ei tule, mutta tällainen naama tahtoo valahtaa mikä on vielä vanhentavampaa kuin rypyt oikeastaan. Mä ainakin kadehtien katson ikätovereita, joilla on vielä aika ryhdikäs naama, vaikka olisi ryppyjäkin, ja vaihtaisin koska tahansa tämän oman riippuvan väsähtäneen "läskinaamani" sellaiseen. Tosiaan kun ne pyöreät leukaperät ja posket valahtaa 5 cm alaspäin ja pussittamaan leukaperiin yms niin ei kyllä nuorekkaalta näytä.

Vierailija
130/2032 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Aurinkorasvaa naamaan

2. Isolla rahalla erilaisia meikkituotteita

3. Aamu ja iltarutiinit kuntoon

Vierailija
131/2032 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blue Therapy ja Nivean voiteet yms

Vierailija
132/2032 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakoitsijat on ruttuisia alle kolmikymppisinä. Ja keltaisia, koska nikotiinihappo.

Plastiikkakirurgia ei auta, koska tupakoivan haavat eivät parane. Vastuullinen kirurgi ei leikkaa tupakoijaa, ellei tämän henki ole vaarassa.

pah ja pah. En ole keltainen, enkä ruttuinen. On minut leikattu myös muutamaan kertaan ja ilman ongelmia.

T. tupakoitsija yli 40v. 

Geenilotto vaikuttaa kaikista eniten. 

Vierailija
133/2032 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesipesu

Vierailija
134/2032 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedellä pestään naama

Vierailija
135/2032 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"C-vitamiini, retinoidit, niasiiniamidi ja AHA-hapot ovat tunnustetusti parhaat ja laajimman tutkimusdatan omaavat ikääntymisen merkkeihin vaikuttavat kosmetiikan ainesosat."

https://blogit.terve.fi/karkkipaiva/mun-liemet-eli-nestemainen-ihonhoit…

Vierailija
136/2032 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksy kuolevaisuutesi ja nauti elämästä. Miksi rypyt on vältettävä ja huono asia? Olet 29 v, et 15 v. Ja koko ajan vanhempi. Julkkikset eivät näytä sen rypyttömimmiltä kuin muutkaan, elleivät ole halvaannuttaneet kasvojaan botoksilla ja tehneet niistä pinkeitä täyteaineilla. Julkkiksista julkisuuteen tulevat kuvat ovat fantasiaa, ammattivalokuvaajen kuvaamia ja ammattikuvankäsittelijöiden muokkaamia. Jos katsot paparazzikuvia niin hohto katoaa ja huomaat, että julkkikset ovat aivan tavallisia ihmisiä, koska mitä muutakaan he voisivat olla?

Vierailija
137/2032 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himalajan suola

Vierailija
138/2032 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki rahat tökötteihin

Vierailija
139/2032 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Botoxilla pääsee alkuun. Jos kauneuskirurgiaa vierastaa, aloittaisin tuolla.

Ehtii siinä sitten näitä ihania vaikutuksia arvioidessa ja tutkaillessa tuumia, josko kuitenkin tuostakin voisi vähän oikeasti kiristää. Botox ei ole lopullinen ratkaisu, mutta nk. ensiavuksi mainio.

Botox ei pelasta kasvoja

Vierailija
140/2032 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko vaikuttaa aika paljon, olen itse tämän huomannut kun vertaan sisareeni (ollaan 34v ja 35v). Sisko on viettänyt tosi paljon aikaa auringossa mm. ulkomailla eikä hirveästi huolehtinut suojasta, minä taas olen käyttänyt aurinkovoidetta yläasteikäisestä lähtien aina auringossa ja n. 10 vuoden ajan ympäri vuoden aina ulkona liikkuessani. Lisäksi liikun  harvoin ulkona päiväsaikaan ja ulkoilen yleensä aikaisin aamulla tai illalla, jolloin en juurikaan saa uv-säteilyä. Eron huomaa, jos vertaa ihojamme, kun muuten elintavat ja ihotyyppi ovat melko samanlaiset.