Ihonhoito, jolla ehkäisen tulevat rypyt
Olen 29 v ja silmieni ympärillä alkaa olemaan jo juonteita. Olen myös huomannut, että kasvojeni ympärille alkaa tulemaan hieman pieniä ryppyjä. Kasvojen hoidossa tuppaa olemaan kahdenlaisia ihmisiä, toiset panostaa paljon ja käyttää paljon rahaa, kun taas toiset vaan luottaa vesipesuun.
Onko ne kalliit tökötit vaan pelkkää hukkaan heitettyä rahaa vai voiko niillä oikeasti pelastaa kasvot? :D Miten te hoidatte ihoanne? Julkkikset ainakin tuppaa laittaa rahaa ja aikaa ihonhoitoon ja näyttävät hyviltä.
Kommentit (2032)
Minusta esim silmäkulmien rypyt ovat naisella erittäin seksikkäitä. Ei ilmeetön ja rypytön posliininukke ole ainakaan minusta tavoiteltava asia. T. Isä38
Mä ryyppään, pysyy naama sileenä.
Vierailija kirjoitti:
Aurinkosuojaa ympäri vuoden. UV-Säteily vanhentaa ihoa ja sille altistuu niin talvella kuin kesälkläkin. Toisena vinkkinä ei alkoholia, koska se vanhentaa ihoa.
Jos rahat haluaa käyttää kalliisiin ihonhoitotuotteisiin niin voin ainakin näitä Biothermejä suositella, esimerkkinä....: https://tinyurl.com/2m25y23c
Vielä yksi kysymys: miksi pelkäät ihan perus ryppyjä?
Kai se on pakko testata kun niin moni suosittelee retinolia ryppyihin
Retinoli ja muut ihonhoitotuotteet
Kaikkea ei voi saada !
Joko hoikkuus, ja ryppyjä...
Tai läski ja sileämpi iho....
Mutta oikeesti, ihon pahimmat vanhentajat ovat
1) valvominen
2) aurinko
3) tupakointi
4) Meikkivoiteet ja puuterit, tukkivat ihohuokoset
5) rasvainen- ja - tai sokeripitoinen ruoka
6) liian vähäinen veden juominen
7) yksipuolinen ruokavalio
8) täysin hoitamaton ihon ( näitä jo yli 20 vuotiaana päivävoide/silmänympärys voide/yövoide)
Vierailija kirjoitti:
Älä ilmeile,pidä naama jähmeänä ja syö niin että lihot tasasesti niin naama pysyy pinkeenä. Nuku selälläsi äläkä missään tapauksessa sekstaile millään lailla.Äiti opetti aikoinaan että jos irvistelee niin naama jää sellaiseksi. Lisäksi vedät sentin kerroksen pakkelia naamaan,sillä peität jo ilmestyneet hirveät juonteet.
Älä hymyile koskaan niin ei jää juonteita. Just joo.
Vierailija kirjoitti:
Uskon myös, että eniten vaikuttaa geenit.
Kukapa olis arvannut 😱
Huomasin 43-vuotiaana ensimmäiset rypyt silmäkulmissa. Olen muutenkin säästynyt aika hyvin vanhenemiselta.
En ole koskaan erityisemmin panostanut ihonhoitoon. En ole käynyt kosmetologilla, ja viimeksi kuorinut ihon kymmenen vuotta sitten. Aamuisin pesen kasvot vain lämpöisellä vedellä. Iltaisin kasvovedellä meikkivoiteen takia.
Mun aseeni on ollut se, että en ota aurinkoa. Ennemminkin olen aina vältellyt sitä. Juon myös päivittäin parisen litraa vettä. En käytä sokerisia mehuja tai limsoja. Maidosta ja juustosta olen huomannut, että tekee ihosta epäpuhtaamman. Siksi en niitä käytä.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin 43-vuotiaana ensimmäiset rypyt silmäkulmissa. Olen muutenkin säästynyt aika hyvin vanhenemiselta.
En ole koskaan erityisemmin panostanut ihonhoitoon. En ole käynyt kosmetologilla, ja viimeksi kuorinut ihon kymmenen vuotta sitten. Aamuisin pesen kasvot vain lämpöisellä vedellä. Iltaisin kasvovedellä meikkivoiteen takia.
Mun aseeni on ollut se, että en ota aurinkoa. Ennemminkin olen aina vältellyt sitä. Juon myös päivittäin parisen litraa vettä. En käytä sokerisia mehuja tai limsoja. Maidosta ja juustosta olen huomannut, että tekee ihosta epäpuhtaamman. Siksi en niitä käytä.
Juu, eipä näy sitten rypyt tai ihon epäpuhtaudet kun olet kumarassa osteoporoosista vanhempana 🤣
Vierailija kirjoitti:
Aurinkosuojaa ympäri vuoden. UV-Säteily vanhentaa ihoa ja sille altistuu niin talvella kuin kesälkläkin. Toisena vinkkinä ei alkoholia, koska se vanhentaa ihoa.
Jos rahat haluaa käyttää kalliisiin ihonhoitotuotteisiin niin voin ainakin näitä Biothermejä suositella, esimerkkinä....: https://tinyurl.com/2m25y23c
Vielä yksi kysymys: miksi pelkäät ihan perus ryppyjä?
tupakka rusentaa hipiää enenaikojaan
Olen 63-v eikä ryppyjä ole oikeastaan ollenkaan. Tärkeintä on suojautua UV-säteiltä, välttää alkoholia ja tupakointia. Mikään muu ei niin paljon rypistä ihoa. En ole muuten ihmeemmin hoitanut ihoa.
Siihen että kasvot valahtavat alaspäin ei auta mikään kotikonsti. Mutta eipä sillä ole väliäkään, koska mitä vanhemmaksi ja viisammaksi tulee, sitä vähemmän pienillä ulkonäköjutuilla on väliä.
Savuttomuus ja auringolta suojaaminen, sekä hyvä ravitsemus ja nestetasapaino tärkeimmät. Ulkoliikunta niin, että suojaat ihosi auringonsäteiden lisäksi myös pakkaselta ja viimalta.
Paras kasvojenkohotus on hymy 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun aseeni on ollut se, että en ota aurinkoa. Ennemminkin olen aina vältellyt sitä. Juon myös päivittäin parisen litraa vettä. En käytä sokerisia mehuja tai limsoja. Maidosta ja juustosta olen huomannut, että tekee ihosta epäpuhtaamman. Siksi en niitä käytä.Juu, eipä näy sitten rypyt tai ihon epäpuhtaudet kun olet kumarassa osteoporoosista vanhempana 🤣
Just juu. D- vitamiinia pitää ottaa purkista. Kalsiumin ylenmääräinen käyttö ei osteoporoosilta suojaa, vaan nimenomaan riittävä D-vitamiinin veripitoisuus 100 nmol/l vähintään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun aseeni on ollut se, että en ota aurinkoa. Ennemminkin olen aina vältellyt sitä. Juon myös päivittäin parisen litraa vettä. En käytä sokerisia mehuja tai limsoja. Maidosta ja juustosta olen huomannut, että tekee ihosta epäpuhtaamman. Siksi en niitä käytä.Juu, eipä näy sitten rypyt tai ihon epäpuhtaudet kun olet kumarassa osteoporoosista vanhempana 🤣
Just juu. D- vitamiinia pitää ottaa purkista. Kalsiumin ylenmääräinen käyttö ei osteoporoosilta suojaa, vaan nimenomaan riittävä D-vitamiinin veripitoisuus 100 nmol/l vähintään.
Ei ylenmääräinen, mutta kyllähän sitä kalsiumiakin on saatava tarpeeksi. Suomalaisten ruokavaliolla sitä on vaikea saada ellei käytä maitotuotteita joten kalsiumlisääkin on saatava.
-Aurinkorasva, ei auringonottoa
-Ei sokeria
-Ei alkoholia
-Retinoli
Vierailija kirjoitti:
googlaa wealdstone raider
do you want some
Vierailija kirjoitti:
Geenit on nro 1. Samoin kuin hiuksissakin. Toki huonoilla elintavoilla saat huonokuntoisen ihon ja huonokuntoiset hiukset, mutta geenit kyllä ohjailee aika pitkälti.
Samaa mieltä geenit ohjailee, näkyy myös hiusten kunnossa. Lisäämpä vielä että kannattaisi pitää myös kilot aina siinä normi painossa. Sopivasti urheilua, unta, ravintoarvoltaan laadukasta ruokaa. Jos kantti kestää niin avantoon talvella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ilmeile,pidä naama jähmeänä ja syö niin että lihot tasasesti niin naama pysyy pinkeenä. Nuku selälläsi äläkä missään tapauksessa sekstaile millään lailla.Äiti opetti aikoinaan että jos irvistelee niin naama jää sellaiseksi. Lisäksi vedät sentin kerroksen pakkelia naamaan,sillä peität jo ilmestyneet hirveät juonteet.
Älä hymyile koskaan niin ei jää juonteita. Just joo.
Sitten kasvoille kivettyy ikävä kivikasvo ilme, näkyy sitten +50 eteenpäin. Nauru kuuluu elämään, tuo hyvinvointia.
pidä naama jähmeänä äläkä ikinä naura tai hymyile (naururypyt)