Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihonhoito, jolla ehkäisen tulevat rypyt

Vierailija
20.09.2022 |

Olen 29 v ja silmieni ympärillä alkaa olemaan jo juonteita. Olen myös huomannut, että kasvojeni ympärille alkaa tulemaan hieman pieniä ryppyjä. Kasvojen hoidossa tuppaa olemaan kahdenlaisia ihmisiä, toiset panostaa paljon ja käyttää paljon rahaa, kun taas toiset vaan luottaa vesipesuun.

Onko ne kalliit tökötit vaan pelkkää hukkaan heitettyä rahaa vai voiko niillä oikeasti pelastaa kasvot? :D Miten te hoidatte ihoanne? Julkkikset ainakin tuppaa laittaa rahaa ja aikaa ihonhoitoon ja näyttävät hyviltä.

Kommentit (2032)

Vierailija
481/2032 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon myös, että eniten vaikuttaa geenit.

Eli luovutat koska geenit. Kai tajuat, että noi kaikki kellä on hyvät geenit panostaa myös ihonhoitoon tavallista enemmän.

Vierailija
482/2032 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun iholle on toiminut c-vitamiinivoiteet parhaiten.

Sama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/2032 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista pahin ihon tuhoaja on aurinko. Katsokaa miten karmean ruttuinen on tämä 55-vuotias Ulrika https://www.mirror.co.uk/3am/celebrity-news/ulrika-jonsson-shares-bruta…

Silti hän aikoo jatkaa auringon ottamista. Yäk.

Itse välttelen aurinkoa, en syö sokeria ollenkaan, juon vain maltillisesti alkoholia, en tupakoi, pysyttelen normaalissa painossa, käytän retinolia toisinaan ihon kuorintaan, kosteutan hyvillä rasvoilla. Loput on sitten kiinni geeneistä. Kaikki me vanhennutaan.

Vierailija
484/2032 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama

Vierailija
485/2032 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikääntyminen on etuoikeus tässä hullussa maailmassa ja omasta puolestani rypyt saavat näkyä, mutta haluan silti hoitaa ihoani hyvin jotta se olisi mahdollisimman terve. 

Nuoret voivat käyttää retinoideja!

Monta kommenttia tullut siitä että nuoren ei kannattaisi käyttää retinolia: Retinoideja voi käyttää jo nuoresta eteenpäin. Alunperin A-vitamiini johdannaisia tuotteita on nimenomaan käytetty vain nuorilla aknen hoitoon ja myöhemmin tajuttiin (samoja nuoria pitkiä aikoja seuraamalla) että ne vaikuttavat positiivisesti myös ihon ikääntymismuutoksiin, jolloin ne otettiin käyttöön myös vanhemmille ihmisille. 

Jonkun kosmetologin vinkkinä oli että retinoideja voi käyttää vuosikymmeniensä mukaan viikossa jos ei osaa ajan kanssa sanoa mikä on itselleen paras määrä. Eli 20v:t 2 x viikossa. 30v:t 3 x viikossa, 40v:t 4 x viikossa jne. Toiset käyttää melkein joka ilta mutta esim itse käytän joka kolmas päivä ja hyviä vaikutuksia tulee.

Kaikille vielä se muistutus että ihonhoitotuotteilla kestää yleensä vähintään 6-8 viikkoa että mitään mahdollisia tuloksia alkaa näkymään. Usein menee kuukausia ja käyttöä täytyy jatkaa säännöllisesti jos tuloksia haluaa. Oli kyseessä sitten ihotautilääkärin reseptilliset, tai kosmetiikkakaupan tuotteet. (Näissä huomattava ero siinä kuinka nopeasti tuotteet alkavat vaikuttamaan)

Nykyään valitettavan usein esim rasvoihin lisätään heijastavia ainesosia esim micaa, tai niitä sävytetään vaaleanpunaiseksi tai persikkaiseksi, joten asiakas kokee että tuote tasoitti ihoa heti paljon (+ kosteutus suoraan täyttää hetkellisesti ryppyjä) MUTTA nykyään näissä tuotteissa myös on aidosti hoitavia ainesosia, jotka pitkän käytön jälkeen parantavat tai ennaltaehkäisevät tulevia ongelmia. Eli kuluttajaa houkutellakseen tehdään tuotteesta heti hieman kaunistava, mutta kyllä niissä on myös muutakin <3

Ja spf. Joka päivä. Ihoa vanhentavaa säteilyä on ympäri vuoden. 

Tsemppiä ap:lle ja kaikille meille! Hoidetaan ihoamme talvella ekstra rakkaudella. 

Kiitos! Mutta miten valita sopiva retinoli?

Ei sillä merkillä kait ole väliä. Itse käytän Biothermiä. Aloita alemmalla vahvuudella.

Vierailija
486/2032 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinkosuojaa ympäri vuoden.  UV-Säteily vanhentaa ihoa ja sille altistuu niin talvella kuin kesälkläkin. Toisena vinkkinä ei alkoholia, koska se vanhentaa ihoa.

Jos rahat haluaa käyttää kalliisiin ihonhoitotuotteisiin niin voin ainakin näitä Biothermejä suositella, esimerkkinä....: https://tinyurl.com/2m25y23c

Vielä yksi kysymys: miksi pelkäät ihan perus ryppyjä?

Suurkiitokset vastauksesta! Laitan tilaukseen heti

Vierailija
487/2032 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-35 ikävälilläkään ei tapahdu niin suuria muutoksia, kuin 35-45.

Ottakaapa nyt 35 vanhat itsestänne lähikuva ja verratkaa sitä 45 ikäisenä. Järkky muutos!

Nimenomaan tuo 45 on rajapyykki, jonka jälkeen ei ole enää rypyttömiä.

Jos olet 35, ja otsassasi jo vekkejä, niin määrä on satakertainen reilun kymmenen vuoden päästä!

Vierailija
488/2032 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aurinkosuojaa ympäri vuoden.  UV-Säteily vanhentaa ihoa ja sille altistuu niin talvella kuin kesälkläkin. Toisena vinkkinä ei alkoholia, koska se vanhentaa ihoa.

Jos rahat haluaa käyttää kalliisiin ihonhoitotuotteisiin niin voin ainakin näitä Biothermejä suositella, esimerkkinä....: https://tinyurl.com/2m25y23c

Vielä yksi kysymys: miksi pelkäät ihan perus ryppyjä?

Suurkiitokset vastauksesta! Laitan tilaukseen heti

Kai se on pakko laittaa kun niin moni suosittelee sitä

Vierailija
489/2032 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aurinkovoide ja botox. Kaikenlaiset seerumit, voiteet ym. tökötit on rahanhukkaa.

Botox eli hermomyrkky voi mennä aivoihin.

Ei sitä kannata turhaan ottaa kehoon ellei ole jotain pahanlaatuista migreeniä, voimakasta liikahikoilua tai muuta lääketieteellistä painavaa syytä.

Se ohentaa ihoa, teettää arpeutumista ihon pintaan ja pistää hiusrajan karkaamaan ja otsan laajenemaan. Pahimmassa tapauksessa vetää naamaa kieroon, tekee roikkuluomiseksi, eikä sitä ainetta saa pistoskohdista pois vaan kieron naaman kanssa joutuu elämään seuraavat 3-4 kuukautta kunnes sen myrkyn teho kuluu pois.

Mä erehdyin 47-vuotiaana ottamaan otsaani kerran botoxia. Kun harmitti kun muu naama oli vielä ihan 

Mulla kävi täysin sama. En myöskään aio toiste ottaa. Tuntui ihan että huppu olisi heitetty silmien päälle.

Vierailija
490/2032 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei auta :(

Vierailija
491/2032 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sijoita rahaa ihonhoitoon

Ai osakkeisiin

Vierailija
492/2032 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitamalla ihoasi daa

Vierailija
493/2032 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saipua ja vesi.

Vierailija
494/2032 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko, alkoholi ja tupakka. Nuo pois mieluummin jo parikymppisenä.

Oppikaa ihmiset tykkäämään vaaleasta ihon väristänne. Jossain maissa se on hyvinkin tavoiteltu piirre.

Naamahan alkaa roikkumaan jokaisella. Sille ei mahda mitään. On vaan hyväksyttävä iän tuomat muutokset. Kaikille ne tulee jossain vaiheessa.

Yritetään elää perusterveellisesti. Suola ja sokeri minimiin, unen arvostaminen, paino normaaliin lukemiin. Hymyä pyllyyn! :)

Vierailija
495/2032 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio, hyviä rasvoja, ei sokeria, ei liikaa maitotuotteita. Lisäksi aurinkovoide, hyvät ihonhoitotuotteet, joissa ei ole liian pitkä inci. Näillä pääsee aika pitkälle.

Vierailija
496/2032 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retinoli + geenit

Vierailija
497/2032 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retinoli

+elämäntavat ja muut seikat

Vierailija
498/2032 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttele stressiä ja muista nesteytys

Vierailija
499/2032 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ostatte retinolia?

Vierailija
500/2032 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ostatte retinolia?

Ketjussa on vaikka mitä linkkejä esim 

"Jos rahat haluaa käyttää kalliisiin ihonhoitotuotteisiin niin voin ainakin näitä Biothermejä suositella, esimerkkinä....: https://tinyurl.com/2m25y23c "