Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras hajuvesi??

Vierailija
20.09.2022 |

Kertokaas jotain hyväntuoksuisia naisten hajuvesiä, ei mitään liian erikoisia tai voimakkaita. Olen ostamassa hajuvettä lahjaksi tyttöystävälle. Ei mielellään mitään liian kalliita, koska olen köyhä opiskelija :D

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

YSL Libre

Vierailija
22/68 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuvesiä on aivan liikaa nykyään ja naiset hurjan tietoisia niin hinnoista, laatuluokituksista (halpis-/marketti versus design/niche) Naisesi osaa heti sijoittaa oikeaan hintaluokkaan ostamasi tuoksun ja arvioida sitä kautta, miten sinä häntä arvotat. Jos yrität pihistellä, niin naisesi ajattelee, ettet tosissasi panosta häneen ja voi loukkaantua verisesti. 

Millaisia tuoksuja hänellä on? Selvitä se ja sitten vain fragranticassa katsot millaiset tuoksut ovat samaa kategoriaa ja valitset sieltä, jonkun joka muistuttaa hänellä jo olevia tuoksuja.  Tällä tavoin ei ainakaan voi mennä pahasti pieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herreran Good Girl ;) Menee teekkaripojat ihan sekaisin

Vierailija
24/68 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutaisen ja hikisen naisen tuoksu,,, setä tykkää

Vierailija
25/68 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolina. Eli Eau de Cologne.

Toimii sekä sisäisesti että ulkoisesti ja on unisex.

Vierailija
26/68 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi-neito ei tuoksu hajusteille.

Suomi-neidon kuuluu tuoksua saunanraikkaalle, koivuvitsalle ja tervashampoolle.

Vierailija
27/68 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ventovieraalle on aika mahdotonta suositella hajuvesiä, kun et ilmeisesti itsekään tiedä minkälaisista tuoksuista hän tykkää. Niitä kun on niin moneen lähtöön: kukkaista, hedelmäistä, puuterista, makeaa, vaniljaista, mausteista, otsonista, merellistä jne. 

Käykää yhdessä tuoksuostoksilla niin että tyttöystäväsi saa itse valita mieleisen tuoksun ja sinä maksat ostoksen. Siinä on samalla yhteistä parisuhdeaikaakin.

Vierailija
28/68 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi mies käyttää vain 98 bensaa kjeh kjeh

Vierailija
29/68 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eau De Doggo PooPoo

Vierailija
30/68 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herreran Good Girl ;) Menee teekkaripojat ihan sekaisin

Very good girl on vielä parempi ;)

Vierailija
31/68 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eau De Doggo PooPoo

Mikäs tuoksu se tämä on?

Vierailija
32/68 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallistun Granden Thank U nextin puoleen

Vierailija
33/68 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä aika hlökohtainen juttu. Entä jos ei tykkääkään? Osta lahjakortti kosmetiikkaliikkeeseen.

Vierailija
34/68 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eau De Doggo PooPoo

Mikäs tuoksu se tämä on?

😬😬😬

Vierailija
35/68 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

You can't go wrong with Chanel. Esim viitonen on naisten suosiossa. Muutenkin kaikki desinger-merkkien tuoksut on pääasiassa hyviä.

Kallis, ja jotkut inhoavat Chanelin hajuvesiä. Vain Chance sarja taitaa olla nuorekas ja suosittu.

Paras varmaan olisi udella tyttöystävältä hänen omia mieltymyksiään, mutta heitän nyt kuitenkin ehdotuksina Hilfigerin Tommy Girl tuoksun, sen alkuperäisen, sekä vaikka Versacen Yellow Chrystalin.

t. mummo 80v

Vierailija
36/68 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit löytää inspiraatiosta täällä AV:lal olevasta ketjusta: https://www.vauva.fi/keskustelu/3543081/palstan-parfyymifanien-oma-ketj…

Vierailija
37/68 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä naisena en tykkäisi jos mieheni lahjoittaisi hajuveden tai muita kauneustuotteita/voiteita.

Tulisi ekana mieleen että haisen pahalle tai että olisi huono iho, liikenne ryppyjä tms...

Vierailija
38/68 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä naisena en tykkäisi jos mieheni lahjoittaisi hajuveden tai muita kauneustuotteita/voiteita.

Tulisi ekana mieleen että haisen pahalle tai että olisi huono iho, liikenne ryppyjä tms...

Todella surullista omistaa noin huono itsetunto. 

Vierailija
39/68 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja :D :D 

Vierailija
40/68 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulisi ekana mieleen että mieheni rakastaa minua ja haluaa että pysyn kauniina