Paras hajuvesi??
Kertokaas jotain hyväntuoksuisia naisten hajuvesiä, ei mitään liian erikoisia tai voimakkaita. Olen ostamassa hajuvettä lahjaksi tyttöystävälle. Ei mielellään mitään liian kalliita, koska olen köyhä opiskelija :D
Kommentit (68)
Dolce Gabbanan light blueta olen nyt pari kuukautta käyttänyt
Minä olen tuoksuherkkä joten älkää käyttäkö mitään hajuvesiä. Tulee aina kauhea migreeni.
Vierailija kirjoitti:
Dolce Gabbanan light blueta olen nyt pari kuukautta käyttänyt
Dolce gabbanan mikä vaan tuoksu on hyvä
eikö vabbing oo paras?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/alapaan-tuoksua-tupsutellaan-nyt-ih…
Termi on tullut sanoista vaginal dabbing, ja merkitsee vaginan tuoksun taputtelemista iholle hajuveden tavoin. Käytännössä vaginan omaava henkilö käyttää sormiaan alapäässään ja tupsuttelee tuoksuaan vaikkapa kaulalle ja ranteelle. Ajatuksena on feromonien voimin houkutella mahdollisia parittelukumppaneita luokseen.
Vierailija kirjoitti:
eikö vabbing oo paras?
Termi on tullut sanoista vaginal dabbing, ja merkitsee vaginan tuoksun taputtelemista iholle hajuveden tavoin. Käytännössä vaginan omaava henkilö käyttää sormiaan alapäässään ja tupsuttelee tuoksuaan vaikkapa kaulalle ja ranteelle. Ajatuksena on feromonien voimin houkutella mahdollisia parittelukumppaneita luokseen.
Toimiiko myös miehillä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikö vabbing oo paras?
Toimiiko myös miehillä??
Ei
Olen nyt käyttänyt pari kk Versace Bright Crystallia ja voin sanoa, että se voittaa huomattavasti kalliimmatkin hajuvedet.
Näin harrastajana sanoisin että mitä enemmän tyttis pitää hajuvesistä ja tietää niistä, sitä varmemmin lahja menee pieleen. Ota edes ylös hänen nykyiset tuoksunsa ja mene listan kanssa stockalle ja toivo parasta, että paikalle sattuu myyjä, joka osaa suositella muutakin kuin vain sitä mitä kaikki muutkin ostavat.
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt käyttänyt pari kk Versace Bright Crystallia ja voin sanoa, että se voittaa huomattavasti kalliimmatkin hajuvedet.
Iso peukku myös Versace Erokselle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa antaa sen tyttöystävän valita itse, arpomalla menee usein metsään ja rahat menee hukkaan. Osta siis mielummin lahjakortti.
En ostaisi sokkona hajuvettä. Jonkun lempparituoksu on toisen inhokki.[/quote kirjoitti:
Nyt menee ihan pieleen!!! Ei se tyttöystävä arvosta sellaista lahjakorttia, missä ei ole mitään persoonallisuutta mukana. Lahjakortit ovat tylsiä lahjoja, joita tylsät ihmiset antaa muille tylsille. Mitä väliä, vaikka ostaisikin jonkun ihan hirveän tuoksun? Sehän olisi vain hauska muisto. Toisaalta on myös mahdollisuus löytää joku huipputuoksu ja saada paljon kunnioitusta naiselta. Ne ei pelaa jotka ei kestä pientä riskiä, mitä isompi riski sen isompi tuotto.
On myös meitä joita vtuttaa heittää turhia lahjoja roskiin. Kukaan ei halua tuoksua josta ei itse pidä eikä etenkään säilyttää sellaista muistona.
Niin totta... Jos ei tiedä mitä ostaa lahjaksi, älä osta mitään itse, vaan kysy saajan toivetta ensin. Itseäni ärsyttää tavarat, joita en halua, enkä voi käyttää. Turhaa luonnonvarojen tuhlausta sellainen. Mieluummin jotain mieluisaa ilman yllätystä, kuin paskaa paketissa. Ja ylipäätään parempi tiedustella haluaako kohde lahjoja ollenkaan. Voihan olla, että yrittää konmarittaa, silloin kaikki, mikä "pitää säästää, kun on lahjaksi saatu" ei todellakaan ole tervetullutta. Ja sitten on meitä, jotka vihaa sitä, että joku koittaa ajatella mun puolesta, "tietää" mitä mä toivon. Kysy saa*ana, äläkä oleta
Vierailija kirjoitti:
You can't go wrong with Chanel. Esim viitonen on naisten suosiossa. Muutenkin kaikki desinger-merkkien tuoksut on pääasiassa hyviä.
Chanel, ja useimmat designer-tuoksut, haisee geneeriselle kissanpissalle. Joskus olen saanut näistä näytteitä ja ei pysty käyttämään edes vessatuoksuna 🤢.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
You can't go wrong with Chanel. Esim viitonen on naisten suosiossa. Muutenkin kaikki desinger-merkkien tuoksut on pääasiassa hyviä.
Chanel, ja useimmat designer-tuoksut, haisee geneeriselle kissanpissalle. Joskus olen saanut näistä näytteitä ja ei pysty käyttämään edes vessatuoksuna 🤢.
Veikö corona hajuaistisi?
Vierailija kirjoitti:
Ne ketkä ei käytä hajuvettä 🤢🤢🤢
Haisee ihan pissalle :D
Vierailija kirjoitti:
Ne ketkä ei käytä hajuvettä 🤢🤢🤢
Naiset ovat pahanhajuisia.
Tosi hyvä tuoksu omasta mielestöni jota käytän arkena on escada candy love.