Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras hajuvesi??

Vierailija
20.09.2022 |

Kertokaas jotain hyväntuoksuisia naisten hajuvesiä, ei mitään liian erikoisia tai voimakkaita. Olen ostamassa hajuvettä lahjaksi tyttöystävälle. Ei mielellään mitään liian kalliita, koska olen köyhä opiskelija :D

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku seksikäs jasmiinituoksu 🤔🤔

Vierailija
2/68 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku seksikäs jasmiinituoksu 🤔🤔

Hyi olkoon :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vaikka joku oma tee-se-itse coctaili. Esim ainesosina vessanpesuaine - kissanpissa - alkoholi.

Vierailija
4/68 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta löytyy tietoutta hajuvesistä laidasta laitaan

https://tuoksut.com/

Vierailija
5/68 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätituoksu :D Se ei lähe muuten edes pesemällä kjeh kjeh räh räh

Vierailija
6/68 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa antaa sen tyttöystävän valita itse, arpomalla menee usein metsään ja rahat menee hukkaan. Osta siis mielummin lahjakortti.

Vierailija
7/68 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi sokkona hajuvettä. Jonkun lempparituoksu on toisen inhokki.

Vierailija
8/68 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle joku femiininen kukkaistuoksu tietysti. Alpha miehelle 98 bensiinin ja sikarin tuoksu 😎😎 - "Opposites Attract"

Vierailija
9/68 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme pakko-ostamista. Kukaan ei halua mitään mitä ei itse toivo tai mistä ei tykkää.

Vierailija
10/68 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa antaa sen tyttöystävän valita itse, arpomalla menee usein metsään ja rahat menee hukkaan. Osta siis mielummin lahjakortti.

En ostaisi sokkona hajuvettä. Jonkun lempparituoksu on toisen inhokki.[/quote kirjoitti:

Nyt menee ihan pieleen!!! Ei se tyttöystävä arvosta sellaista lahjakorttia, missä ei ole mitään persoonallisuutta mukana. Lahjakortit ovat tylsiä lahjoja, joita tylsät ihmiset antaa muille tylsille. Mitä väliä, vaikka ostaisikin jonkun ihan hirveän tuoksun? Sehän olisi vain hauska muisto. Toisaalta on myös mahdollisuus löytää joku huipputuoksu ja saada paljon kunnioitusta naiselta. Ne ei pelaa jotka ei kestä pientä riskiä, mitä isompi riski sen isompi tuotto.

Vierailija
11/68 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ostaisi sokkona hajuvettä. Jonkun lempparituoksu on toisen inhokki.[/quote kirjoitti:

Nyt menee ihan pieleen!!! Ei se tyttöystävä arvosta sellaista lahjakorttia, missä ei ole mitään persoonallisuutta mukana. Lahjakortit ovat tylsiä lahjoja, joita tylsät ihmiset antaa muille tylsille. Mitä väliä, vaikka ostaisikin jonkun ihan hirveän tuoksun? Sehän olisi vain hauska muisto. Toisaalta on myös mahdollisuus löytää joku huipputuoksu ja saada paljon kunnioitusta naiselta. Ne ei pelaa jotka ei kestä pientä riskiä, mitä isompi riski sen isompi tuotto.

No minä kyllä naisena ottaisin ennemmin sen lahjakortin kuin kaapin perälle jäävän hajuveden.

Vierailija
12/68 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

You can't go wrong with Chanel. Esim viitonen on naisten suosiossa. Muutenkin kaikki desinger-merkkien tuoksut on pääasiassa hyviä.

Vierailija
13/68 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä kyllä naisena ottaisin ennemmin sen lahjakortin kuin kaapin perälle jäävän hajuveden.

Ja ikää on 82v. 

Unohtu mainita.

Vierailija
14/68 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla YSL:n Opiumia. Klassinen tuoksu, jossa on itämaisia vivahteita. Tämä tuoksu on ollut oma suosikkini jo pitkään!

Vierailija
15/68 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ikää on 82v. 

Unohtu mainita.

29v mutta ehkä tosiaan olen jo liian vanha haluamaan lahjaksi turhaa krääsää.

Vierailija
16/68 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

You can't go wrong with Chanel. Esim viitonen on naisten suosiossa. Muutenkin kaikki desinger-merkkien tuoksut on pääasiassa hyviä.

Kallis, ja jotkut inhoavat Chanelin hajuvesiä. Vain Chance sarja taitaa olla nuorekas ja suosittu.

Paras varmaan olisi udella tyttöystävältä hänen omia mieltymyksiään, mutta heitän nyt kuitenkin ehdotuksina Hilfigerin Tommy Girl tuoksun, sen alkuperäisen, sekä vaikka Versacen Yellow Chrystalin.

Vierailija
17/68 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kokeilla YSL:n Opiumia. Klassinen tuoksu, jossa on itämaisia vivahteita. Tämä tuoksu on ollut oma suosikkini jo pitkään!

Rakastan itsekin kyseinen tuoksu. Joka on talvi tuoksu nimenomaan. Mutta kallis todella.Kun enää en risteile laivalla Tallina / Ruotsi. Joten käytän vain kesä tuoksuani läpi vuoden ajat eli Nina Ricci Lair du Temps. Oli yllättävä aina haaveilut Canell 5. Sain pienen pullon lahjaksi.Mutta minun ihossani ei tuoksu toiminut. Annoin pois.Luinkin Netti Me Naiset sivuilta hajuvesistä ja ilmeni ihmisen oma ihon Hp arvot eri kuin toisella: Vaikuttaa myös miten hajuvesi omalla iholla tuoksuu. Mikä siis jonkun iholla toimii ei välttämättä toisen.

Vierailija
18/68 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri ihmisten ihoilla tuoksut toistuvat erilaisina. Eli jos nuuskuttelet niitä näyteliuskoja (tai vaikka jotain tuoksua myyjän iholla), niin se ei välttämättä tuoksu samalta tyttöystävälläsi.

Varminta olisi hienovaraisesti tiedustella tyttöystävän makua tuoksujen suhteen, jos hänellä on joku lempparituoksu tai haluaisi kokeilla jotain tiettyä tuoksua.

Vierailija
19/68 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kallis, ja jotkut inhoavat Chanelin hajuvesiä. Vain Chance sarja taitaa olla nuorekas ja suosittu.

Paras varmaan olisi udella tyttöystävältä hänen omia mieltymyksiään, mutta heitän nyt kuitenkin ehdotuksina Hilfigerin Tommy Girl tuoksun, sen alkuperäisen, sekä vaikka Versacen Yellow Chrystalin.

Anteeksi, Yellow Diamond piti kirjoittaa.

Vierailija
20/68 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On myös meitä joita vtuttaa heittää turhia lahjoja roskiin. Kukaan ei halua tuoksua josta ei itse pidä eikä etenkään säilyttää sellaista muistona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi