82v isäni on hautaamassa kultaharkkoja metsään koska hän uskoo reinkarnaatioon
Kuulemma hän tulee palamaan 20v kuluttua ja niillä hän saa hyvän alun seuraavassa elämässä.
Sijaintia hän ei paljasta minulle.
Millä tavalla voisi puhua vähän järkeä hänelle?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä asenne! Jäät puille paljaille. Jokainen hankkikoon omaisuutensa itse.Tehköön mitä itse haluaa omaisuudellaan.
Mistä sinä tiedät, että ap:n isä on itse hankkinut kultaharkkonsa. Ehkä hän peri ne sillä ehdolla, että ne jätetään ap:lle.
Joku onnekas joskus sitten löytää, jos löytää.
Jos laitan sähköpostini tänne niin voitko kysyä isältäsi harkkojen koordinaatit ja kertoa ne sitten privaatisti mulle?
faarao kirjoitti:
mutta siinä mielessä kultaharkot on järkevä koska Venäjä hyökkää pian Suomeen ja vie kaiken. kannattaa myydä asunto ja ottaa kultaharkot ja viedä ne erämaahan, ehkä Norjaan. ja entä kun Pedon merkki tulee ja digitaalinen raha, onko kultaharkot silloin hyvä sijoitus jos ei ota Pedon merkkiä?
Meinaatko että Venäjä tulee Suomeen tekemään kansallisen íŧsemurhàn? Onnistuuhan se Ukrainassakin, sen kuin syöttää uutta vatnikia lihamyllyyn. Ukrainalaisilla on hyvä tekemisen meininki nyt, kyllä lähtee.
Kysy isältä, että mitä hän aikoo sitten tehdä, jos syntyykin seuraavaksi jollekin muulle planeetalle.
Vierailija kirjoitti:
faarao kirjoitti:
mutta siinä mielessä kultaharkot on järkevä koska Venäjä hyökkää pian Suomeen ja vie kaiken. kannattaa myydä asunto ja ottaa kultaharkot ja viedä ne erämaahan, ehkä Norjaan. ja entä kun Pedon merkki tulee ja digitaalinen raha, onko kultaharkot silloin hyvä sijoitus jos ei ota Pedon merkkiä?
Meinaatko että Venäjä tulee Suomeen tekemään kansallisen íŧsemurhàn? Onnistuuhan se Ukrainassakin, sen kuin syöttää uutta vatnikia lihamyllyyn. Ukrainalaisilla on hyvä tekemisen meininki nyt, kyllä lähtee.
Monet ovat olleet ainakin talvesta lähtien sitä mieltä, että sota tulee maahamme. Ovat perehtyneet geopolitiikkaan ja tämä aika, kun itsenäisyys on mennyttä ja ollaan vieraan vallan alla. Jenkit sa ir ai n e suunnitelmineen dollarin arvoa nostamassa.
Missä he eivät olisi sotineet ja päsmäröineet?
Elämä on Jumalan lahjaa ja jälleensyntyminen harhaa.
Jeesus palaa takaisin ja iankaikkisuus alkaa.
Sano hänelle, että asteroidi putoaa 10 vuoden päästä ja hänen kultaharkkonsa lentelevät millin pieninä siruina ympäriinsä.