Oletko ylpeä siitä, miten kohtelet muita ihmisiä?
Kommentit (22)
Oli niin jännä kysymys, että ryhdyin oikein vastaamaan. Ei nimittäin ole koskaan tullut mieleenkään olla ylpeä omasta käyttäytymisestä muita kohtaan.
Olen. Minulla palaa todella usein ihmisten kanssa pinna, mutta olen todella ylpeä siitä että osaan jättää tämän omaksi tiedokseni ja kohdella muita asiallisesti.
Kyllä minä olen. Katson olevani kuunteleva ja kunnioittava kutakuinkin aina. Kotona joskus vähän turhan väsynyt tosin. Parin parisuhteen lopettamisesta en ehkä ole niin kovin ylpeä. Jos ei itse ole halukas jatkamaan, kuviosta on vaikeaa saada kovin kaunista ja lämmintä..
Jos kaikkialla nähdään vain sortajia ja heidän uhrejaan, tehdään täydellisen väärä diagnoosi.
En ole erityisesti ylpeä siitä, että kohtelen muita ihmisiä hyvin. Minusta se on odotusarvo.
Olen. Ottaen huomioon se, että miten minua ketuttaisi ei näy asiakkaalle. Kulman takana ym. voi sitten päästää ...
Vierailija kirjoitti:
En ole erityisesti ylpeä siitä, että kohtelen muita ihmisiä hyvin. Minusta se on odotusarvo.
Samoin, se on sitä sivistystä. Jos joku osoittautuu idiootiksi, niin saatan muuttaa suhtautumistani.
Joskus olin. Tehnyt koko ikäni lähinnä työtä, josta on suoraa apua ja hyötyä muille. Samoin avioliitossani olin valmis tiputtamaan kaiken tekemiseni ollakseni aina tarvittaessa puolisoani varten.
Lopputulos? Ei mitään, ei niin yhtään mitään. Takaisin en ole saamassa koskaan, näemmä.
Olen ylpeä siitä, että olen ihmisten kanssa asiallinen enkä koskaan aloita riitaa. En tunge nokkaani toisten asioihin,a
En minä ole erityisesti ylpeä. Toisten kohteleminen hyvin ja asiallisesti on selviö.
Olen kuin vastapuolen peili, jos ollaan asiallisia, niin olen minäkin, jos v-tuillaan, niin v-tuilen minäkin.
Olen usein ns hyvä haltijatar tietäisitpä vaan