LOIRI ei sitten saanut haluamiaan "hiljaisia hautajaisia"
Kommentit (567)
Odotin, että Riitta Väisänen olisi saanut kutsun hautajaisiin.
Jestas millaiseksi tämä palsta on mennyt!! Olen silmäillyt kommentteja Elisabetin hautajaisista, Harrysta ja Meghanista sekä nyt Loirin hautajaisista. Miten paljon solvaamista/pilkkaamista, kiusaamista, muunneltua totuutta ja suoranaista p,skaa vaikka kuinka paljon. Koska meistä ihmisistä on tällaisia tullut? Mitään kaunista, hyvää tai positiivista ei enää nähdä eikä sanota!
Kaikella kunnioituksella: komeat, mutta samalla myös suureelliset hautajaiset. Siunauksen toimitti piispa, rukouksen ortodoksipappi (?), kutsuvieraina presidentti, pääministeri jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista tuo ikävä kommentointi Paula Koivuniemen ulkonäöstä hautajaisissa. Ei sitä itsekään varmaan olisi parhaimman näköinen erittäin läheisen ystävän hautajaisissa surun murtamana, silmät itkuisena ja väsyneenä. Hän on myös menettänyt veljensä kuulemma muutama vuosi sitten eli surua on riittänyt. Kampaus vaikuttaa myös hyvin paljon asiaan, normaali muhkea kiharakampaus oli nyt hillitympi ja arkinen sekä luottomeikkaajansa Raili Hulkkosen loihtiman näyttävän meikin sijaan häntä ei oltu meikattu niin paljoa, mikä myös vaikuttaa. Annetaan armoa, jookos. <3
Näin. Raili on velho.
Mutta
kyllä musta voidaan puhua näistä kauheusleikkauksistakin, jos se puhe pelastaa jonkun niiltä.
Liekö nykyään enää juuri leikkauksia, taitavat nämä täyteaineet/pistokset olla se juttu. Tosin vanhuksille eivät taida tehota nekään.
Eikä nuorille. Pahentaa vaan tilannetta.
Mites tuo Paula Koivuniemen hame? Reilusti polven yläpuolelle hautajisissa 75 vuotiaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
paulalla tuntuu olevan myös muistiongelmia..
Vanhuus on iskenyt päälle, meikkikerrokset eivät auta enää..
Voi niitä käsiä, oli varmaan itse kyntensä lakannut, oli vedellyt sormenpäätkin kynsilakalla. Muistisairaus on Paulankin viemässä.
On ollut jonkin aikaa huhuja muistisairaudesta. Tulee mieleen Carolan kohtalo.
Carola oli vaan paljon nuorempi sairastuessaan, alle 50 muistaakseni.
Tärkeintä on rakkaus kirjoitti:
Vesa-Matti Loirilla oli useita naisia ja aika reippaasti julkisuudessa tunnettuja ja siitä jos lähtee
etsimään kuka tämä Peggy oli niin tuskin löytyy?Loiri oli myös nautiskelija ja luontoihminen joka varmasti oli omassa elementissään kun rakasti Lappia ja sai olla vapaa kuin taivaan lintu!mutta sitähän ne kaikki miehet toivovat mutta eivät pääse toteuttamaan eläessään ja siinä asiassa Loiri oli edelläkävijänä mutta kyllä se perhettä verotti ja toivotankin kaikille voimia ja jaksamista elämä on joskus värikästä ja surullista ja jokainen itse kantaa vastuunsa!Tärkeintä on rakkaus!
Loiri vietti yhteen aikaan paljon aikaa myös Pattayalla.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lenitan haastattelu oli kaunista luettavaa. Näin pitää ihmistä muistella.
Varmaan Vesku ainoa, joka on Airistoa pannu?
Onhan Lenita ollut naimisissakin?
Jos sitä nyt avioliitoksi voi kutsua. Melin traumatisoitui niin, että ampui itsensä eduskuntatalon veskissä.
Melin kuoli RKP:n ryhmähuoneessa sairauskohtaukseen.
hän kävi lukemassa päivän lehdet ja ilmeisesti kahvilassa tapaamassa edustajia. Oliko niin että ei enään ollut ystäviä, politiikassa ikänsä ollut, vaimokin oli toisen miehen kanssa ja hänkin edesmennyt . Lenita oli naimisissa Melinin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikella kunnioituksella: komeat, mutta samalla myös suureelliset hautajaiset. Siunauksen toimitti piispa, rukouksen ortodoksipappi (?), kutsuvieraina presidentti, pääministeri jne.
Ei ollut Sale vaan Jenni
Christiiina kirjoitti:
jännä, ettei toinen Veskun pojista tullut paikalle vain sen takia, koska kuulemma juuri alkaneet työt Hollannissa. Ihan varmasti saa töistä vapaata pari päivää isän hautajaisten takia, eikä ne lentoliput niin superkalliita ole ja lentoaikakin on Helsinkiin vähemmän kuin HKI-Oulu -junayhteys, ainakin Amsterdamista. Luulisi, että rahaakin olisi lentolippuhin, että vaikka veli tai äiti voisi lainata tarvittaessa.
ei oo pitkä matka Damista stadiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut Sale vaan Jenni
Jenni oli paikalla sattuneesta syystä.
Ikävää, ettei saanut hiljaisia hautajaisia. Toisaalta - kun kyse on julkisuuden henkilöstä, niin tuo kn kohtalo.
Mua harmittaa vieläkin sellainen oma moga, jossa vainaja oli nimenomaan pyytänyt hiljaisia hautajaisia eikä mm. muistotilaisuutta. Mä ymmärsin sen, olin vastuussa asiasta. Sitten vainajan veli ja vanha ystävä tulivat pyytämään, että pidetään kuitenkin tilaisuus. Myönnyin tähän, kun näin krokotiilinkyyneleet heidän poskillaan.
Nämä luulivat pääsevänsä jaolle. Varastivat kyllä yhden arvokkaan sormuksen. Minä puolestani otin pois heiltä sen ainoan maalauksen, jota he havittelivat.
Vainajan toivomuksen puolesta se harmitti. Ehkä kuvittelivat, että pyydän heitä mukaan testamentin mukaiseen toteutukseen. No deal! Testamentti oli tehty minun lapsilleni ja siitä pidin huolta, että muut eivät päässeet jakamaan mitään pesästä.
Tämä veli oli jo aiemmin vetänyt välistä erään perinnön kohdalla, siis vainajaa. Hän halusi pitää huolta, että nyt ei vedetä. No - sormus hävisi samoin kuin tallelokerossa olleet osakkeet. Pistivät vainajan allekirjoittamaan tallelokeron sulkemispaperin.
Sikamaista! Ja itselleni olen vieläkin vihainen, että menin retkuun. Olisi pitänyt pitää päänsä.
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, ettei saanut hiljaisia hautajaisia. Toisaalta - kun kyse on julkisuuden henkilöstä, niin tuo kn kohtalo.
Mua harmittaa vieläkin sellainen oma moga, jossa vainaja oli nimenomaan pyytänyt hiljaisia hautajaisia eikä mm. muistotilaisuutta. Mä ymmärsin sen, olin vastuussa asiasta. Sitten vainajan veli ja vanha ystävä tulivat pyytämään, että pidetään kuitenkin tilaisuus. Myönnyin tähän, kun näin krokotiilinkyyneleet heidän poskillaan.
Nämä luulivat pääsevänsä jaolle. Varastivat kyllä yhden arvokkaan sormuksen. Minä puolestani otin pois heiltä sen ainoan maalauksen, jota he havittelivat.
Vainajan toivomuksen puolesta se harmitti. Ehkä kuvittelivat, että pyydän heitä mukaan testamentin mukaiseen toteutukseen. No deal! Testamentti oli tehty minun lapsilleni ja siitä pidin huolta, että muut eivät päässeet jakamaan mitään pesästä.
Tämä veli oli jo aiemmin vetänyt välistä erään perinnön kohdalla, siis vainajaa. Hän halusi pitää huolta, että nyt ei vedetä. No - sormus hävisi samoin kuin tallelokerossa olleet osakkeet. Pistivät vainajan allekirjoittamaan tallelokeron sulkemispaperin.
Sikamaista! Ja itselleni olen vieläkin vihainen, että menin retkuun. Olisi pitänyt pitää päänsä.
Ei se Vesku kovin hiljaisia hautajaisia halunnut. Ihan itse oli tilannut piispan siunaamaan ja myös valinnut kirkon ja epäilen että esittänyt myös valtaosan kutsuista. Esimerkiksi Sauli Niinistö ja Jenni Haukio olivat hyviä ystäviä Loirin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut Sale vaan Jenni
Jenni oli paikalla sattuneesta syystä.
Sauli oli Washingtonissa, mutta Jenni palas himaan Lontoosta charterilla,
Loiri oli yliarvostettu julkimo. Ja piti muka vielä valtion osallistua hautajaisten kustantamiseen, miksi?
Uskon, että hautajaiset olivat sellaiset kuin Loiri halusi. Hän oli esittänyt toiveita kirkon ja papin suhteen, ja myös ohjelmasta. Jos Loiri halusi, että Edelmann vetää Peggyn kirkossa, niin sitten Edelmann toteutti toiveen, vaikkei biisi kirkkoon erityisesti sopisikaan. Kuulemma kiskaisi sen muistotilaisuudessa uudestaan, ja väki intoutui jorailemaan.
Luulen myös, että "hiljaiset hautajaiset" tarkoitti tässä tapauksessa sitä, ettei mediaa päästetty kirkkoon. Vieraita oli aika paljon, joten ei ne nyt ihan kaikista pienimmät hautajaiset olleet.
Tietenkin valokuvaajia vilisi kirkon pihalla. Miten heitä olisi estetty sinne tulemasta? Tavallista väkeä sen sijaan taisi olla aika vähän. Eihän heille ollut siellä kauheasti näkemistä, muuten kuin vieraat menossa kirkkoon ja tulossa sieltä myöhemmin ulos, sekä tietysti itse ruumisauto.
Ei ollut hiljaiset hautajaiset vaan varsinainen sirkus. Myötähäpeää tunsin. Arvokkuus häipyi noiden performanssien takia.
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että hautajaiset olivat sellaiset kuin Loiri halusi. Hän oli esittänyt toiveita kirkon ja papin suhteen, ja myös ohjelmasta. Jos Loiri halusi, että Edelmann vetää Peggyn kirkossa, niin sitten Edelmann toteutti toiveen, vaikkei biisi kirkkoon erityisesti sopisikaan. Kuulemma kiskaisi sen muistotilaisuudessa uudestaan, ja väki intoutui jorailemaan.
Luulen myös, että "hiljaiset hautajaiset" tarkoitti tässä tapauksessa sitä, ettei mediaa päästetty kirkkoon. Vieraita oli aika paljon, joten ei ne nyt ihan kaikista pienimmät hautajaiset olleet.
Tietenkin valokuvaajia vilisi kirkon pihalla. Miten heitä olisi estetty sinne tulemasta? Tavallista väkeä sen sijaan taisi olla aika vähän. Eihän heille ollut siellä kauheasti näkemistä, muuten kuin vieraat menossa kirkkoon ja tulossa sieltä myöhemmin ulos, sekä tietysti itse ruumisauto.
Oman alueen eristäminen medialle olisi ollut helppo järjestää, normaali käytäntö.
SEISKA EI PETÄ:
Jorma rentoutui muistotilaisuudessa. Saija Hakola purjehti Säätytalolta ulos yhdentoista aikoihin. Kohupiispaa hymyilytti. Presidentti Sauli Niinistön puoliso Jenni Haukio jaksoi seurustella kello yhteentoista asti, kunnes adjutantti haki hänet kotiin. Kiti tuki Tittaa.
Eikö kuukautisten aikaan voi käyttää bleiseriä?