Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Korona toistamiseen

Vierailija
19.09.2022 |

Heippa, minulla todettiin pcr-testissä juuri korona. Edellisen sairastin keväällä... Jolloin olin kovin kipeä.

Nyt flunssaa, yskää ja lihassärkyä.

Miten teillä muilla on oireet tullu toisessa infektiossa? Mieluiten tänä vuonna (koska edellisissä varianteissa olk eri oireet).

Kotitesti näyttää vielä negaa, onneksi kävin virallisessa..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä pääsee vielä virallisiin testeihin? Pirkanmaalla on varmaan kohta vuoden ollut niin että saa itse vaan tikkua työntää nenään ja luottaa siihen.. Olin taannoin tässä kipeä ja kotitestiin se piti luottaa, negaa tuli vaikka oireet olisi voinut olla koronaa.

Vierailija
2/4 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä pääsee vielä virallisiin testeihin? Pirkanmaalla on varmaan kohta vuoden ollut niin että saa itse vaan tikkua työntää nenään ja luottaa siihen.. Olin taannoin tässä kipeä ja kotitestiin se piti luottaa, negaa tuli vaikka oireet olisi voinut olla koronaa.

Sotealalla työskentelevät kuuluu riskiryhmään :(.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea tietysti sanoa, kuinka kattava työterveytesi on, mutta ihan täällä Pirkanmaalla pääsin pari viikkoa sitten koronatestiin. Vuorokauden jono oli, mutta pääsin kuitenkin.

Vierailija
4/4 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sairasta laittaa korona testaamiseen enää yhtään rahaa.