Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduin kolme kiloa ja kuorsaamiseni loppui

Vierailija
19.09.2022 |

Kärsin itse ja kumppanini vieläkin enemmän kuorsauksesta. Laihduin kolme kiloa, ja kuorsaus loppui kuin seinään. Onko muilla vastaavia tarinoita? Voisiko tämä innostaa myös sinua laihduttamaan? En ole laihdutusintoilija, mutta tähän vaivaan laihtuminen auttoi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisikin noin. Olin noin 15 kiloa ylipainoinen ja kova kuorsaamaan. Tätä vaivaa ei ole ollut nuorempana ja hoikempana. Nyt olen laihtunut jo 10 kiloa ja kuorsaaminen jatkuu ennallaan.

Vierailija
2/5 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei myöskään laihduttaminen ole auttanut, tai ainakaan 6 kilon pudotus ei lopettanut kuorsausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten laihdutit? Monilla vhh lopettaa kuorsauksen jo ennen, kuin paino on pudonnut yhtään. Liittynee turvotukseen nielussa, tai sitten johonkin tulehdusjuttuun.

Itsellä ei kyllä paino vaikuta mitään, uniapnea on vaikka pystyn laskemaan vatsalihakseni. Olen kuorsannut keskosvauvasta saakka.

Vierailija
4/5 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3kg menee jo mittausepätarkkuuteen. ei se ole laihtumista

Vierailija
5/5 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän laihdutuslääkettä. Ei tee mieli syödä liikaa. Vaikken tosiaan ennenkään ole mitenkään erityisen paljon mässäillyt. Turvotus on laskenut ja luulen, että elimistön pieni tulehdustila on poistunut (mbo).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän