Miestä ei päästetä Usaan. Mistä syystä maahantulo voidaan evätä Usassa?
Uusi tuttavuus kyseessä ja asia selvisi kautta rantain.
Kommentit (23)
"Crimes against the person such as murder, manslaughter, rape, gross indecency, serious assaults, kidnapping. Crimes against property such as arson, burglary, theft, robbery, fraud, receiving stolen property. Crimes against government authority such as benefit fraud, tax evasion, bribery, perjury."
-Nacro.org
Aikamoisen timantin olet löytänyt. Onneksi joku maa vielä pitää rajoistaan huolta.
Rikollinen tai joku lähi-itisläinen, tai molempia.
Eli jos on esim. nuoruudessa hölmöilty, niin on loppuiän matkustuskiellossa Usaan?
Vieläkö HIV-positiivisilta on pääsy kielletty?
Jos ei ole tarpeeksi rahaa osoittaakseen, ettei aio mennä töihin vaan lomailee vaan.
Mohamed ATTA oli suomalauisnaisen kanssa naimisissa eli 911 isku.
Rikos tai et pysty selvittämään matkasi syytä uskottavasti. Voidaan epäillä vaikka huumekuriiriksi, jos ei pysty osoittamaan, että on menossa turisteilemaan tai tapaamaan sukulaisia tms. Mua on kuulusteltu kun olin menossa NYC ja olin käynyt kuukautta aikasemmin Indonesiassa (sieltä tuodaan huumeita). Pystyin selvittämään matkani syyn luotettavasti kun oli hotlat sun muut kunnossa enkä valehdellut mistään. Ne kyllä tietää kun ihminen valehtelee.
Rikokset estää maahantulon. Jos kerran Usan viranomaiset ovat tietoonsa jotain saaneet, niin hirressä olet loppuelämän. Mikäli vielä käyt rajalla käännytettävänä, niin punainen rasti vain paksunee.
Jos on nuorena hölmöillyt ja ollut kommunisti?
Ruotsalainen kirjailija Jan Guillou ei päässyt USA: n , koska nuorena ollut kommunistipuolueen jäsenkirja.
Vierailija kirjoitti:
Rikollinen tai joku lähi-itisläinen, tai molempia.
Tai työskentelee FSB:n hyväksi, Putinin kätyri.
raiskaus, rikos, isot sakot, rikostuomio, petos, väärennös jne. eli täysi rikollinen. silleen, etpä tunne sun miestä ollenkaan. viisumia ei ihan pienestä peruta.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsalainen kirjailija Jan Guillou ei päässyt USA: n , koska nuorena ollut kommunistipuolueen jäsenkirja.
Oikein. Mahtaisiko Anna Kontula (kom) päästä Yhdysvaltoihin, jos sinne välttämättä haluaisi?
Jos sinulla on vain menolippu eikä green cardia tai työviisumia yms niin voidaan katsoa että haluat elää maassa laittomasti
Rikollinen. Yrittänyt sinne väärin perustein. Huumetuomio. Onhan näitä syitä.