Naapuri laitaa joka arkipäivä kahvit tippuu 5:00 ja viikonloppun 7 alkaa pikku hiljaa ärsyttää
Kommentit (49)
Onneksi on okt, tänäänkin keittelin kahvit 4.47. Tosin pavut huruttelin eilen, niitä oli vielä jäljellä.
Jotain on vikaa talon rakenteissa tms.
Itse kärsin hyperakusiasta, enkä mä kuule kun naapuri keittää kahvia tai yskii.
Sulla on asiat hyvin jos vain tuollainen pikku juttu häiritsee. Täällä olen joutunut kuuntelemaan älämölö bileitä (mihin sain onneksi lopun) ja yhden jatkuvaa kova äänistä yskimistä mille ei voi mitään. Huono äänieristys on. Muutan pois kunhan tilaisuus tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olisi ihana herätä kahvinkeittimen pörinään ja jos mukana olisi vielä tuoksu niin oiiiihhhh!
mielummin tuota kuuntelisi kun jotain abbdullahin älämölöä, kun se läimäyttelee vaimoaan
Jälkimmäisestä voi soittaa poliisit paikalle.
Onhan taas hakusessa, poliisit ei voi puuttua jos on molemminpuolinen sopimus, ei ne poliisit tule hammaslääkäriinkään vaikka kuinka kiljuisit.
Väkivallassa ei sopimukset auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kahvinkeittimen ääneen voi herätä?
No hei älyhoi sir/madam sehän on kahvinpapuja grindaava ja sit keittävä kahvinkeitin. Käyttäisit nyt aivoi. On aika helvetin kovaääninen semmone keiti.
Mun silmät oksentaa kun luen tuota sun puhekielistä kirjoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa. Minä kyllä naapurina laittaisin blenderin, kahvinkeittimen ja radion päälle myös.
Ja heti klo 7 pesukoneen ja robotti-imurin, erityisesti viikonloppuna.
Pesukone onkin ihan verrattavissa kahvinkeittimen äänään.
Ai nii, huomenna jo neljältä 🤠
Mikä äidin pikku kultamussu tänne on tullut kommentoimaan ala-arvoisine äidinkielen osaamisineen?