Olen hukassa. Toiminko järkevästi
Olen seurustellut lyhyen ajan miehen kanssa (1,5v) joka asuu toisella paikkakunnalla,välimatka ei kovin pitkä kuitenkaan.
Olen raskaana ja vauva on toivottu
Mies haluaa että muutamme hänen luokseen,mutta
lapseni ei halua vaihtaa koulua ja jättää kavereita(seiskaluokkalainen)Ymmärrän lastani ja sanoinkin miehelle,että lapseni käy täällä yläkoulun ja katsotaan yhteenmuuttoa sen jälkeen.
Nyt koen itse tämän vaikeana,vaikka näemme lomilla ja vknloppuisin,mutta arki on raskasta....minulle...
Miehen mielestä minun pitäisi ajatella meitä ja vauvaa,eikä pelkästään teiniä. Mun mieli vain taistelee muutto asiaa vastaan,vaikka kaipaan aikuisen läsnäoloa,ainakin nyt raskaana ollessa..mutta En halua että lapseni kärsii.
En osaa ajatella järkevästi ja tunteet heittelevät todella paljon
Kommentit (4)
Miksi ihmeessä tuollaiseen tilanteeseen, on vauva suunniteltu? Älä pilaa teinisi elämää. Hän on nro 1 elämässäsi.
Olet raskaana kyseiselle miehelle? Jos matkakin on lyhyt, miksei hän muuta teidän paikkakunnalle? Helpompi yhden on muuttaa kuin kolmen, joista yksi on raskaana.
Toisaalta, jos aiotte kaikesta huolimatta muuttaa, muutto olisi kuitenkin helpompi seiskaluokkalaiselle kuin vasta vuoden tai kahden päästä, jos tuletkin toisiin ajatuksiin.
Eiköhän pitäs olla aika itsestään selvää, että jos miehellä ei ole omia lapsia, niin sen se olis muutattava sun luo? Onnee vaan kun oot tollaselle tullut raskaaksi jolle sun toinen lapsi on ihan ilmaa