Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt ne potkut sitten tuli!

Vierailija
18.09.2022 |

Aloitin työt 2kk sitten. Ilmoitin pomolle, että huomenna en tule töihin. Pomo vastasi, että ei tarvitse tulla enää ollenkaan.

4kk sitten sain potkut edellisestä paikasta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä odotit?

Vierailija
2/9 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli tarvitsit vapaapäivän, olisiko kannattanut keskustella asiasta rakentavasti, eikä vaan töksäytellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis irtisanoit itsesi.

Vierailija
4/9 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei heru sympatiaa. Itse olen saanut potkut koeajalla, vaikka olen mennyt töihin ja hoitanut tehtävät tunnollisesti, tehnyt jopa ylitöitä. Eikä ollut minulla ensimmäinen kerta, kun jouduin irtisanotuksi ilman selityksiä. Noiden kokemusten jälkeen olen ollut aina ihan hermona koko koeajan, mikä vaikeuttanut asioiden omaksumista :(

Vierailija
5/9 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ilmoittaa etenkään koeajalla, ettei tule huomenna töihin? Ja kuka muka vastaa sunnuntaina vai vastasiko viime viikolla tms?

Vierailija
6/9 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rikot sinua velvoittavaa työsopimusta, miksi työnantaja pitäisi sinut töissä?

Tietenkin hän palkkaa tilallesi jonkun, joka osaa nuodattaa sopimusta.

Vierailija
7/9 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä siis ilmoitit lopettavasi työt koeajalla. Onnea vaan.

Vierailija
8/9 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku haluaa olla vakituisessa työsuhteessa, kun vuokratyötäkin voi tehdä? Itselläni vapaapäivä/loma on aina yhden puhelinsoiton päässä. Jos haluan lähteä vaikka viikon matkalle, voin sen tehdä milloin tahansa. Ei tarvitse muuta kuin soittaa työnantajalle että olen poissa ne ja ne päivät, sen kun hommaatte jonkun minun tilalleni tuoksi ajaksi. Jos menisin vakitöihin, olisi minulla talvella lakisääteistä lomaa muutama päivä vasta joskus kahden vuoden päästä. Ei ole kyllä minun juttuni.

Vierailija
9/9 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei heru sympatiaa. Itse olen saanut potkut koeajalla, vaikka olen mennyt töihin ja hoitanut tehtävät tunnollisesti, tehnyt jopa ylitöitä. Eikä ollut minulla ensimmäinen kerta, kun jouduin irtisanotuksi ilman selityksiä. Noiden kokemusten jälkeen olen ollut aina ihan hermona koko koeajan, mikä vaikeuttanut asioiden omaksumista :(

Irtisanomiselle on oltava perustelut eli uhkailitko pomoa tai perhettään, varastitko töistä vai mitä teit?